Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!

!!Geen spoilers!! Dit topic is voor mensen die op RTL kijken. Voor Videolandkijkers is er een ander topic. 

Thijz, 65, Frankrijk: Ammarie, Helena, Mariël, Yvonne, Jose
Iris, 57, Griekenland: René, Jan, Karel, Peter
Mike, 35, Spanje: Noor, Charlotte, Lotte, Birthe, Kia, Robin
Mirjam, 52, Zuid-Afrika: Marcel, Jacco, Rick, David, Sjoerd
Arno, 47, Frankrijk: Emil, Niels, Simon, Henk Jan
Robert Jan, 57, Schotland: Els, Annemarie, Margreeth, Louise, Suzanne, Esther

Anja, 70, Frankrijk: Joop, Peter, Jan, Gerard 
Albert, 64, Spanje: Marijke, Malgossia, Joyce, Alice, Sandra, Monique

ps. Uiteraard mag iedereen mee kletsen, zolang je maar niets plaatst wat nog niet op RTL is geweest.


B%26B%202024_ALLE%20KANDIDATEN_1920x1080_v2.jpg?itok=7YjsjbTd&width=1024&height=576&impolicy=semi_dynamic

Kijk hier voor meer informatie: https://www.rtl.nl/programma/5239357/bb-vol-liefde


bedankt voor het aanmaken van dit topic 

Zijn er meer die dan, als B&B vol liefde draait, dat je dan ook op vrijdags klaar zit voor de tv en dan weer de teleurstelling dat het op vrijdag niet wordt uitgezonden

Ik verhuis mee naar dit topic. Kijk wel gratis terug via Videoland. (Heerlijk ook, minder reclame.) Maar dus niet vooruit.

Gevonden 👍️

BritgetJones007 schreef op 27-06-2024 om 12:32:

bedankt voor het aanmaken van dit topic .

Zijn er meer die dan, als B&B vol liefde draait, dat je dan ook op vrijdags klaar zit voor de tv en dan weer de teleurstelling dat het op vrijdag niet wordt uitgezonden

Ik meld me hahaha

Maar heerlijk van die makkelijke wegkijk tv

Ik verheug me ook weer op dit seizoen. Als het 15 juli begint en 9 weken duurt is alles dus nu al grotendeels opgenomen. Spannend.

Het lijkt me een heel kleurrijk gezelschap zo te zien.
Ik weet dat ik er vorig jaar nogal eens naast zat bij de eerste indruk en in de loop van de serie mijn mening moest bijstellen.

Ik neem het programma op, kijk het de volgende morgen vroeg en spoel de reclames (8 minuten!) door.

<( Fijn trouwens dat er twee aparte topics zijn gemaakt. Dit is mijn favoriet, gewoon kijken op RTL en niet zo haastig vooruit op een betaalzender. )>

Ik meld me ook. Kijk meestal wel vooruit maar soms komt het er ook niet van.

ik meld me ook. Lekker makkelijke en vermakelijke Tv.

Ik kijk ook mee:regelmatig realtime, soms smiddags al en soms de volgende ochtend pas.

Oké, ik ga ook hier schrijven 

ik meld me ook,bedankt voor het topic aanmaken

Ja leuk! Ik heb er zin in! 

present

Jaaa! Zo leuk 🤩 Zin in.. Ik kijk en lees hier mee 😄

Ik begin waarschijnlijk hier en de laatste twee weken van het seizoen schakel ik dan over naar het Videoland topic, want dan hou ik het geduldige wachten niet meer vol. 

Leuk, ik ga ook kijken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.