Huiskamer
lientje69
22-12-2024 om 07:58
Man maakt mij om half zes wakker om te vertellen dat hij de hele nacht geen oog dicht heeft gedaan en dat ik hem vandaag maar moet laten liggen. Why???
Nu ben ik dus al vanaf half zes wakker!
Bakblik
22-12-2024 om 08:07
lientje69 schreef op 22-12-2024 om 07:58:
Man maakt mij om half zes wakker om te vertellen dat hij de hele nacht geen oog dicht heeft gedaan en dat ik hem vandaag maar moet laten liggen. Why???
Nu ben ik dus al vanaf half zes wakker!
Mannenlogica!
Je hebt er niks aan maar vervelend is het wel.
Ik kon gisteren de houten driehoek wat een klein potje in past niet vinden. Daar maak ik al jaren een kerststukje in dat aan een draad in de gang kan hangen. Ik vragen of hij wist waar dat ding was. Moet je raden wat het antwoord was:
O dat ding zwerft meestal in de schuur het wordt maar zo weinig gebruikt, die heb ik met wat ander of hout naar de werf gebracht.
Grrr, hij kan toch vragen of ik dat een goed idee vind!
lientje69
22-12-2024 om 08:28
Idd bakblik, mannenlogica!
Dingen zoals voor een kerststukje bewaar ik op zolder in huis. Daar komt man nooit nl.
amarna
22-12-2024 om 09:17
Herfstappeltaart schreef op 21-12-2024 om 18:40:
[..]
Voor het laatste vergeten sprietje bieslook wat persé in het gerecht moet 🙄
En omdat we door reclames, tijdschriften en tv-programma's bijna gedwongen worden een uitgebreid ontbijt en een 7gangen menu te bereiden! En het huis van boven tot onder te versieren. Dat overdreven commerciele kerstgedoe staat me tegen!
Miekje6
22-12-2024 om 11:35
Yumi schreef op 21-12-2024 om 19:53:
[..]
Als het stuk is, dan moet je inderdaad foto's sturen of je brengt het terug naar de dichtstbijzijnde winkel. Heb je foto's gestuurd en nog geen bericht, dan zou ik even bellen, 020 224 2424
Terugsturen is soms inderdaad duurder, maar het hangt af van de leverancier of die het product wel of niet retour wil... dat is niet aan de Hema.
Overigens ik zeg niet dat je het verzint, maar zelf heb ik nog nooit problemen gehad bij de Hema die ze niet hebben opgelost. Hoop dat ze je snel kunnen helpen, succes!
Ik heb gister reactie gehad van de Hema en het is nu heel netjes opgelost! Geen ergernis dus.
Om on-topic te blijven, ik vind de kerstwensen in gezamenlijke whatsapp-groepen stom, een levenloze foto met wat tekst erop aan 100 mensen sturen waar je de helft niet van kent, daar zie ik het nut niet van in.
Herfstappeltaart
22-12-2024 om 12:41
amarna schreef op 22-12-2024 om 09:17:
[..]
En omdat we door reclames, tijdschriften en tv-programma's bijna gedwongen worden een uitgebreid ontbijt en een 7gangen menu te bereiden! En het huis van boven tot onder te versieren. Dat overdreven commerciele kerstgedoe staat me tegen!
Oh hier ben ik het zooooooo mee eens!
Poezie
22-12-2024 om 12:46
amarna schreef op 22-12-2024 om 09:17:
[..]
Dat is nog het leuke gedeelte. Het meest vervelende is dat op het werk iedereen elkaar gek en overspannen loopt te maken omdat voor het einde van het jaar alles af MOET. Vervolgens kom je er in januari achter dat al dat werk voor niets is geweest en het bij nader inzien toch niet hoefde. (En zeker niet binnen die termijn)
Moosey
22-12-2024 om 13:51
Aan de giffy-cadeaukaart die in mijn Kerstpakket zat. Hartstikke leuk en lief natuurlijk, maar het is best een bedrag en ik vind het dan het leukst om echt aan iets uit te geven wat ik echt graag wil. Maar alles wat ik wil kan ik niet met een bon betalen blijkbaar (iets duurs voor de sport die ik doe, of barefoot schoenen, of naar mijn favoriete sauna, of kaartjes voor de dierentuin waar we binnenkort heen willen, en mijn lievelingskledingmerk waar ik blind een paar broeken zou kunnen bestellen bestaat niet meer, kwam ik achter)
Ik kan wel een Ticketmaster-bon kopen of een Bol-bon maar ik weet zeker dat ik dan over maand (als ik weer ns en concertkaartje wil kopen of echt iets nodig heb van Bol) vergeten ben dat ik die bon heb.. Echt irritant.
Dolfje
22-12-2024 om 13:53
Moos kan je de bon bijvoorbeeld bij Bol niet al vast in je account aan je tegoed toevoegen?
kerst
22-12-2024 om 14:22
Moosey schreef op 22-12-2024 om 13:
Ik kan wel een Ticketmaster-bon kopen of een Bol-bon maar ik weet zeker dat ik dan over maand (als ik weer ns en concertkaartje wil kopen of echt iets nodig heb van Bol) vergeten ben dat ik die bon heb.. Echt irritant.
Bon dan maar boven je bed hangen 😉