Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Gebruikersnaaminvullen schreef op 30-09-2024 om 22:28:

[..]

Ik heb shockwave laten doen op mijn slijmbeursontsteking in heup. werkte erg goed.

Oh dat is dan misschien ook nog een optie.

Aan het feit dat betalen bij Wehkamp nu via Riverty moet. Wat een gedoe zeg. Massa's mailtjes en je moet behalve bij Wehkamp ook bij Riverty je retour aanmelden. Pffff ik vind het rommelig en verwarrend.

Herfstappeltaart schreef op 01-10-2024 om 19:44:

Aan het feit dat betalen bij Wehkamp nu via Riverty moet. Wat een gedoe zeg. Massa's mailtjes en je moet behalve bij Wehkamp ook bij Riverty je retour aanmelden. Pffff ik vind het rommelig en verwarrend.

en dat kan niet meer op een andere manier? Wat vervelend dan

Aan man. We hebben baby Katrientje op een drinkschema gezet sinds een poosje omdat ze wat te zwaar is volgens het consultatiebureau. Dat kost veel moeite maar lukt uiteindelijk wel. Man is sinds een aantal dagen ziek thuis en ondanks dat hij weet wat de dokter zei en van het schema weet pompt hij er toch bij ieder piepje een zooi melk in. Ga ik weg met Kareltje om buiten te spelen is Katrientje aan het drinken, kom ik terug na een uur is Katrientje weer aan het drinken. Ik kwaad en zeg er wat van, man zegt dat ik mijn emoties eens moet regulieren. Ik zeg heb je ook nog iets op de inhoud te zeggen? De kip is boos daar hebben ze tools voor om je emoties in bedwang te houden. Ik nog hoger op de kast of op het kippenhok want hij reageert niet op wat ik zeg. Beter gaat man weer werken en geef ik de kuikens zelf weer eten. Ja ik moet soms beter weer wat emoties wegpuffen alsof het weeën zijn. 

PinkFlower schreef op 30-09-2024 om 18:48:

[..]

Maar dat is dan ook wel weer echt uitzonderlijk. De meeste BSO's zijn tot 18.00/18.30 open. En niet voor avond opvang.

Bij onze bso kun je kiezen uit een contract tot 1730 of tot 1830. 

Friezinnetje schreef op 01-10-2024 om 20:12:

[..]

en dat kan niet meer op een andere manier? Wat vervelend dan

Ik zie nog steeds iDeal staan als optie

Herfstappeltaart schreef op 01-10-2024 om 19:44:

Aan het feit dat betalen bij Wehkamp nu via Riverty moet. Wat een gedoe zeg. Massa's mailtjes en je moet behalve bij Wehkamp ook bij Riverty je retour aanmelden. Pffff ik vind het rommelig en verwarrend.

Bij mijn laatste bestelling was dat nog niet, maar het artikel dat ik kreeg bleek een soort van doehetzelf pakket waarvan de schroeven niet pasten. Mijn retour aanmelden ging anders dan ik gewend ben, kreeg een mail met instructies hoe ik moest aanmelden bij de leverancier. Daarna kreeg ik een mail dat ik moest wachten op goedkeuring van mijn melding. Na 'n week nog niks, leverancier bellen 30 min in de wacht, en ik kreeg een QR code. Pakket retour gegaan, bellen lukt niet verbinding word verbroken maar hoor niets meer... nou ja een betaalverzoek. Wehkamp bellen 40 minuten wachten.... leverde op, nog 'n week afwachten op, en anders weer bellen, dat is morgen. Ik ga ze duidelijk maken, dat ik geen zin heb om leveranciers te bellen, ik bestel bij wehkamp dus die lost het ook maar op. Zodra het is opgelost, mogen ze mij schrappen uit hun klantenbestand   

Mensen die gisteravond tegen de wens van de artiest in keihard vals mee zaten te zingen. De artiest opende de show met met een soort "plan voor de avond". Gaf aan dat er diverse liedjes gezongen zouden worden VOOR het aanwezige publiek en dat het publiek bij een aantal liedjes mee mocht zingen op aanwijzingen van de artiest. Zo naar als er dan iemand bij een klein intiem liedje vals mee zit te blèren in je oor. 

Edit: er was zelfs tijd en ruimte gemaakt waarin je de artiest mocht fotograferen. Dus al die mensen met mobieltjes die tijdens de voorstelling zaten te klikken en filmen: Dat was rete irritant!!!!!

Friezinnetje schreef op 01-10-2024 om 20:12:

[..]

en dat kan niet meer op een andere manier? Wat vervelend dan

Nee voor zover ik kon zien niet.

Yumi schreef op 01-10-2024 om 23:24:

[..]

Bij mijn laatste bestelling was dat nog niet, maar het artikel dat ik kreeg bleek een soort van doehetzelf pakket waarvan de schroeven niet pasten. Mijn retour aanmelden ging anders dan ik gewend ben, kreeg een mail met instructies hoe ik moest aanmelden bij de leverancier. Daarna kreeg ik een mail dat ik moest wachten op goedkeuring van mijn melding. Na 'n week nog niks, leverancier bellen 30 min in de wacht, en ik kreeg een QR code. Pakket retour gegaan, bellen lukt niet verbinding word verbroken maar hoor niets meer... nou ja een betaalverzoek. Wehkamp bellen 40 minuten wachten.... leverde op, nog 'n week afwachten op, en anders weer bellen, dat is morgen. Ik ga ze duidelijk maken, dat ik geen zin heb om leveranciers te bellen, ik bestel bij wehkamp dus die lost het ook maar op. Zodra het is opgelost, mogen ze mij schrappen uit hun klantenbestand

O verschrikkelijk dit. Ja voor mij hoeft het zo ook niet meer hoor.

Aan de woningbouw. In het voorjaar is onze leiding afgedopt. We hebben nu nog 1 verwarming, gelukkig de.woonkamer. Maar verder niet. Ik heb voor de zomervakantie al meermaals gebeld, steeds zou ik worden terug gebeld voor een afspraak. Gebeurde niet dus paar weken later weer gebeld, zelfde verhaal. Oke eerst maar op vakantie. 
Twee weken terug nette mail gestuurd met ook verzoek niet te bellen want ik wil alles zwart op wit hebben en dat de koude dagen eraan komen en we graag een verwarming willen want mijd zit anders in de kou. Niks gehoord!
Gisteren boze mail gestuurd want nu echt klaar ermee....vandaag wordt ik meteen gebeld! 

Hoezo moet je eerst boos worden? Wat is dat voor maatschappij waar we in zitten? Waarom help je me niet als ik iets aardig vraag? Waarom wachten tot de grens is bereikt en kan het dan wel?

Gaat ook nog staartje krijgen want we dienen een officiële klacht in. Ik heb nu een afspraak voor volgende week pas. En dan komt er eerst iemand kijken wat er moet gebeuren en dan pas een afspraak voor reparatie. Terwijl dat opschrijven al is gebeurd, incl foto's toen ze de leiding hebben afgedopt. Maar nee dit is hoe het moet 🤦🏽‍♀️. Er moeten voor de reparatie twee verschillende bedrijven elkaar aflossen. De woningbouw moet de gaten maken, dan komt het leiding bedrijf nieuwe leidingen leggen en dan moet de woningbouw de boel weer dicht maken. Dus dat plannen gaat ook lastig zijn is gezegd. Nog even en we zitten in november voor we verwarming hebben.....

Scheelt wel engergiekosten 🤣🤣🙊

aan de post. Het is weer een zooitje 

PinkFlower schreef op 02-10-2024 om 14:42:

Aan de woningbouw. In het voorjaar is onze leiding afgedopt. We hebben nu nog 1 verwarming, gelukkig de.woonkamer. Maar verder niet. Ik heb voor de zomervakantie al meermaals gebeld, steeds zou ik worden terug gebeld voor een afspraak. Gebeurde niet dus paar weken later weer gebeld, zelfde verhaal. Oke eerst maar op vakantie.
Twee weken terug nette mail gestuurd met ook verzoek niet te bellen want ik wil alles zwart op wit hebben en dat de koude dagen eraan komen en we graag een verwarming willen want mijd zit anders in de kou. Niks gehoord!
Gisteren boze mail gestuurd want nu echt klaar ermee....vandaag wordt ik meteen gebeld!

Hoezo moet je eerst boos worden? Wat is dat voor maatschappij waar we in zitten? Waarom help je me niet als ik iets aardig vraag? Waarom wachten tot de grens is bereikt en kan het dan wel?

Gaat ook nog staartje krijgen want we dienen een officiële klacht in. Ik heb nu een afspraak voor volgende week pas. En dan komt er eerst iemand kijken wat er moet gebeuren en dan pas een afspraak voor reparatie. Terwijl dat opschrijven al is gebeurd, incl foto's toen ze de leiding hebben afgedopt. Maar nee dit is hoe het moet 🤦🏽‍♀️. Er moeten voor de reparatie twee verschillende bedrijven elkaar aflossen. De woningbouw moet de gaten maken, dan komt het leiding bedrijf nieuwe leidingen leggen en dan moet de woningbouw de boel weer dicht maken. Dus dat plannen gaat ook lastig zijn is gezegd. Nog even en we zitten in november voor we verwarming hebben.....

Scheelt wel engergiekosten 🤣🤣🙊

Volgens mij hebben wij dezelfde WBV, het is echt onvoorstelbaar hoe ze te werk gaan. Geen wonder dat er altijd geld tekort is, elke reparatie gaat in minimaal 2 keer. Een lekkage is hier pas na 2 jaar en na meerdere klachten verholpen. Wel weer) met een noodoplossing, omdat het groot onderhoud pas gepland staat in 2026. Nu een lekkage in de berging sinds juli, alles wat er staat kan naar de stort. Kreeg begin september te horen dat het maart gaat worden, voor het klaar is omdat het gaat vriezen en dan ligt grondwerk stil. Het was verdikkeme hartstikke warm, alsof het in NL zo hard vriest 
De riolering blijkt stuk, er zijn al 4 bedrijven bezig geweest die aan het graven slaan en tegen vier uur gaat die kuil weer dicht  Na 2,5 maand weet men de oorzaak, maar de oplossing is nog niet inzicht. 

Heb je al contact gehad met de huurcommissie Pinkflower, misschien dat ze iets voor je kunnen doen?
Huurders | Huurcommissie

dat gedoe van All you need is love kerst is ook weer begonnen.
Met kerst mag niemand alleen zijn. Gezeur altijd

Het is helemaal ontspoord op werk, gedoe met collega die mega veel drama achtergelaten heeft, en de sfeer is nu raar en het is keihard werken om alles op te pakken met zn allen. Gaat echt nog weken puinruimen zijn en verwacht nog wel wat spreekwoordelijke lijken die uit kasten gaan vallen. Vandaag echt geen leuke dag gehad en dat heb ik zelden. Ben gek op mn werk maar dit is wel even ellende. Irritant ook dat cliënten de dupe zijn van zoiera.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.