Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


MRI

MRI

10-08-2024 om 10:34

Ik vind sowieso dat Jan(Yannis) en RJ de gunstige uitzonderingen vormen op de mannen in dit programma die eigenlijk weinig tot niet geïnteresseerd zijn in wat de ander nou bezielt. Tot nu toe dan hoor


Loeki72 schreef op 10-08-2024 om 08:30:

Ik lees net dat Joy (van mount Joy) een kandidaat van Expeditie Robinson is.

Nou dat wordt niet wat met zo’n slome gast..

GroenTuintje schreef op 10-08-2024 om 10:48:

[..]

Nou dat wordt niet wat met zo’n slome gast..

Haha ik dacht hetzelfde 

Krijg meteen een beeld van een ergens hangende Joy, kan me hem niet voorstellen dat hij rechtop zit. 

Yumi schreef op 10-08-2024 om 10:51:

[..]

Haha ik dacht hetzelfde

Krijg meteen een beeld van een ergens hangende Joy, kan me hem niet voorstellen dat hij rechtop zit.

Te chillen in een hangmat en de rest maar aan die gast ergeren

GroenTuintje schreef op 10-08-2024 om 10:56:

[..]

Te chillen in een hangmat en de rest maar aan die gast ergeren

Ben benieuwd of dat we een andere Joy zien bij ER, en anders hoop ik dat ze hem er snel uitgooien. 

Yumi schreef op 10-08-2024 om 10:51:

[..]

Haha ik dacht hetzelfde

Krijg meteen een beeld van een ergens hangende Joy, kan me hem niet voorstellen dat hij rechtop zit.

Heb er ook meteen dit beeld bij ....😁


https://www.youtube.com/watch?v=3V7oFmgp2A4

Het viel me ineens op dat we de deelnemers en kandidaten niet meer rokend in beeld krijgen. In de eerste paar afleveringen was het opvallend hoeveel rokers we in beeld kregen. Begrijp wel dat het niet te verbieden valt, ze filmen immers in een privé situatie. 

Yumi schreef op 10-08-2024 om 13:02:

Het viel me ineens op dat we de deelnemers en kandidaten niet meer rokend in beeld krijgen. In de eerste paar afleveringen was het opvallend hoeveel rokers we in beeld kregen. Begrijp wel dat het niet te verbieden valt, ze filmen immers in een privé situatie.

Nou, eerlijk gezegd vind ik dat  een beetje onzin hoor. Er wordt ook behoorlijk gedronken. En, zeker bij Iris, niet bepaald gezond gegeten. Real real zeg maar. 

Yumi schreef op 10-08-2024 om 13:02:

Het viel me ineens op dat we de deelnemers en kandidaten niet meer rokend in beeld krijgen. In de eerste paar afleveringen was het opvallend hoeveel rokers we in beeld kregen. Begrijp wel dat het niet te verbieden valt, ze filmen immers in een privé situatie.

Nou ik kijk vooruit en zal niet spoilleren maar roken en drinken is opvallend veel dit seizoen. 

bieb1963 schreef op 10-08-2024 om 13:11:

[..]

Nou, eerlijk gezegd vind ik dat een beetje onzin hoor. Er wordt ook behoorlijk gedronken. En, zeker bij Iris, niet bepaald gezond gegeten. Real real zeg maar.

Gerookt wordt er al járen niet op de TV.   

Gedronken nog wel in dramaseries.  En veel chips gegeten....

ik denk dat RJ de nieuwe vrouw leuker vindt dan dat zij hem leuk vindt. Ook door opmerkingen van haar voor de camera. Dat ze eerst maar eens moet afwachten of zij hem leuk vindt.
Toen ik dat hoorde dacht ik wrl van ' misschien had ze zich dan ietjes afwachtender op kunnen stellen ten aanzien van hem. Ik krijg er dan van die vibes bij dat het om de strijd gaat en als ze mag blijven ervoor gaat bedanken.
Misschien toch niet gelijk moeten 'inpiepen'.

Jammer, ik had Els het gegund...

RB en Els zijn meer als broer en zus. Ze kunnen goed met elkaar overweg en het is gezellig. Els daarintegen heeft echt wel gevoelens voor hem die hij niet kan beantwoorden. Kort gezegd vanuit RJ, wat karakter betreft is Els de ideale vrouw voor hem maar hij vind haar niet aantrekkelijk. Dat begrijp ik helemaal. 

bieb1963 schreef op 10-08-2024 om 13:11:

[..]

Nou, eerlijk gezegd vind ik dat een beetje onzin hoor. Er wordt ook behoorlijk gedronken. En, zeker bij Iris, niet bepaald gezond gegeten. Real real zeg maar.

Er wordt inderdaad behoorlijk gedronken, maar ik had het over roken. Je ziet de laatste jaren dat er echt veel minder gerookt wordt op tv. 

Iris die eet drinkt en rookt zoals ze eruit ziet, ongezond. 

Yumi schreef op 10-08-2024 om 15:39:

[..]

Er wordt inderdaad behoorlijk gedronken, maar ik had het over roken. Je ziet de laatste jaren dat er echt veel minder gerookt wordt op tv.

Iris die eet drinkt en rookt zoals ze eruit ziet, ongezond.

Thijz rookt ook op tv en Albert ook. Ik denk ook dat ze Thijz zijn gele nicotinevinger vaak expres in beeld doen. Wat vele roken op tv betreft: Dat viel me op met videoland over Maxima en WA. Zoveel peuken  in 1 aflevering. Ik denk dat die 2 nog steeds roken gezien hun huid en tanden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.