Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


MRI

MRI

09-08-2024 om 18:32

ToetieToover schreef op 09-08-2024 om 18:21:

[..]

Ik ben ooit hard weggerend bij een date die zijn geslachtsdeel “Zwelgje” noemde.

oh nee!!!!!! Wat goed dat je bent weggerend! Wat zijn dat voor mensen?

ToetieToover schreef op 09-08-2024 om 18:21:

[..]

Ik ben ooit hard weggerend bij een date die zijn geslachtsdeel “Zwelgje” noemde.

OMG

ToetieToover schreef op 09-08-2024 om 18:21:

[..]

Ik ben ooit hard weggerend bij een date die zijn geslachtsdeel “Zwelgje” noemde.

aan het begin van de verrassings date is Mirjam nog enthousiast, maar je ziet haar gaandeweg het gesprek uitchecken. Marcel schildert ook vissen….Mirjam wordt er vinnig van en vind hem vlees noch vis. 

Heb net de aflevering van gisteren gezien. Het lijkt alsof Robert jan voor Margreeth is gevallen. Tijgerprint niet leuk, maar bij haar wel, hij vindt het heerlijk om te wandelen, maar zij is bang om te vallen, hij wil op tijd vertrekken, maar ze is 'n half uur later, hij kijkt naar kleding die matcht bij hem en de omgeving voor haar, niet voor Els.... Ondertussen zit Els op de achtergrond en geeft ze die twee de ruimte, ik vind het jammer 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

09-08-2024 om 22:54

Ik denk 👋 Els .

ik vind die nieuwe man bij Mirjam, Rick echt een leuke verfrissende verschijning. En wat valt die Marcel opnieuw weer keihard door de mand, met zijn ego-gepraat. Nu ineens kon hij wel vragen stellen aan Rick, alsof hij zogenaamd geïnteresseerd was, maar dit was alleen puur haantjes gedrag, om die ander uit de tent te lokken. Bah, hoop dat Marcel snel exit is

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

10-08-2024 om 06:36

Maandag gaat Marcel 😭.
Dus denk ook exit.

ik vind het jammer, maar ik denk dat het Els is die weggaat. Maar of margriet wel bij RJ en vooral in combinatie met zijn vrinden past, dat betwijfel ik. 

De nieuwe bij Iris gaat het ook niet worden.

Marcel vind ik wel goed bij Mirjam passen. Misschien toch wat gespannenheid voor de camera en de opmerking van Mirjam 'om het niet alleen maar over vissen te hebben' dat hij vergeet ook vragen te stellen. Ik denk dat als ze dat voorzichtig aangeeft hij dat heus wel oppikt, maar het nu door onzekerheid er niet uitkomt, ondanks zijn grote mond.

Verder valt het mij op dat de cameraploeg  's avonds de B&B eigenaren niet lijkt te volgen. Ze lijken toch best wat essentiële momenten te missen, zoals bij thijz. Juist de momenten waarom het draait lijkt mij... 

Ik lees net dat Joy (van mount Joy) een kandidaat van Expeditie Robinson is. 

BritgetJones007 schreef op 10-08-2024 om 08:01:

Verder valt het mij op dat de cameraploeg 's avonds de B&B eigenaren niet lijkt te volgen. Ze lijken toch best wat essentiële momenten te missen, zoals bij thijz. Juist de momenten waarom het draait lijkt mij...

Tsja, maar ik geloof dat ze 's morgens vroeg al paraat staan.  Je weet natuurlijk nooit wanneer er iets gaat gebeuren. 

MRI

MRI

10-08-2024 om 10:04

BritgetJones007 schreef op 10-08-2024 om 07:58:

ik vind het jammer, maar ik denk dat het Els is die weggaat. Maar of margriet wel bij RJ en vooral in combinatie met zijn vrinden past, dat betwijfel ik.

De nieuwe bij Iris gaat het ook niet worden.

Marcel vind ik wel goed bij Mirjam passen. Misschien toch wat gespannenheid voor de camera en de opmerking van Mirjam 'om het niet alleen maar over vissen te hebben' dat hij vergeet ook vragen te stellen. Ik denk dat als ze dat voorzichtig aangeeft hij dat heus wel oppikt, maar het nu door onzekerheid er niet uitkomt, ondanks zijn grote mond.

Best veel aannames, ze heeft het al aangegeven toen ontkende hij tegenover de camera dat het alleen over hem ging, Thapsie heeft het aangegeven, hij pikt het niet op. Maar ja, wat zou ze daar ook aan hebben? Een man die om je te versieren een paar vragen stelt, is heus niet opeens veranderd in een empatische luisteraar. 

ToetieToover schreef op 09-08-2024 om 16:05:

Whahaha De Speld! 🤣 https://speld.nl/2024/08/09/collegas-dragen-bordjes-die-aangeven-bij-welke-aflevering-van-bb-vol-liefde-iedereen-is

Collega’s dragen bordjes die aangeven bij welke aflevering van B&B Vol Liefde iedereen is


Maar serieus; het is wél een 'probleem'. Ik weet dat er best veel mensen uit mijn team kijken, maar iedereen zit bij een andere aflevering. Dan houdt het erover praten dus op, terwijl je dat wel wil. Echt jammer.

MRI schreef op 10-08-2024 om 10:04:

[..]

Best veel aannames, ze heeft het al aangegeven toen ontkende hij tegenover de camera dat het alleen over hem ging, Thapsie heeft het aangegeven, hij pikt het niet op. Maar ja, wat zou ze daar ook aan hebben? Een man die om je te versieren een paar vragen stelt, is heus niet opeens veranderd in een empatische luisteraar.

Oh dat had ik dan gemist dat ze dat ook bij hem kenbaar had gemaakt. Dat wist ik niet. Dan nog kan het een houding voor de camera zijn...bang om stiltes te laten vallen? Geen idee

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.