Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Ja er zijn er al heel wat de revue gepasseerd bij hen. Ik verwacht dat deze drie vrouwen ook geen blijvertjes zijn.

Dandy schreef op 12-07-2024 om 09:43:

Bij mannen als Richard, Jacob en Walter krijg ik de indruk dat ze heel hard van stapel lopen, tot na enkele maanden hun roze bril af valt. Dan ruilen ze die vrouw zo weer in voor een andere, die dan zogenaamd wél hun echte grote liefde is. Ik gruwel er eerlijk gezegd een beetje van. Totaal onaantrekkelijk.

Eens, maar ik begrijp die vrouwen ook niet. Ze zijn een stuk jonger maar dat ze hier nog intuinen dat zegt ook wat over hun  Als ik date met iemand die zo hard van stapel loopt, dan ben ik weg.

Dandy schreef op 12-07-2024 om 09:43:

Bij mannen als Richard, Jacob en Walter krijg ik de indruk dat ze heel hard van stapel lopen, tot na enkele maanden hun roze bril af valt. Dan ruilen ze die vrouw zo weer in voor een andere, die dan zogenaamd wél hun echte grote liefde is. Ik gruwel er eerlijk gezegd een beetje van. Totaal onaantrekkelijk.

ik gruwel er ook van. Het is onecht, en alleen maar gebaseerd op het uiterlijk

Haantje79 schreef op 12-07-2024 om 08:01:

[..]Ja wat zit er een verschil in hoe mensen oud worden…. Ik schrik wel eens als mensen dan dicht bij mijn leeftijd zitten.

Die Marian ziet er uit als 120 jaar. Maar ja, jaren lang in de zon bakken en misschien nog roken ook....dan gebeurt dit.

Beterlaat2021! schreef op 13-07-2024 om 10:50:

[..]

Die Marian ziet er uit als 120 jaar. Maar ja, jaren lang in de zon bakken en misschien nog roken ook....dan gebeurt dit.

Net als Ted! 

Maar leuk om iedereen weer te zien.. Walter, pff.. Wat een man 😅 Ik meen me te herinneren dat hij vond dat een deelneemster er te uitdagend bij liep. Zijn nieuwe vriendin mag blijkbaar wel zo rondlopen 😉 

Volgens mij zijn het allemaal relaties geworden terwijl ze in de B&B overnachtten toch? Bij Richard/Walter/Jacob

Beterlaat2021! schreef op 13-07-2024 om 10:50:

[..]

Die Marian ziet er uit als 120 jaar. Maar ja, jaren lang in de zon bakken en misschien nog roken ook....dan gebeurt dit.

Eens, de zon en roken doet je huid geen goed jammer ze is pas 70. Begrijp niet waarom die mannen haar zo leuk vinden, ze lag hoofdzakelijk ergens en sleepte zich af en toe naar een terras   

Marian_BB_vol_liefde_nieuwe_vriend.jpg

HAHA!wait..what schreef op 13-07-2024 om 12:23:

[..] Walter, pff.. Wat een man 😅 Ik meen me te herinneren dat hij vond dat een deelneemster er te uitdagend bij liep. Zijn nieuwe vriendin mag blijkbaar wel zo rondlopen 😉


Jaaa nou je het zegt! Alexandra met haar blote schoudertje vond hij maar uitdagend! Die Walter

Haantje79 schreef op 13-07-2024 om 14:19:

[..]

Jaaa nou je het zegt! Alexandra met haar blote schoudertje vond hij maar uitdagend! Die Walter

Die vond hij gewoon te oud.

Vanavond de eerste aflevering. 

Vrijevlinder

Vrijevlinder

15-07-2024 om 12:55 Topicstarter

Dandy schreef op 15-07-2024 om 12:21:

Vanavond de eerste aflevering.

Ja, ik ben heel benieuwd. Het wordt vast weer erg leuk. 

Vrijevlinder schreef op 15-07-2024 om 12:55:

[..]

Ja, ik ben heel benieuwd. Het wordt vast weer erg leuk.

Eens

De zus van Paul die samen is met Debby, doet mee  Ze heeft zich opgegeven voor Thijz. Ben benieuwd of dit net zo'n succes wordt als Debby en Paul.
Zus van Paul uit B&B Vol Liefde doet nu zelf mee: 'Garant voor zooitje leuke mensen' | RTL.nl

Thijz? Heet die man echt zo of heeft hij zelf die ludieke spelling bedacht?

Dandy schreef op 15-07-2024 om 17:41:

Thijz? Heet die man echt zo of heeft hij zelf die ludieke spelling bedacht?

Geen idee, vond het ook apart

in onderstaand filmpje komt de zus van Paul zich als eerste voorstellen aan Thijzzzzzzzzzzz

Thijz in B&B vol liefde: 'Je lijkt te veel op m'n ex!' (gids.tv)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.