Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


malgosha  is net  Roxana ( gespeeld door Elise Schaap) uit de serie familie Kruys.😂

Knutselkei schreef op 31-07-2024 om 22:32:

malgosha is net Roxana ( gespeeld door Elise Schaap) uit de serie familie Kruys.😂

Hahaha ja precies 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

31-07-2024 om 22:50

Leuk spelletje 
Impalastront schieten 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

31-07-2024 om 22:51

En gaat er bij Mike nu iemand zelf weg ?

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

31-07-2024 om 22:53

Arno is gelijk weg van Niels
Sneu voor Emil

Malgosia krijgt het natuurlijk moeilijk als er een nieuwe gast komt.
Ik vind haar enorm opdringerig, eng.   Ik geloof niet dat Albert het erg leuk vindt. 

Arno heeft maar één slaapkamer, geen badkamer (?) en de keuken moet ook nog 'opgeknapt'?  Beetje te vroeg voor gasten, zou ik zeggen.
Het zelfde geldt voor Thijz....
Wonderlijke wereld.   Van B&B's  is eigenlijk geen sprake hier.

Albert heeft net zulke vermoeide ogen als Geert Wilders.

Roos55 schreef op 31-07-2024 om 22:51:

En gaat er bij Mike nu iemand zelf weg ?

Daar lijkt het wel op, ben benieuwd. Zou me niet verbazen als dat Noor zou zijn, kan me voorstellen dat de lol eraf is... sporten, dieren, eten geven en hangen. Als je 22 bent gaat dat vervelen, zeker omdat ze Mike wel leuk vind maar de vonken springen er niet van af.

Wat was dat nou voor hint met die arm die een gordijn dichtschoof? Bij Albert en Malgosia? Wat een bijzondere types, hoe vinden ze die toch altijd. Hebben ze nou liggen rollebollen samen? 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

01-08-2024 om 09:12

ToetieToover schreef op 01-08-2024 om 09:10:

Wat was dat nou voor hint met die arm die een gordijn dichtschoof? Bij Albert en Malgosia? Wat een bijzondere types, hoe vinden ze die toch altijd. Hebben ze nou liggen rollebollen samen?

Ja vast 

Oh die Janis en Iris! Heel schattig samen. Die man is veel ouder dan zij maar past precies eigenlijk qua leeftijd. Zij is helemaal buiten adem van een beetje dansen. OMG en dan die buiken op elkaar, zo oud is ze nog niet dat ze er zo on-fit bij hoeft te lopen. Maar ja, zon, sigaretten, zuipen, dan wil het wel. Dan pas je wel bij de categorie 70 plus. Die overigens heel vitaal aandoet inderdaad, al twijfel ik aan de wensvervulling van Iris voor ‘wilde seks’. 

ToetieToover schreef op 01-08-2024 om 09:14:

Oh die Janis en Iris! Heel schattig samen. Die man is veel ouder dan zij maar past precies eigenlijk qua leeftijd. Zij is helemaal buiten adem van een beetje dansen. OMG en dan die buiken op elkaar, zo oud is ze nog niet dat ze er zo on-fit bij hoeft te lopen. Maar ja, zon, sigaretten, zuipen, dan wil het wel. Dan pas je wel bij de categorie 70 plus. Die overigens heel vitaal aandoet inderdaad, al twijfel ik aan de wensvervulling van Iris voor ‘wilde seks’.

Dit

Aangezien ze van 'n dansje al buiten adem is heeft ze waarschijnlijk een ander beeld van wilde seks

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

01-08-2024 om 10:06

Zeester 😜

ToetieToover schreef op 01-08-2024 om 09:10:

Wat was dat nou voor hint met die arm die een gordijn dichtschoof? Bij Albert en Malgosia? Wat een bijzondere types, hoe vinden ze die toch altijd. Hebben ze nou liggen rollebollen samen?

Ongetwijfeld, er werd ook iets gezegd in de trant van " uit de hand gelopen borrel"

Iris is 56/57 of zo maar zou er vlot 10 jaar bij tellen met hoe ze eruit ziet. Mijn moeder is begin 70 en heeft zo'n zelfde soort plofferig gezicht door roken en drinken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.