Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


En Martien dan zegt ooo eeeeeenig op de foto en ondertussen loopt te mauwen dat iedereen op de foto wil en dat ie daar helemaal klaaaar mee is.

GroenTuintje schreef op 11-08-2024 om 14:27:

[..]

Precies. Niemand betaald die prijzen (300 p.n bij die jonge knul). En vorige jaar die andere Portugese Spaanse gozer vroeg ook exorbitante prijzen. Die denken dat ze ermee weg komen omdat ze soort van bekend zijn nu

Ik had begrepen dat hij niet per kamer verhuurd, maar alle kamers aan groepen met max 10 personen. Dan valt 300 per nacht wel mee. 

Yumi schreef op 11-08-2024 om 14:53:

Sommige rekenen inderdaad hoge verblijfkosten, maar dat zijn uitzonderingen.

Een appartement bij Iris voor 4 pers. € 120,- 8 dagen(1nacht gratis) € 840,- .
Dat is € 210,- pp
Spiti Louloudia – Iris Villas Appartementen

Anja vraagt € 73,- voor een 2 pers. kamer inclusief haar humeur
Spiti Louloudia – Iris Villas Appartementen
Naar een B&B Vol liefde: wat kost het en wat krijg je dan? | Economie | NU.nl

Die zijn wel serieus

GroenTuintje schreef op 11-08-2024 om 17:36:

[..]

Die zijn wel serieus

Wat bedoel je hiermee?

Ik vind het geen hoge prijzen. 

Yumi schreef op 11-08-2024 om 18:58:

[..]

Wat bedoel je hiermee?

Ik vind het geen hoge prijzen.

Nou dat bedoel ik juist dat ze wel betaalbaar zijn en dus serieus zijn. Die anderen met torenhoge prijzen niet

GroenTuintje schreef op 11-08-2024 om 19:07:

[..]

Nou dat bedoel ik juist dat ze wel betaalbaar zijn en dus serieus zijn. Die anderen met torenhoge prijzen niet

Ik kende die uitdrukking niet 

Yumi schreef op 11-08-2024 om 19:17:

[..]

Ik kende die uitdrukking niet

Ik dacht ook dat je bedoelde: dat zijn wel serieus hoge prijzen. 

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5457634/prijs-overnachten-bbs-bb-vol-liefde-2024

bij deze het artikel. 
ik weet alleen nog niet hoe ik het hier in t forum kan plakken. Weet iemand dat? 
ik had ooit Viva forum en kon toen linkjes en plaatjes plaatsen maar weet niet of dat nu nog kan? 

En… even heel erg off tOptic, is via forum een vervolg van viva? Dat is toch gestopt? Of is het een tegenhanger? 

Viva forum bestaat nog steeds daar ben ik ook actief. Via is opgericht omdat vf paar jaar terug ermee zou stoppen. Uiteindelijk is het toch blijven bestaan, na veel commotie incl media-aandacht 

O wat hou ik toch van dit programma. Deze aflevering blijkt Albert een #metoo slachtoffer te zijn van Maljoesjka (?) en Joyce wordt er van schrik 20 jaar jonger van 😂.

MRI

MRI

12-08-2024 om 21:45

Moxxie schreef op 12-08-2024 om 21:39:

O wat hou ik toch van dit programma. Deze aflevering blijkt Albert een #metoo slachtoffer te zijn van Maljoesjka (?) en Joyce wordt er van schrik 20 jaar jonger van 😂.

Ja hij zou aangifte moeten doen En Joyce weet ik ook niet van wat ervan moet vinden: meteen zijn verhaal voor waar aannemen

ik vind die Joyce een 'meangirl' met haar blikken toen de nieuwe dame bij Albert aankwam. Heel kinderachtig.

jammer dat Els weg is bij RJ. Ze was echt verdrietig erom. Wel goed dat ze gewoon zichzelf is gebleven...dat had RJ meer mogen waarderen.  Liefde valt niet af te dwingen, maar ik dacht echt dat Els en RJ samen zouden eindigen.

MRI

MRI

12-08-2024 om 21:54

BritgetJones007 schreef op 12-08-2024 om 21:50:

ik vind die Joyce een 'meangirl' met haar blikken toen de nieuwe dame bij Albert aankwam. Heel kinderachtig.

ja en vooral dat "waarom hangen die tieten eruit?" en dat "maar zij is twee keer zo oud als ik". Geen vrouwenvrouw, die

BritgetJones007 schreef op 12-08-2024 om 21:50:

ik vind die Joyce een 'meangirl' met haar blikken toen de nieuwe dame bij Albert aankwam. Heel kinderachtig.

goeie omschrijving. Ik word altijd heel klein van dat soort vrouwen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.