Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Oudejaarsloterij 2023

MidasWolf schreef op 01-01-2024 om 20:15:

P8011_Postcodeblok_576x249_1januari_01.png?quality=100

De postcodeloterij is gevallen in Geldermalsen

Toch jammer, ik zit wel in de 41.. postcode   

Wel grappig, op tv een vrouw die bijna 5 miljoen had gewonnen. Daar gaat dus gewoon nog ruim 1,5 miljoen vanaf aan belasting hè! 

BlairW schreef op 02-01-2024 om 12:29:

[..]

Toch jammer, ik zit wel in de 41.. postcode

Wel grappig, op tv een vrouw die bijna 5 miljoen had gewonnen. Daar gaat dus gewoon nog ruim 1,5 miljoen vanaf aan belasting hè!

Ach, ik zou met 3,5 miljoen ook wel tevreden zijn. 😉

Schemerlampje schreef op 02-01-2024 om 13:02:

[..]

Ach, ik zou met 3,5 miljoen ook wel tevreden zijn. 😉

Ik ook, maar ruim 1,5 miljoen er af is wel echt serieus veel geld! 😬 denk je 5 miljoen te krijgen, is het ineens toch een stuk minder. Volgens mij vergeten veel mensen die belasting nogal eens bij prijzen van de postcodeloterij of bijvoorbeeld miljoenenjacht enz.

BlairW schreef op 02-01-2024 om 13:07:

[..]

Ik ook, maar ruim 1,5 miljoen er af is wel echt serieus veel geld! 😬 denk je 5 miljoen te krijgen, is het ineens toch een stuk minder. Volgens mij vergeten veel mensen die belasting nogal eens bij prijzen van de postcodeloterij of bijvoorbeeld miljoenenjacht enz.

Eens.

Gelukkig is de staatsloterij 'belastingvrij'.

Maar 3,5 miljoen is serieus veel geld. Als je daar verstandig mee omgaat, is het wel een bedrag waarmee je mogelijk niet meer hoeft te werken. Beetje afhankelijk van hoe oud je bent (en hoe lang je dus nog moet) en hoe je huidige inkomen is en wat je kosten zijn.

BlairW schreef op 02-01-2024 om 13:07:

[..]

Maar die 1,5 miljoen gaat naar de schatkist toch? Misschien kan de overheid er iets leuks mee doen, dan hebben we er allemaal wat aan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.