Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

13-08-2024 om 12:30

Els zegt in het AD dat er nog een hoop gaat gebeuren.

Vrijevlinder

Vrijevlinder

13-08-2024 om 12:44 Topicstarter

Roos55 schreef op 13-08-2024 om 12:30:

Els zegt in het AD dat er nog een hoop gaat gebeuren.

Ik ben heel benieuwd! Ik heb stille hoop....

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

13-08-2024 om 12:52

Vrijevlinder schreef op 13-08-2024 om 12:44:

[..]

Ik ben heel benieuwd! Ik heb stille hoop....

Jaaa ❤️

Het gesprek van RJ en Els blijft in mijn hoofd spoken. Hij zei gek te zijn op haar en misschien meer, daardoor dacht ik in eerste instantie dat hij wou weten hoe zij erin stond. 
Hij merkte dat ze moeite had met de komst van andere vrouwen. En omdat er nog meer kwamen ze even uit elkaar moesten. Ik dacht nog moet Els in de wachtkamer, of wil hij voorkomen dat ze zich nog meer terugtrekt? Maar misschien heb ik het fout en is het wishful thinking?
Ik heb het gesprek op Linda gevonden, en dat geeft toch hoop  

Gesprek RJ en Els 
“Het zou goed kunnen dat er een exit komt, ik kan het invullen”, zegt Els voor het gesprek. “Maar er zijn ook nog een paar andere scenario’s mogelijk. Ik hou overal rekening mee.” Ondanks de regen neemt Robert Jan Els mee naar het hek waar ze vaker met elkaar hebben staan praten.

Robert Jan zegt dat hij op zijn wandeling heeft nagedacht over de afgelopen dagen en weken. “Dan kan ik maar tot een conclusie komen, namelijk dat je een fantastisch mens bent. En dat ik eigenlijk wel heel gek op je ben en misschien wel meer dan dat.” Maar hij heeft gemerkt dat er iets is veranderd als er ook andere vrouwen in huis zijn. “In een andere setting is het misschien ook een beetje ongemakkelijk tussen ons.” 

“Dat is iets waar ik over nagedacht heb. En dan komt die weer binnen en dan zijn er nog een aantal die moeten komen. Dat alles bij elkaar dacht ik: Els, misschien moeten hier eventjes onze wegen scheiden.” Els is even stil en haar ogen vullen zich met tranen. Robert Jan geeft haar een kus op haar wang. “Lastig, hè”? Dat kan Els beamen. “Ik wil nog wel even wat zeggen.”

“Natuurlijk zou ik het liefst mijn tijd hier willen blijven, maar dan alleen met jou. Ik merk dat ik het lastig vind met de andere dames erbij”, zegt Els emotioneel. “Ik ben dan bescheiden en dan geef ik anderen de voorgrond en dan kom ik misschien niet helemaal uit.” Robert Jan is blij dat ze het begrijpt. Ze geven elkaar een knuffel en gaan weer naar binnen.

“Natuurlijk ga ik hem missen”, zegt Els na het gesprek. “Maar ik denk dat ik er sowieso een hele goede vriend bij heb. Een heel mooi mens en dat is mij ook heel veel waard en dierbaar. Het afscheid is dan toch een beetje moeilijk.”

Meesje schreef op 13-08-2024 om 11:36:

Ik vond ze ook leuk passen. Maar tegelijk; ze zijn alletwee kak, dus dat moet werken, is natuurlijk ook een versimpelde versie van het liefdesspel. Doet me denken aan een goede vriend van mij waaraan regelmatig wordt gevraagd; "is die niet wat voor jou? Hij is óók homo, duss". Alsof geaardheid het enige selectiecriterium is.

Haha, zoals die buschauffeur bij Iris antwoordde op een vraag over de overeenkomsten “we zijn allebei single” 

Beterlaat2021! schreef op 13-08-2024 om 11:11:

Ja, RJ vond het gezellig dat Margreeth gelijk 'inpiepte'.

Maar hij heeft ten opzichte van Els geen enkele toenadering gezocht. De afscheidszoen was ongeveer de eerste keer...

Als hij zo van aanraken houdt, waarom heeft hij Els dan niet aangeraakt?Dat hoeft toch niet van de vrouw uit te gaan?


Dat vind ik ook, maar in een vd afleveringen zei hij het leuk te vinden als de vrouwen toenadering zochten. Na een wandeling met een andere vrouw zei hij, ik deed expres mijn handen in mijn zakken, ze kon er zo inpiepen maar deed het niet. Hij wil dat er 'n keer op hem gejaagd wordt.

Roos55 schreef op 13-08-2024 om 12:30:

Els zegt in het AD dat er nog een hoop gaat gebeuren.

ooooooh??? Nou hoop ik dat Hij Els gaat missen en haar laat terugkomen en dat alles goedkomt…..

Haantje79 schreef op 13-08-2024 om 13:52:

[..]

ooooooh??? Nou hoop ik dat Hij Els gaat missen en haar laat terugkomen en dat alles goedkomt…..

Dat hoop ik ook. Els lijkt mij erg lief maar onzeker met die andere vrouw(en) erbij. Het is dan wel de opzet van het programma maar je ziet toch elk jaar wel dat het sommigen niet in de koude kleren gaat zitten. En dag natuurlijk ook die camera er nog bij.

Zou het kunnen dat er wat geknipt is in het gesprek tussen RJ en Els?
Want hij zegt meerdere keren dat hij blij is dat ze hem begrijpt. En dat was ergens 'off' in dat hele gesprek. Net alsof hij zijn communicatievaardigheden ineens verloren had. Misschien heeft hij wel veel duidelijker gezegd dat hij nog de deur voor haar open houdt, maar eerst zonder haar, de andere dames wil afwachten. En is dat er uit geknipt.

Ik heb echt schik van de verhalen die ik hier lees. Ik volg het sinds kort (nooit gedacht dat ik het leuk zou vinden) en vond het zo ontzettend sneu voor Els! Had het echt met haar te doen. 

watertoren schreef op 12-08-2024 om 22:58:

[..]

Ik was juist blij dat Els weg was. ik vond haar een stom kakwijf.

Zo dan. Nee, ik vond haar juist heel leuk en vriendelijk en ik dacht dat ze goed bij RJ paste. Dat ze wat meer een bepaalde stijl aanhangt, dat mag ze zelf weten toch? Dat maakt haar als mens toch niet stom?? Ze bleef gewoon zichzelf en ze was goed zoals ze is.

watertoren schreef op 13-08-2024 om 01:42:

Rj en Els hebben wel een klik samen maar dan als broer en zus. Els is geen mooie vrouw en dat vind RJ wel belangrijk.

Wat aardig weer...

 Rotdag gehad ofzo?

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

13-08-2024 om 15:43

BritgetJones007 schreef op 13-08-2024 om 15:18:

[..]

Wat aardig weer...

Rotdag gehad ofzo?

X

Haantje79 schreef op 13-08-2024 om 13:52:

[..]  ooooooh??? Nou hoop ik dat RJ Els gaat missen en haar laat terugkomen en dat alles goedkomt…..

Ik hoop mee...

watertoren schreef op 13-08-2024 om 01:42:

Rj en Els hebben wel een klik samen maar dan als broer en zus. Els is geen mooie vrouw en dat vind RJ wel belangrijk.

Ook deze, wat aardig weer... wat ik lees tot nu toe is vooral dat je zelf niet heel aardig overkomt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.