Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


ja iris vond dit al een wilde avond 

ik vind Lotte totaal niet bij Mike passen. Zal vast een leuke meid zijn, maar niet bij hem.
Noor vindt ik wel bij Mike passen en lijkt ook goed bij zijn leefstijl te passen. Een leuke vlotte meid. Hoop dat hij voor haar kiest.

Bij Arno lijkt de nieuwe in de smaak te vallen, dus hoop dat hij de eerste naar huis stuurt. Om het voor de eerste niet ongemakkelijk te laten worden. 

De nieuwe bij Albert is ook een leuke vrouw. Ik vind haar alleen niet bij Albert passen. Albert vind ik zich een beetje gedragen als een oude snoepert. Eerst helemaal idolaat van M en nu is hij weer helemaal 'into' de nieuwe vrouw. 

ik vond dat gesprek in de auto wel een grens over aan, bij Albert tussen de dames. Het waren flink wat ' steken onder water'. Al zou het misschien ook door mijn gedachten gaan, dat een nieuwe partner die zelf geen kinderen heeft en dat een bewuste keuze is en ' leuk, maar bij een ander' geen goede match is als je zelf kinderen hebt. Want hoe werkt dat dan in de praktijk?
Maar om haar daar op 'te pakken' is niet sjiek. Ook zij heeft net zoveel recht om daar te zijn

MRI

MRI

02-08-2024 om 10:30

BritgetJones007 schreef op 02-08-2024 om 10:07:

ik vind Lotte totaal niet bij Mike passen. Zal vast een leuke meid zijn, maar niet bij hem.
Noor vindt ik wel bij Mike passen en lijkt ook goed bij zijn leefstijl te passen. Een leuke vlotte meid. Hoop dat hij voor haar kiest.

Bij Arno lijkt de nieuwe in de smaak te vallen, dus hoop dat hij de eerste naar huis stuurt. Om het voor de eerste niet ongemakkelijk te laten worden.

De nieuwe bij Albert is ook een leuke vrouw. Ik vind haar alleen niet bij Albert passen. Albert vind ik zich een beetje gedragen als een oude snoepert. Eerst helemaal idolaat van M en nu is hij weer helemaal 'into' de nieuwe vrouw.

Ja inderdaad, het gaat wel snel allemaal. 

Vrijevlinder

Vrijevlinder

02-08-2024 om 10:57 Topicstarter

BritgetJones007 schreef op 02-08-2024 om 10:18:

ik vond dat gesprek in de auto wel een grens over aan, bij Albert tussen de dames. Het waren flink wat ' steken onder water'. Al zou het misschien ook door mijn gedachten gaan, dat een nieuwe partner die zelf geen kinderen heeft en dat een bewuste keuze is en ' leuk, maar bij een ander' geen goede match is als je zelf kinderen hebt. Want hoe werkt dat dan in de praktijk?
Maar om haar daar op 'te pakken' is niet sjiek. Ook zij heeft net zoveel recht om daar te zijn

Zij doet net dat als mensen geen kinderen hebben een mindere partner zou zijn. Dat is volstrekt belachelijk. 

Ik vind ieder mens even waardevol, of die nu kinderen heeft of niet. Best raar als mensen zo denken. 

Wat bedoel je met: hoe werkt dat nou in de praktijk? 

Oh het was weer lekker venijn met de dames. De nieuwe dame bij Albert had commentaar op de boezem-inkijk en zelfs Albert zei tegen Malgosia “ja dan kun jij je aankleden” dus volgens mij zat ze in een ochtend gewaad aan het ontbijt ofzo? Maar poeh wat laat die Malgosia zich kennen zeg, vol in de aanval. Ik ben een vrouwelijker vrouw, ik heb kinderen blabla. Tja, het is maar net wat je mooi vindt. Je openvallende cougar-ochtendjas en vol in de make-up en dan die lelijke nagels, brrrr. Ze kan ook niet zo snel lopen (wat een on fitte mensen, ze deed toch aan hardlopen?). Maar goed, Albert moet het ermee doen, ik niet. 

Ik denk dat Malgosia alleen hard loopt als ze denkt dat er wat te halen valt. En dat is niet de poppetjes tinnen soldaatjes winkel.

Vrijevlinder schreef op 02-08-2024 om 10:57:

[..]

Zij doet net dat als mensen geen kinderen hebben een mindere partner zou zijn. Dat is volstrekt belachelijk.

Ik vind ieder mens even waardevol, of die nu kinderen heeft of niet. Best raar als mensen zo denken.

Wat bedoel je met: hoe werkt dat nou in de praktijk?

Ja, dat vond ik ook hoor. Dat was gemeen.

Ik sprak meer namens mijzelf, in de zin van; zit deze persoon dan wel te wachten op een gezinsleven van een ander,aangezien het een bewuste keuze is.

Valt het jullie ook op dat er zo vaak toepasselijke muziek gedraaid wordt?

Beterlaat2021! schreef op 02-08-2024 om 14:07:

Valt het jullie ook op dat er zo vaak toepasselijke muziek gedraaid wordt?

Oh ja, geweldig die muziek die ze eronder zetten!  Die programma makers hebben er volgens mij een heleboel plezier in om dat te monteren. Inzoomen op de tepels van Malgosia, shot van haar beteuterde hoofd aan de eettafel als de nieuwe dame komt. Fantastisch. Ik hou ervan. Ik ben begonnen met kijken omdat ik ziek was maar ik ga het zeker weten helemaal afkijken. 

BritgetJones007 schreef op 02-08-2024 om 14:02:

[..]

Ja, dat vond ik ook hoor. Dat was gemeen.

Ik sprak meer namens mijzelf, in de zin van; zit deze persoon dan wel te wachten op een gezinsleven van een ander,aangezien het een bewuste keuze is.

Ze gaf heel duidelijk aan dat ze kinderen op zich wel leuk vond, alleen niet voor zichzelf. Ze was ook dol op nichtjes/neefjes. Ik zou als man dan juist denken dat ze prima overweg kan met mijn kroost. De kinderen hebben natuurlijk al een moeder hè, waar zij bij wonen.

Vrijevlinder

Vrijevlinder

02-08-2024 om 14:42 Topicstarter

BritgetJones007 schreef op 02-08-2024 om 14:02:

[..]

Ja, dat vond ik ook hoor. Dat was gemeen.

Ik sprak meer namens mijzelf, in de zin van; zit deze persoon dan wel te wachten op een gezinsleven van een ander,aangezien het een bewuste keuze is.

Ah, zo, ik dacht al. Daar heb je een punt en ik denk dat het heel verschillend is. Ik zie  bewust kindvrijen een relatie met iemand aangaan met kinderen, maar ook wel (nou ja, niet dat ik er tientallen ken) die dat bewust niet willen. 

Naar mijzelf kijkend, toen ik jong was wilde ik geen man met kleine kinderen, oudere kinderen liever niet, maar als ze er zijn prima, maar niet om samen te wonen. Ik stond daar niet heel stellig in, want heftig verliefd zijn doet veel. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

02-08-2024 om 18:17

Malgosia in de gevangenis gezeten 
Zo bij boulevard 🙃

castafiore_4_1.jpg


th?id=OIF.1r4%2BtffmtFAWHrO4voNUIg&w=180&h=185&c=8&rs=1&qlt=90&o=6&dpr=1.7&pid=3.1&rm=2

Albert vond Malgosia op Bianca Castafiore lijken, hij heeft gelijk. Begrijp nu ook waarom hij het leuk vindt als ze haar, haar naar achteren draagt 

Hij heeft stiekem meer humor dan ik dacht.

Yumi schreef op 02-08-2024 om 18:36:

castafiore_4_1.jpg


th?id=OIF.1r4%2BtffmtFAWHrO4voNUIg&w=180&h=185&c=8&rs=1&qlt=90&o=6&dpr=1.7&pid=3.1&rm=2

Albert vond Malgosia op Bianca Castafiore lijken, hij heeft gelijk. Begrijp nu ook waarom hij het leuk vindt als ze haar, haar naar achteren draagt

Hij heeft stiekem meer humor dan ik dacht.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.