Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


MRI

MRI

08-08-2024 om 22:12

Roos55 schreef op 08-08-2024 om 22:05:

Kwalbert is stout geweest
Zijn sjaak

😂😂😂

ergens vind ik die man zoiets kinderachtigs hebben

Meesje schreef op 08-08-2024 om 21:52:

Wat reageert die Marcel wonderlijk op die nieuwe man. Hij mag geen sushi pakken? Of was dat een grapje dat ik niet kan lezen?

Denk eerder dat hij baalde dat de date “verstoort” werd. Hoewel ze redelijk uitgegeten leken was de date nog niet voorbij. 


Roos55 schreef op 08-08-2024 om 21:24:

Krijg je de tip
Praat es wat minder over jezelf
En wat doe je dan

Jammer dit, zou je zoiets nou echt niet doorhebben. Zelfs niet na een tip van de daar werkende kok/chef.  

Flauwe woordgrap:

Marcel: Lekker opgevist opgefrist voor de date. 


Meesje schreef op 08-08-2024 om 21:52:

Wat reageert die Marcel wonderlijk op die nieuwe man. Hij mag geen sushi pakken? Of was dat een grapje dat ik niet kan lezen?

Ik heb er speciaal even op gelet :  in het begin zegt hij tegen de nieuwe gast dat hij mee mag eten.

(Als ik die nieuwe gast was, zou ik graag eerst éven mijn handen wassen en niet direct aan de drank gaan - na zo'n lange reis).

Beterlaat2021! schreef op 09-08-2024 om 11:29:

[..]

Ik heb er speciaal even op gelet : in het begin zegt hij tegen de nieuwe gast dat hij mee mag eten.

(Als ik die nieuwe gast was, zou ik graag eerst éven mijn handen wassen en niet direct aan de drank gaan - na zo'n lange reis).

Ja ik heb er ook op gelet omdat het in het voor stukje al te zien was. Hij gaf de stoel en zij iets van " eet lekker".

En dan daarna erover zeiken slaat nergens op.

Dolfje schreef op 09-08-2024 om 12:02:

[..]

Ja ik heb er ook op gelet omdat het in het voor stukje al te zien was. Hij gaf de stoel en zij iets van " eet lekker".

En dan daarna erover zeiken slaat nergens op.

Zal wel door elkaar geknipt en geplakt zijn

Dolfje schreef op 09-08-2024 om 12:02:

[..]

...

En dan daarna erover zeiken slaat nergens op.

Quote: "Die sushi was voor m'n dushi,en niet voor Crocodile Dundee😣 "

Whahaha De Speld! 🤣 https://speld.nl/2024/08/09/collegas-dragen-bordjes-die-aangeven-bij-welke-aflevering-van-bb-vol-liefde-iedereen-is

Collega’s dragen bordjes die aangeven bij welke aflevering van B&B Vol Liefde iedereen is

‘Eindelijk duidelijk wie met elkaar kunnen bijpraten’

Bijna iedereen kijkt B&B Vol Liefde, maar omdat niet iedereen synchroon kijkt heeft een marketingbureau uit Amsterdam iets slims bedacht. Iedereen draagt daar bordjes op het shirt met bij welke aflevering iedereen is om spoilers te voorkomen.

“De ene kijkt via Videoland en de ander op televisie. Daar zit dus een week aan afleveringen verschil tussen”, zegt initiatiefnemer van het idee, Marja Cortant. “Om spoilers, ruzie en onduidelijkheid te voorkomen hebben we deze bordjes ingevoerd. Zodat iedereen weet met wie die waar over kan praten.”

De mensen die niet naar het programma kijken zijn voorlopig helemaal niet welkom op kantoor.

Ik heb het teruggekeken, en Marcel viel op deze keer. Die man praat niet alleen over vis, hij kookt het ook! Of was het toch rauw. Liefst vangt hij het zelf, want eigenlijk had het donkerrood moeten zijn en niet roze geverfd maar ja. Hahaha ze heeft al een kok hoor, Marcel. Enneh, eentje die beter naar haar luistert. Die jou ook nog eens tips geeft. Maar nee hoor, Marcel denkt nu al beter te weten dan haar personeel wat Mirjam leuk vindt. Oen. “Even mezelf laten zien en sushi voor mijn dushi”. Tja. Nu heeft ze inderdaad gezien hoe je bent. 

Roos55 schreef op 08-08-2024 om 22:05:

Kwalbert is stout geweest
Zijn sjaak

😂😂😂

OMG ja precies dat, leuke cliffhanger weer. Ziet hij dat lichaamsdeel als autonoom handelende entiteit waarmee je kunt praten? Ik mag toch hopen dat ze nou hard wegrent hè. 🚩 

MRI

MRI

09-08-2024 om 18:18

ToetieToover schreef op 09-08-2024 om 18:14:

[..]

OMG ja precies dat, leuke cliffhanger weer. Ziet hij dat lichaamsdeel als autonoom handelende entiteit waarmee je kunt praten? Ik mag toch hopen dat ze nou hard wegrent hè. 🚩

Nou precies, waarom blijven bij een man die zijn geslachtsdeel een naam geeft en dan ook nog zegt dat Sjaak stout is geweest Brrrrrrrrrrr! Zoals ik al zei die man heeft iets kinderlijks. 

MRI schreef op 09-08-2024 om 18:18:

[..]

Nou precies, waarom blijven bij een man die zijn geslachtsdeel een naam geeft en dan ook nog zegt dat Sjaak stout is geweest Brrrrrrrrrrr! Zoals ik al zei die man heeft iets kinderlijks.

Ik ben ooit hard weggerend bij een date die zijn geslachtsdeel “Zwelgje” noemde. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

09-08-2024 om 18:26

ToetieToover schreef op 09-08-2024 om 18:21:

[..]

Ik ben ooit hard weggerend bij een date die zijn geslachtsdeel “Zwelgje” noemde.

😂😂😂😂😂😂😂😂

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.