Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Het effect van het kijken hiervan is dat ik ineens heel erg mijn eigen vriendlief waardeer. Je moet maar nét iemand zien te vinden die bij je past. En vice versa. Die overeenkomt met jouw leefritme, vrienden, bezigheden, leefomgeving en mate van reinheid, die jou aantrekkelijk vindt (en andersom natuurlijk), waar je een vriendschappelijke basis mee hebt, waar je dezelfde ideeën over seks hebt (dat moet je toch uitproberen uiteindelijk). Het is best veel eigenlijk om te matchen. Liefst ook nog iemand die hetzelfde eten blieft want dat gezeik was ik na mijn ex ook wel zat 

ToetieToover schreef op 08-08-2024 om 12:19:

Het effect van het kijken hiervan is dat ik ineens heel erg mijn eigen vriendlief waardeer. Je moet maar nét iemand zien te vinden die bij je past. En vice versa. Die overeenkomt met jouw leefritme, vrienden, bezigheden, leefomgeving en mate van reinheid, die jou aantrekkelijk vindt (en andersom natuurlijk), waar je een vriendschappelijke basis mee hebt, waar je dezelfde ideeën over seks hebt (dat moet je toch uitproberen uiteindelijk). Het is best veel eigenlijk om te matchen. Liefst ook nog iemand die hetzelfde eten blieft want dat gezeik was ik na mijn ex ook wel zat

Nou hè! 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

08-08-2024 om 12:24

Ik ben beeldend. Je zou maar met Thijz naar bed moeten.
Ieuwww

Roos55 schreef op 08-08-2024 om 12:24:

Ik ben beeldend. Je zou maar met Thijz naar bed moeten.
Ieuwww

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

08-08-2024 om 12:33

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

08-08-2024 om 13:08

Roos55 schreef op 02-08-2024 om 18:17:

Malgosia in de gevangenis gezeten
Zo bij boulevard 🙃

Drugs zegt de mediacourant 

Getver roos, ik ben ook beelddenker... bedankt he brrrrrr.....

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

08-08-2024 om 14:54

Sorry 😅

Roos55 schreef op 08-08-2024 om 12:24:

Ik ben beeldend. Je zou maar met Thijz naar bed moeten.
Ieuwww

Hoe vaak zou hij zijn bed verschonen?  Brrrrr.

Ook dat hij zei dat hij een kwartiertje doet over dat sanitair gebouwtje...douche en toilet....Nou dan weet ik het wel hoor.

Beterlaat2021! schreef op 08-08-2024 om 11:58:

Nou, ik vind Anja toch ook wel een zure zeur. Ik snap niet, als je al zo lang alleen bent, dat je aan zo'n programma mee gaat doen om aan de man te komen.

Ze moet gewoon naar een  net relatie-bemiddelingsbureau en niet op de TV met haar  'zoektocht'. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

08-08-2024 om 21:24

Krijg je de tip
Praat es wat minder over jezelf 
En wat doe je dan

Roos55 schreef op 08-08-2024 om 12:24:

Ik ben beeldend. Je zou maar met Thijz naar bed moeten.
Ieuwww

Ik denk dat Thijz in zijn jonge jaren best een (woest) aantrekkelijke man is geweest. Vind hem nog steeds iets aantrekkelijks hebben hoor.

Jammer van zijn smoezeligheid en dat kale hoofd.

Vind hem alles behalve sympathiek..dat dan weer wel.

Wat reageert die Marcel wonderlijk op die nieuwe man. Hij mag geen sushi pakken? Of was dat een grapje dat ik niet kan lezen? 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

08-08-2024 om 22:05

Kwalbert is stout geweest 
Zijn sjaak

😂😂😂

Roos55 schreef op 08-08-2024 om 22:05:

Kwalbert is stout geweest
Zijn sjaak

😂😂😂

Oh my God…. 😂

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.