Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Hè Koettie wat naar dat je werkplezier zo vergald wordt en dat mensen er de dupe van worden...

oh daar is idd niets aan Koettie, hoop dat alles snel weer 'normaal' gaat

wat naar koettie 

Friezinnetje schreef op 03-10-2024 om 07:00:

oh daar is idd niets aan Koettie, hoop dat alles snel weer 'normaal' gaat

Hoop het ook maar krijgt denk ik een hele lange staart... Maar goed, nu alles een voor een maar oppakken. Gelukkig fijn team, scheelt een hele hoop. Voor iedereen even bikkelen komende tijd. 

Ik heb per 14 oktober een nieuwe proefplaatsing/mogelijk na 2 maanden een nieuwe baan, ze hebben echter nog wat gegevens nodig en ik probeer de hele week al tevergeefs in te loggen en dat lukt met geen mogelijkheid. Sinds gister in overleg met de helpdesk tot nu toe zonder resultaat. Er zijn ergere dingen maar irritant is het wel... 

Had ik eindelijk na wekenlang zoeken een goede maat wetsuit kunnen bestellen via Decathlon partner Sport en go, is het artikel niet leverbaar 

ik voel me een beetje sip. Ik ben zwanger, deel er al weinig over want ben alleen maar misselijk. Dus zolang iemand niet vraagt hoe het gaat, vertel ik aan vriendinnen niks eigenlijk omdat ik ze niet wil lastig vallen met die misselijkheid. 
Vervolgens krijg ik in 6 dagen tijd van twee vriendinnen te horen dat ze niks meer van m’n zwangerschap willen horen want het interesseert ze toch niet. Ik ben verbaasd maar ook vooral sip er van, straks als ik me beter voel kan ik dus ook niks delen. Nou ja… 

Mayosate schreef op 03-10-2024 om 11:30:

ik voel me een beetje sip. Ik ben zwanger, deel er al weinig over want ben alleen maar misselijk. Dus zolang iemand niet vraagt hoe het gaat, vertel ik aan vriendinnen niks eigenlijk omdat ik ze niet wil lastig vallen met die misselijkheid.
Vervolgens krijg ik in 6 dagen tijd van twee vriendinnen te horen dat ze niks meer van m’n zwangerschap willen horen want het interesseert ze toch niet. Ik ben verbaasd maar ook vooral sip er van, straks als ik me beter voel kan ik dus ook niks delen. Nou ja…

Leuke vriendinnen dan zeg! Tijd om deze uit je lijst te verwijderen. Hoezo ik ben niet  geïnteresseerd?  Als echte vriendin  wil je toch weten  hoe het met een ander gaat? En steun geven? Echt niet leuk Mayosaté.

Mayosate schreef op 03-10-2024 om 11:30:

ik voel me een beetje sip. Ik ben zwanger, deel er al weinig over want ben alleen maar misselijk. Dus zolang iemand niet vraagt hoe het gaat, vertel ik aan vriendinnen niks eigenlijk omdat ik ze niet wil lastig vallen met die misselijkheid.
Vervolgens krijg ik in 6 dagen tijd van twee vriendinnen te horen dat ze niks meer van m’n zwangerschap willen horen want het interesseert ze toch niet. Ik ben verbaasd maar ook vooral sip er van, straks als ik me beter voel kan ik dus ook niks delen. Nou ja…

Totdat ze zelf zwanger zijn zeker. 

dat ik mijn bestelde pakket pas zaterdag kan ophalen

lientje69 schreef op 03-10-2024 om 11:53:

[..]

Leuke vriendinnen dan zeg! Tijd om deze uit je lijst te verwijderen. Hoezo ik ben niet geïnteresseerd? Als echte vriendin wil je toch weten hoe het met een ander gaat? En steun geven? Echt niet leuk Mayosaté.

Ik had van andere vriendinnen al begrepen dat je wel merkt wie echte vrienden zijn zodra je zwanger bent. 
als je niks met kinderen hebt, prima ik zal de laatste persoon zijn die mijn kind(eren) aan je opdringt. Maar het is wel een nieuw deel van mijn leven, ik ben voor het eerst zwanger en voel me klote (lichamelijk). Ik had wel wat meer begrip verwacht naar in ieder geval mijn gezondheid en niet ‘het interesseert me niet’. 

Ga zeker afstand houden, maar het is echt pijnlijk vind ik na 10+ jaar. 

Poezie schreef op 03-10-2024 om 11:54:

[..]

Totdat ze zelf zwanger zijn zeker.

Haha ja, dan ben ik ook niet thuis 


Mayosate schreef op 03-10-2024 om 12:01:

[..]

Haha ja, dan ben ik ook niet thuis


Groot gelijk!

Ik heb zelf geen kinderen, bewust, maar vind mijn zwangere vriendin prachtig en ik soms als zij en een andere vriendin appen over tandjes, spuitpoep etc vind ik dat niet bijster interessant maar ik scroll daar dan maar snel doorheen. Ben wel gek op die kindjes en vind me dat toch leuk. De meeste vrienden hebben kinderen die een stuk ouder zijn dus toen die kinderen klein waren heb ik dat heel anders meegemaakt dan nu als oud mens van 50.

Hier staat een hoogwerker voor de deur want het hele gebouw moeten de kozijnen gelakt worden, dat ding maakt de hele tijd herrie. Ben gewoon bijna blij dat ik dadelijk mag gaan werken en morgen op mijn vrije dag 3 afspraken heb dus niet de hele dag thuis zit.

JtM

JtM

03-10-2024 om 12:19 Topicstarter

Van je vriendinnen moet je het hebben Mayosate. Dat zou ik geen vriendinnen meer noemen.

Wij huren particulier en onze wbv heeft besloten dat onze open haard (alle open haarden in deze huizen) er z.s.m. uit gaan. Een hoop redenen die nergens op slaan, de hoofdreden zal wel dat CO2 geneuzel zijn.
Beetje jammer dat we net onze open haard hebben laten vegen a 75E, en voor 150E hout hebben gekocht. Daarbij willen ze ons afschepen met een vergoeding voor het repareren van muren waar we niet eens een muur van kunnen doen, laat staan twee.
Morgen maar eens bellen, pff. Wij zijn juist zo blij met onze open haard en hebben deze in de winter regelmatig aan. 

*Voor de mensen die nu gaan vertellen hoe slecht de open haard is voor het milieu, hou ajb die opmerkingen voor je, zo geen zin in.*

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.