Huiskamer
MidasWolf
17-12-2023 om 19:35
Oudejaarsloterij 2023
Staatsloterij ouderejaarstrekking:
Heb je al een lot gekocht en houd je het er bij een, of doe je samen met familie vrienden of buren met een straatje mee.
Kortom langzaam of snel gaan we op weg naar het nieuwe jaar en daar hoort voor mij ook het traditionele eindejaarloterij topic bij.
Geld winnen is leuk, toch hoop ik dat iedereen het jaar op een fijne en leuke manier kan afsluiten.
Alvast fijne en gezellige feestdagen gewenst 🎄
Op naar hopelijk een fijn jaar nieuwjaar voor een ieder.
Boekenwurm83
18-12-2023 om 09:39
Doe ook automatisch mee met staatsloterij, heb abbo daarvoor. Vind het altijd wel leuk om te kunnen dromen, maar nog nooit een groter bedrag gewonnen en ken ook niemand die dat heeft gewonnen. Wel soms kleine bedragen.
rionyriony
18-12-2023 om 09:51
Nee.. ik ben een party pooper waar het loterijen betreft. Vroeger ging ik ook meteen vermelden wat de kans op winst was. Momenteel zeg ik alleen maar "oh" en daarna bedenk ik wat ik daarvoor zeker had kunnen kopen. Maar ieder diertje z'n pleziertje.
rionyriony
18-12-2023 om 09:53
Goede doelen schijnen wel veel van hun fondsen daarmee op te doen, bijvoorbeeld de Postcodeloterij.
Joszy
18-12-2023 om 13:07
rionyriony schreef op 18-12-2023 om 09:53:
Goede doelen schijnen wel veel van hun fondsen daarmee op te doen, bijvoorbeeld de Postcodeloterij.
Ja dat is zo. Ik heb gewerkt voor een organisatie die geld krijgt van de vriendenloterij en werk nu ergens waar we geld krijgen van de postcodeloterij. Gelukkig is het niet zo erg dat we meteen moeten stoppen als dit geld stopt, maar het gaat wel om flinke bedragen!
Evaluna
18-12-2023 om 13:56
Ik doe mee met de postcode loterij en vriend heeft een oudejaars lot gekocht.
Wie weet, het is leuk om te dromen en bij de postcode loterij krijg je af en toe iets. Soms iets leuks, soms rommel.
watertoren
18-12-2023 om 15:48
Ik doe ook mee met de postcodeloterij maar jammer dat je vaak rommel wint zoals een badjas , kersthuisjes , boeken over vlinders en insecten enz. Ik vind het wel jammer van de geldverspilling. Het zou beter zijn als je kon aangeven of je de prijs wilt of niet.
Poezie
18-12-2023 om 18:18
Ik koop in januari een staatslot, iedereen is dan zo teleurgesteld over het niet winnen van een goede prijs dat ze een maandje overslaan en ik hopelijk meer kans maak 😀
krulliebollie
18-12-2023 om 19:51
wild-flower schreef op 18-12-2023 om 08:04:
Kennen jullie iemand die daadwerkelijk een hele grote prijs heeft gewonnen hiermee ?
Vrienden hebben een ton gewonnen in de VriendenLoterij. Daar hou je ongeveer 70000 aan over na belastingen. Zelf nooit meer dan 100 gewonnen.
Ik doe mee aan de vriendenloterij, postcodeloterij en Staatsloterij.
MidasWolf
18-12-2023 om 20:04
Kennen jullie iemand die daadwerkelijk een hele grote prijs heeft gewonnen hiermee ?
Deze mensen ken ik niet persoonlijk, zij wonen in een buurtdorpje vlakbij dat ging wel om een aanzienlijk bedrag. Het exacte bedrag weet ik niet meer .
Ik dacht met de belasting eraf iets van 5 miljoen. Dat was voor hen wel een bedrag wat het leven echt veranderden. Zij kochten ook direct een eigen horecazaak. Volgens mij was dat met de Staatsloterij.
Ik persoonlijk ken geen mensen die meer als een paar duizend hebben gewonnen. In ieder geval geen hele grote bedragen.
Zilver_gray
18-12-2023 om 20:24
Yep een paar miljoen, Ivm herkenbaarheid kan ik niet vertellen wat deze mensen precies van mij zijn.
Rogue
18-12-2023 om 21:38
bij ons is het een soort van traditie heb hoogste bedrag wat ik ooit heb gewonnen is 250euro.
MidasWolf
18-12-2023 om 21:48
Het hoogste bedrag wat ik zelf heb gewonnen met de Staatsloterij is € 100
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.