Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Vrijevlinder

Vrijevlinder

12-08-2024 om 21:57 Topicstarter

Ik heb de indruk dat Mirjam aardig goed zit met haar idee over Marcel. Hij heeft een groot ego en neemt liever zelf de stap om te vertrekken dan dat hij de bons krijgt. De opmerking dat hij dacht dat hij tot het laastst zou blijven vond ik een gekke. 

Met Joyce heb ik moeite. Het lijkt een bepaalde air te zijn die ze over zich heeft. Ze roept wat op bij mij. 

Marcel bij Mirjam die afscheid neemt. Ik vond het toch jammer. Ook hij was erg teleurgesteld en verdrietig dat het niet gelukt was. Ook met die vragen stellen...kan ook zenuwen zijn geweest.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

12-08-2024 om 22:28

Arme Kwalbert 
Hij kon er niks aan doen . Lag aan haar voorgevel. En trainingsbroek 😇

BritgetJones007 schreef op 12-08-2024 om 21:53:

jammer dat Els weg is bij RJ. Ze was echt verdrietig erom. Wel goed dat ze gewoon zichzelf is gebleven...dat had RJ meer mogen waarderen. Liefde valt niet af te dwingen, maar ik dacht echt dat Els en RJ samen zouden eindigen.

Els vind ik juist helemaal zichzelf niet gebleven, ze plaatste zich op de achtergrond en ze was erg geremd. Of nou ja, zo is ze dus misschien heeft zichzelf wel laten zien. Maar die RJ wil meer spice en dat brengt Els niet. En om haar te beschermen, stuurt hij haar weg. Want hij ziet zichzelf niet met haar in de hooiberg rollen. Hij kan met iedereen vrinden zijn immers. Maar dat is niet sexy. 

En RJ gedraagt zich als gentleman. Troosten en de koffers dragen. Zo doe je dat. 

Roos55 schreef op 12-08-2024 om 22:28:

Arme Kwalbert
Hij kon er niks aan doen . Lag aan haar voorgevel. En trainingsbroek 😇

Jeweettoch, hij viel zo bovenop haar volkomen per ongeluk want hij gleed uit over zijn eigen kwijl. 

Meesje schreef op 12-08-2024 om 21:56:

[..]

goeie omschrijving. Ik word altijd heel klein van dat soort vrouwen.

Echt? Die zijn zelf niks totdat ze iemand anders naar beneden kunnen trappen, dan komen ze nog een beetje goed uit de ‘vergelijking’. 

GroenTuintje schreef op 11-08-2024 om 22:32:

Viva forum bestaat nog steeds daar ben ik ook actief. Via is opgericht omdat vf paar jaar terug ermee zou stoppen. Uiteindelijk is het toch blijven bestaan, na veel commotie incl media-aandacht

Echt? Ik heb het nooit geweten. Dacht dat t over was gegaan in dit forum. Nog wel eens proberen in te loggen op Viva, nooit meer gelukt. Ik val van mijn stoel nu ik dit lees. 

Roos55 schreef op 12-08-2024 om 22:28:

Arme Kwalbert
Hij kon er niks aan doen . Lag aan haar voorgevel. En trainingsbroek 😇

whahaha precies dat dacht ik ook! Hilarisch!!

Vrijevlinder schreef op 12-08-2024 om 21:57:

Ik heb de indruk dat Mirjam aardig goed zit met haar idee over Marcel. Hij heeft een groot ego en neemt liever zelf de stap om te vertrekken dan dat hij de bons krijgt. De opmerking dat hij dacht dat hij tot het laastst zou blijven vond ik een gekke.

Met Joyce heb ik moeite. Het lijkt een bepaalde air te zijn die ze over zich heeft. Ze roept wat op bij mij.

Rare opmerking inderdaad, het is geen wedstrijd. Ik lach me rot om die opmerking van Mirjam, als ze een vis ziet denkt ze voortaan aan Marcel. Whahaha. En denkt die gast nou écht dat zij ooit nog “in zijn aas gaat bijten” (ik heb beeld  ) ik denk het niet. Wat een blaaskaak. Er is vast een vis die op hem lijkt. Of hij is op een vis gaan lijken. 

BritgetJones007 schreef op 12-08-2024 om 21:53:

jammer dat Els weg is bij RJ. Ze was echt verdrietig erom. Wel goed dat ze gewoon zichzelf is gebleven...dat had RJ meer mogen waarderen. Liefde valt niet af te dwingen, maar ik dacht echt dat Els en RJ samen zouden eindigen.

Ik was juist blij dat Els weg was. ik vond haar een stom kakwijf.

MRI

MRI

12-08-2024 om 22:59

En dan Albert die over zijn piemel praat van 'Sjakie is stout geweest' brrrrrrrrr

MRI schreef op 12-08-2024 om 22:59:

En dan Albert die over zijn piemel praat van 'Sjakie is stout geweest' brrrrrrrrr

Ja gatver.

watertoren schreef op 12-08-2024 om 22:58:

[..]

Ik was juist blij dat Els weg was. ik vond haar een stom kakwijf.

Ik vind haar een lieve echte dame, ze weet zich in elk gezelschap aan te passen en is een goede gastvrouw. Als ik haar zag lopen met haar lange benen, dan straalt ze vitaliteit en kracht uit. 

Bij het voorstel rondje omschreef RJ, welke vrouw bij hem past....dat was Els.
Ik hecht wel waarde aan opvoeding, traditie en ik zoek ook het liefst iemand die begrijpt wat ik hier aan het doen ben en de beauty van dit land ziet. Aan de grote tafel, mooie diners, mooi knapperend haardvuur, zorgen dat we het warm hebben, ook met elkaar”

Els paste daar heel goed, ze klikte ook goed met de familie en vrienden. 

Wat een schat is Robert Jan toch.. Echt, hij verrast me iedere keer weer. Zo lief en oprecht. Ah 

Jammer dat Els weg is. Ik ben wel benieuwd hoe het daar nu verder gaat

Oh en Mike en Noor vind ik ook echt heel leuk samen!

En Arno en Niels ook! Echt leuk, daar bloeit wel wat op tussen die 2 zeg

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.