Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


BritgetJones007 schreef op 10-08-2024 om 10:33:

[..]

Oh dat had ik dan gemist dat ze dat ook bij hem kenbaar had gemaakt. Dat wist ik niet. Dan nog kan het een houding voor de camera zijn...bang om stiltes te laten vallen? Geen idee

Welnee, hij kán best vragen stellen maar dan niet uit interesse maar slechts om de ander in een negatief licht te stellen. Daten is bedoeld om iemand te leren kennen. Het is een illusie dat je dit soort cruciale karaktereigenschappen kunt bijsturen. Dus als het niet matcht: niet aan beginnen. Even verder kijken. Als iemand zijn ware gezicht laat zien, geloof het dan. Zéker als het nu al zo’n lelijk gezicht is, nu hij nog zijn best aan het doen is. Die man moet gewoon lekker gaan zitten vissen aan de waterkant of op een boot ergens. Niet in dit park, en niet naar Mirjam, dat mag duidelijk zijn. 

MRI schreef op 10-08-2024 om 10:34:

Ik vind sowieso dat Jan(Yannis) en RJ de gunstige uitzonderingen vormen op de mannen in dit programma die eigenlijk weinig tot niet geïnteresseerd zijn in wat de ander nou bezielt. Tot nu toe dan hoor


Dit valt mij ook op. Janis was zelfs zo aardig om Iris aan te geven even te stoppen voor de aankomst van de buschauffeur maar nee, dat wilde ze niet. Nee, een blik op die dooiling die het maar moeilijk vindt dattie zijn eigen sokken moet wassen, was genoeg. Ze zoekt een ‘feestneus’ nou weinig feestjes vermoed ik met deze buschauffeur. Janis had meteen door dat dit absoluut geen concurrent is. Ga je eigen sokken wassen, pffft. Dit is zo’n “ik kan niet alleen zijn”-type maar doorgaans zijn ze geen leuk gezelschap. Brrrr.  Wat een treurnis trekt er voorbij. 

Dan warmen RJ en Janis toch mijn hart weer een beetje op. 

Beterlaat2021! schreef op 10-08-2024 om 13:59:

[..]

Gerookt wordt er al járen niet op de TV.

Gedronken nog wel in dramaseries. En veel chips gegeten....

Oh…. Heb je de serie dertigers gekeken…?

Nee, die heb ik niet gezien....
Maar vroeger werd er bijvoorbeeld volop gerookt in praatprogramma's.
En dat zie je nu niet meer.  Maar toch wel in de dramaseries?

Beterlaat2021! schreef op 10-08-2024 om 17:15:

Nee, die heb ik niet gezien....
Maar vroeger werd er bijvoorbeeld volop gerookt in praatprogramma's.
En dat zie je nu niet meer. Maar toch wel in de dramaseries?

Dat klopt idd helemaal. 

In dramaseries veel minder dan vroeger, maar het is niet ‘verbannen’.

Nico Dijkshoorn B&B vol liefde 😂

“Albert lag binnen een dag naakt met zijn eigen tinnen soldaatje tegen Malgosia aan”
Nico Dijkshoorn kijkt ‘B&B vol liefde’: “Albert lag binnen een dag naakt met zijn eigen tinnen soldaatje tegen Malgosia aan” | Libelle

ik heb laatst een artikel gelezen over wat de stulpjes van alle deelnemers kosten. 
Bij Thijz krijg je een luxe 4 persoonskamer voor €130 per nacht. Dat vind ik serieus veel geld en ben dan ook benieuwd waar die kamer zich bevindt. 
Ik vond de opmerking van die buschauffeur grappig: 
Waarom denk je dat jullie bij elkaar passen? 
“nou we zijn beiden alleenstaand”. Dat geldt in principe voor heel veel meer mensen… 

Zomer40 schreef op 11-08-2024 om 12:51:


“nou we zijn beiden alleenstaand”. Dat geldt in principe voor heel veel meer mensen…

Hier dacht ook: huh?  

Zomer40 schreef op 11-08-2024 om 12:51:

ik heb laatst een artikel gelezen over wat de stulpjes van alle deelnemers kosten.
Bij Thijz krijg je een luxe 4 persoonskamer voor €130 per nacht. Dat vind ik serieus veel geld en ben dan ook benieuwd waar die kamer zich bevindt.
Ik vond de opmerking van die buschauffeur grappig:
Waarom denk je dat jullie bij elkaar passen?
“nou we zijn beiden alleenstaand”. Dat geldt in principe voor heel veel meer mensen…

Ik zou nog niet met geld toe bij Thijz willen overnachten,  vieze zooi,en vieze nare man.

zijn die prijzen zo hoog sinds ze meedoen met dit programma slaatje uit willen slaan?

GroenTuintje schreef op 11-08-2024 om 14:07:

zijn die prijzen zo hoog sinds ze meedoen met dit programma slaatje uit willen slaan?

Vast wel 

Dolfje schreef op 11-08-2024 om 14:14:

[..]

Vast wel

Precies. Niemand betaald die prijzen (300 p.n bij die jonge knul). En vorige jaar die andere Portugese Spaanse gozer vroeg ook exorbitante prijzen. Die denken dat ze ermee weg komen omdat ze soort van bekend zijn nu  

Sommige rekenen inderdaad hoge verblijfkosten, maar dat zijn uitzonderingen. 

Een appartement bij Iris voor 4 pers. € 120,- 8 dagen(1nacht gratis) € 840,- .
Dat is € 210,- pp
Spiti Louloudia – Iris Villas Appartementen

Anja vraagt € 73,- voor een 2 pers. kamer inclusief haar humeur
Spiti Louloudia – Iris Villas Appartementen
Naar een B&B Vol liefde: wat kost het en wat krijg je dan? | Economie | NU.nl

TV programma's leveren natuurlijk altijd wel klandizie op.

Denk maar aan het pension van de familie Meiland.  Voor veel geld in een beetje hoerig pension zitten en dan de kans krijgen om even met Martien op de foto te gaan.....

Beterlaat2021! schreef op 11-08-2024 om 14:55:

TV programma's leveren natuurlijk altijd wel klandizie op.

Denk maar aan het pension van de familie Meiland. Voor veel geld in een beetje hoerig pension zitten en dan de kans krijgen om even met Martien op de foto te gaan.....

En binnen no time de verkoop in, met een aardig prijskaartje.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.