Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Oudejaarsloterij 2023

nog 1 uur en 37/38 min 

Dan stopt de verkoop 

Hahaha ik wens jullie allemaal heel veel sterkte vanavond. Want de hoofdprijs win ik natuurlijk 

Zonder gekheid; ik wens iedereen heel veel succes vanavond 

10 euro gewonnen 

Of  wel 20 euro verloren 

Ik heb precies genoeg buitgemaakt om de volgende deze maand weer een nieuw lot te kunnen kopen 

Ik had vorig jaar de stijgende lijn te pakken,  toen had ik 30 euro... nu maar 5. Hopelijk heeft iemand anders meer geluk

Joszy schreef op 01-01-2024 om 00:46:

Ik had vorig jaar de stijgende lijn te pakken, toen had ik 30 euro... nu maar 5. Hopelijk heeft iemand anders meer geluk

Ik precies hetzelfde, wel met een half lot. Toch 5 euro winst in 2 jaar tijd. 😁

ok  zal ik het dan maar zeggen......

Woehoe 15 euro gewonnen. 

Hier niks, hebben 2 loten van schoonouders gehad maar die waren niet voor de trekking van oud & nieuw zoals ze dacht  De 10e dus misschien geluk. Dikke onzin, ze gaf ze omdat ze van ons iets had gekregen dat we weg wilden doen anders en zij kon het gebruiken. Ze zei nog, laat maar weten wat je ervoor wil hebben. Nog voordat ik er over na kon denken, kwam ze hiermee aan. Echt, ik had liever gewoon de €15,- die ik in mijn hoofd had gehad…

MidasWolf

MidasWolf

01-01-2024 om 09:38 Topicstarter

Ik woon niet in Woensdrecht.

Hier  € 10 gewonnen. 

Welgeteld 0 euro gewonnen. Volgende keer beter.....  

5€ dus 10€ verlies...

Ik ken iemand die een aantal jaren geleden een mini heeft gewonnen en deze heeft verkocht voor 19.000€. 

Hier helaas ook 0 euro. 

ik heb ook 10 euro gewonnen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.