Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Ik zit nu B&B vol liefde te kijken, hoe is het nu met. Ik vind het echt mooi.

Ik kijk ook, leuk om te zien.

Dat Richard een partner heeft verraste mij wel enigszins, de rest niet echt.
Jammer dat ze niet bij Petri zelf langsgingen. Voor de rest een aantal leuke ontwikkelingen. 

Ted zou je ook nog iemand gunnen, misschien dat ze daar nu meer tijd voor heeft.

Ben benieuwd hoe het met Martijn is.

Thaise vrouw, zal waarschijnlijk bewust niet in beeld komen. Zal een stuk jonger zijn vermoed ik.

Leuke ontwikkelingen bij Astrid en Harm.

Debbie nog samen leuk 😊

Kom nooit in een B&B, na vanavond denk ik, moet je een beetje vreemd zijn om een B&B te runnen? 

Astrid en Harm zijn afwijkend van de rest omdat ze zo normaal zijn 
Oké, in het begin kon Astrid nogal vreemd uit de hoek komen, oftewel uit haar slof schieten. Maar dat was meer de angst om een nieuwe relatie aan te gaan, ik vind het een leuk stel! 

Die nieuwe man van Marjan heeft een behoorlijk oude kop voor iemand van 56, als er 65 had gestaan had ik het ook geloofd. Mijn man en zijn vrienden variëren in leeftijd van begin 50-60 maar zien er allemaal veel jonger uit. 
Maar goed die vallen ook niet op vrouwen van 70.

Vrijevlinder

Vrijevlinder

12-07-2024 om 07:51 Topicstarter

Mooi om te zien dat veel toch een partner hebben gekregen, helaas Hans niet. Maar ja, ik zou niet gaan daten als iemand nog bij ex woont. Dat lijkt echt uitzichtloos te zijn, daar. Het huis wordt maar niet verkocht, maar misschien vragen ze te veel. 

Ik vond het zo leuk om te zien dat Clau ook een leuke man aan de haak heeft geslagen, ze zag er erg verliefd uit. En Walter heeft ook eindelijk waar hij naar op zoek was, daar laat ik het bij….

Dolfje schreef op 12-07-2024 om 07:49:

Die nieuwe man van Marjan heeft een behoorlijk oude kop voor iemand van 56, als er 65 had gestaan had ik het ook geloofd. Mijn man en zijn vrienden variëren in leeftijd van begin 50-60 maar zien er allemaal veel jonger uit.
Maar goed die vallen ook niet op vrouwen van 70.

Ja wat zit er een verschil in hoe mensen oud worden…. Ik schrik wel eens als mensen dan dicht bij mijn leeftijd zitten. Heb je dan zo’n verkeerd beeld van jezelf of is het verschil echt groot vraag ik me dan af. Mijn schoonmoeder van 84 beschrijft anderen ook nog als “die oudjes” 

Was die vriend van Marjan 56? Ik vond hem er ook ouder uitzien. Maar vooral ongezond. Misschien drinkt of rookt hij veel.

Ik vond het eigenlijk wel mee vallen met de vriend van Marjan. Toen ze de deur open deden zag ik gelijk dat hij een heel stuk jonger is dan Marjan. 

Bij mannen als Richard, Jacob en Walter krijg ik de indruk dat ze heel hard van stapel lopen, tot na enkele maanden hun roze bril af valt. Dan ruilen ze die vrouw zo weer in voor een andere, die dan zogenaamd wél hun echte grote liefde is. Ik gruwel er eerlijk gezegd een beetje van. Totaal onaantrekkelijk.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.