Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dolfje schreef op 30-09-2024 om 18:35:

Dat ik vandaag mijn laatste vakantiedag heb en dat ik ondanks 3 weken vrij nog steeds pijn in mijn lijf heb. Heb een slijmbeursontsteking in mijn heup en ga vrijdag weer naar de fysio maar voor de vakantie ook al een aantal keer geweest en ook een injectie heb gekregen ( 2 maanden geleden al) en dat ik nu dus al zo'n 3 maanden pijn heb. Had gehoopt dat de rust me goed zou doen maar helaas.

Dat is pijnlijk Dolfje, ik weet dat het lang kan duren voor je er vanaf bent. Probeer ook tijdens het werk jezelf zo mogelijk te ontzien, in beweging blijven is goed maar rustig aan. 

Heb deze vakantie blijkbaar onzorgvuldig mijn koffer gepakt!

*)>  Ik heb slechts één paar dichte schoenen (wandelschoenen) bij me (aan)!
*)>  Een trui meegenomen die bij mijn grijze broek past, maar die broek niet.
*)>  Geen extra tuig meegenomen voor de hond >( als hij een jas aan moet vanwege zijn leeftijd en de kou vind ik het fijn een groter tuig óver de jas te doen).

Ik ga eten bij mn moeder en nu al spijt. Vind haar vaak zo vervelend.  Wat ik weer lullig vind van mezelf want ze is zo blij als ik kom maar ga elke keer helemaal geërgerd en gefrustreerd weg. Ze luistert niet echt, zelfs niet als ze wat vraagt en har hele manier van communiceren is echt een rode lap op mij. Terwijl ze echt niets iets heel raars of ongepast doet verder, is gewoon haar persoonlijkheid die niet past bij de mijne. Ofzo. Gaan binnenkort samen een weekendje weg, zie er erg tegenop eigenlijk. 

SuzyQFive schreef op 30-09-2024 om 18:46:

[..]

Heb je nog getaped?

Nee ze hebben bij de fysio dry needling gedaan. En oefeningen. Kan vrijdag wel eens vragen naar tape.

aan mezelf. Ben niet fit, en nog steeds die stomme oogmigraines. Morgen naar de huisarts.

Broodjebrie schreef op 30-09-2024 om 19:12:

aan mezelf. Ben niet fit, en nog steeds die stomme oogmigraines. Morgen naar de huisarts.

Beterschap!

PinkFlower schreef op 30-09-2024 om 18:48:

[..]

Maar dat is dan ook wel weer echt uitzonderlijk. De meeste BSO's zijn tot 18.00/18.30 open. En niet voor avond opvang.

Klopt, de andere BSO in de wijk is van een hele grote organisatie en die is tot 18:30 open. Toch vind ik dat niet helemaal van deze tijd. Maar ja, zonder personeel kan je niet veel. 

Dolfje schreef op 30-09-2024 om 18:57:

[..]

Nee ze hebben bij de fysio dry needling gedaan. En oefeningen. Kan vrijdag wel eens vragen naar tape.

Ik had de sneeuwster getaped en dat hielp wel. Niet voor eeuwig maar zeker wel een poosje. 

SuzyQFive schreef op 30-09-2024 om 20:11:

[..]

Ik had de sneeuwster getaped en dat hielp wel. Niet voor eeuwig maar zeker wel een poosje.

De sneeuwster? Probeer te verzinnen wat hier getaped is 🤔

Koettie schreef op 30-09-2024 om 18:53:

Ik ga eten bij mn moeder en nu al spijt. Vind haar vaak zo vervelend. Wat ik weer lullig vind van mezelf want ze is zo blij als ik kom maar ga elke keer helemaal geërgerd en gefrustreerd weg. Ze luistert niet echt, zelfs niet als ze wat vraagt en har hele manier van communiceren is echt een rode lap op mij. Terwijl ze echt niets iets heel raars of ongepast doet verder, is gewoon haar persoonlijkheid die niet past bij de mijne. Ofzo. Gaan binnenkort samen een weekendje weg, zie er erg tegenop eigenlijk.

Of andersom, jullie persoonlijkheden lijken te veel op elkaar

Dolfje schreef op 30-09-2024 om 18:35:

Dat ik vandaag mijn laatste vakantiedag heb en dat ik ondanks 3 weken vrij nog steeds pijn in mijn lijf heb. Heb een slijmbeursontsteking in mijn heup en ga vrijdag weer naar de fysio maar voor de vakantie ook al een aantal keer geweest en ook een injectie heb gekregen ( 2 maanden geleden al) en dat ik nu dus al zo'n 3 maanden pijn heb. Had gehoopt dat de rust me goed zou doen maar helaas.

Ik heb shockwave laten doen op mijn slijmbeursontsteking in heup. werkte erg goed.

Yumi schreef op 30-09-2024 om 22:11:

[..]

De sneeuwster? Probeer te verzinnen wat hier getaped is 🤔

Haha, gewoon een + en een x over elkaar 

Apotheek geeft steeds niet ter zake doende antwoord op mijn vraag per mail. Geef dan geen antwoord 


SuzyQFive schreef op 30-09-2024 om 23:38:

[..]

Haha, gewoon een + en een x over elkaar

Logisch als je het weet, ik dacht aan iets lekkers  😋

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.