Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Oudejaarsloterij 2023

2a8eae2b-3f77-4558-8b3a-8eed1e432168?w=350&h=197&x=0&y=0&fx=800&fy=450&c=8398e93d4edc692f814f0bd4a673b213b95203cb330a09b207ca1b8a3cd247c0

Staatsloterij ouderejaarstrekking:

Heb je al een lot gekocht en houd je het er bij een, of doe je samen met familie vrienden of buren met een straatje mee.
Kortom langzaam of snel    gaan we op weg naar het nieuwe jaar en daar hoort voor mij ook het traditionele eindejaarloterij topic bij. 

Geld winnen is leuk, toch hoop ik dat iedereen het jaar op een fijne en leuke manier kan afsluiten. 

Alvast fijne en gezellige feestdagen gewenst  🎄 

Op naar hopelijk een fijn jaar nieuwjaar voor een ieder.  

MidasWolf

MidasWolf

17-12-2023 om 19:37 Topicstarter

Ik heb nog geen lot gekocht, ik denk dat ik dit na de kerstdagen ga doen. Zo kan ik toch nog een paar dagen fantaseren. Voor mij hoort dat er ook bij.

We doen automatisch mee geloof ik. We hebben een abbo van de Staatsloterij voor een 1/5 lot sinds een paar maanden. Normaal kochten we allebei een half lot voor de oudjaar loterij. Misschien dat we dus nog wel een half lot los kopen. Een hele grote prijs (millioenen) hoeven we niet te winnen. Een ton zou al helemaal prima zijn. Meestal winnen we niet meer dan 5 euro  .

yes, automatisch met 2 halve loten. Laat mij die hoofdprijs maar winnen hoor! 

Ik speel automatisch mee, maar koop ook voor iedereen een 1/2 lot voor kerst.

Nog nooit meegedaan. Mijn vader doet echt al zeker 30 jaar mee en heeft nog nooit iets noemenswaardigs gewonnen. Ik beleg mijn geld wel, meer kans op succes

Ik speel automatisch mee en wil weleens een grote prijs winnen   

MidasWolf

MidasWolf

17-12-2023 om 20:21 Topicstarter

BlairW schreef op 17-12-2023 om 20:14:

Nog nooit meegedaan. Mijn vader doet echt al zeker 30 jaar mee en heeft nog nooit iets noemenswaardigs gewonnen. Ik beleg mijn geld wel, meer kans op succes

Dat doe ik ook, dit is meer kans op een leuk extraatje voor mij. Het zit ook in de pret erom heen voor mij. Mede daarom speel ik  ook niet automatisch mee. 

Wij kopen ook de laatste jaren een lot voor de oudejaarsloterij. Verder doen we niet mee aan loterijen. Toch leuk om een paar dagen te bedenken/dromen wat we zouden doen met veel geld. Dit jaar kan ik het lot kopen van de winst van vorig jaar. Toen een half lot gekocht voor 15 euro en 30 euro gewonnen.

ik koop meestal wel eentje, nu nog niet gedaan. Zal het meteen even doen.
Paar maanden terug had ik 255 euro gewonnen. En verder de 7,50 of oid. Hoef de hoofdprijs ook niet, maar sla hem ook niet af  

Had vorige maand 7,50 gewonnen, die zat nog in mijn wallet. Scheelt weer 

MidasWolf

MidasWolf

17-12-2023 om 22:03 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 17-12-2023 om 21:53:

ik koop meestal wel eentje, nu nog niet gedaan. Zal het meteen even doen.
Paar maanden terug had ik 255 euro gewonnen. En verder de 7,50 of oid. Hoef de hoofdprijs ook niet, maar sla hem ook niet af

Had vorige maand 7,50 gewonnen, die zat nog in mijn wallet. Scheelt weer

Dat zijn leuke meevallers. 

Ik kijk na de kerst hoeveel er nog op mijn bankrekening staat en bepaal dan of ik nog ruimte heb voor een (half) oudejaarslot. 
Ik vind de spanning erom heen altijd wel leuk, soms win ik een tientje en soms niets. 

Wij kopen altijd voor elk huishouden van onze kinderen twee halve loten en voor onszelf ook twee halve loten. Met allemaal verschillende eindcijfers. Nooit iets van belang gewonnen
Maar het blijft toch best een leuk kerstcadeautje zo'n gokje.

Kennen jullie iemand die daadwerkelijk een hele grote prijs heeft gewonnen hiermee ?

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

18-12-2023 om 08:22

wild-flower schreef op 18-12-2023 om 08:04:

Kennen jullie iemand die daadwerkelijk een hele grote prijs heeft gewonnen hiermee ?

Staatsloterij niet. Postcodeloterij wel. Iemand in mijn kennissenkring heeft eens ruim 20.000 en een auto gewonnen.

Ik doe zelf nooit mee met loterijen. Winkans is miniem, en die zogenaamde goede doelen waarmee ze schermen zouden veel meer geld krijgen als we rechtstreeks geven ipv een fors deel van je geld te doneren aan de loterij zelf. (Tot zo ver mijn stichtelijke boodschap )

Wij kopen na de kerstdagen een lot. Doen we elk jaar eigenlijk wel. 
Ik ga dit jaar zoals elk jaar voor de mini 😉. 
Nog nooit een grote prijs gewonnen. Met de postcodeloterij ook niet (wel een hele mooie paraplu). 

Mijn oma heeft ooit eens met de staatsloterij een 'groot' geldbedrag gewonnen. Weet niet precies hoeveel, was nog in de gulden tijd (geen tonnen of miljoenen). Zijn toen met de hele familie getrakteerd op een lang weekend Disney. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.