Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


bij Afrika in Mirjam, daar hoor je Marcel Jacco wat naar beneden praten.
Maar wij als kijkers weten natuurlijk niet hoe de 'interviewer' al 'de toon' zet in een aanloop gesprek en hem misschien wel 'sturende vragen' stelt.
Nog steeds niet oké van Marcel, maar verklaart wel waarom dit op deze manier geventileerd wordt.
En ik denk wel dat hij goed bij Mirjam past en ook in hoe haar leven eruit ziet en waar zij woont.

Verder wordt Jacco wel erg aan zijn lot over gelaten, ook wat betreft veiligheid in de Bush. Ik denk dat hij het wel voldoende vindt na een nacht in een tentje tussen de wilde dieren. Hij beseft totaal niet waar hij zich voor heeft ingeschreven, maar ik denk dat dat nu wel langzaam gerealiseerd wordt en dat hij ervoor bedankt, en geen zin in heeft.

Marcel doet dat echt niet leuk en ik zie ook nog geen vonk overslaan bij Mirjam. 
Hij zou er als klusjesman passen.
Ik vind het ook maar een bijzonder onderkomen wat haar gasten krijgen. Geloof dat ik er als vakantie gaat flink claustrofobisch van zou worden.

MRI

MRI

31-07-2024 om 10:25

BritgetJones007 schreef op 31-07-2024 om 08:12:

bij Afrika in Mirjam, daar hoor je Marcel Jacco wat naar beneden praten.
Maar wij als kijkers weten natuurlijk niet hoe de 'interviewer' al 'de toon' zet in een aanloop gesprek en hem misschien wel 'sturende vragen' stelt.
Nog steeds niet oké van Marcel, maar verklaart wel waarom dit op deze manier geventileerd wordt.
En ik denk wel dat hij goed bij Mirjam past en ook in hoe haar leven eruit ziet en waar zij woont.

Verder wordt Jacco wel erg aan zijn lot over gelaten, ook wat betreft veiligheid in de Bush. Ik denk dat hij het wel voldoende vindt na een nacht in een tentje tussen de wilde dieren. Hij beseft totaal niet waar hij zich voor heeft ingeschreven, maar ik denk dat dat nu wel langzaam gerealiseerd wordt en dat hij ervoor bedankt, en geen zin in heeft.

Ja denk je dat? Ik denk het totaal niet. Mirjam lijkt me een persoon met een breed scala aan kwaliteiten (ik weet niet waarom ik dat denk) terwijl Marcel misschien heel goed is in vissen maar dat zijn interesses daar ook wel ophouden.

MRI

MRI

31-07-2024 om 12:17

Trouwens "Jacco zit vast in de tent en is bang van de leeuwen" Okay, had hij dan niet iets kunnen regelen met de cameraploeg die hem filmde?

Ik moet steeds naar Mike kijken. Heeft hij nou een koortslip? Dat wordt niet kussen dan met de dames.

watertoren schreef op 31-07-2024 om 12:22:

Ik moet steeds naar Mike kijken. Heeft hij nou een koortslip? Dat wordt niet kussen dan met de dames.

Ja dat heeft hij al vanaf de eerste aflevering.

ja heel vies vind ik het. Ik zou er niet mee willen en kunnen zoenen als ik zijn date was 

Dolfje schreef op 31-07-2024 om 12:48:

[..]

Ja dat heeft hij al vanaf de eerste aflevering.

Dat viel mij ook gelijk de eerste aflevering al op maar omdat hij het nog steeds heeft dacht ik dat het misschien een wrat was of zo. 

watertoren schreef op 31-07-2024 om 13:28:

[..]

Dat viel mij ook gelijk de eerste aflevering al op maar omdat hij het nog steeds heeft dacht ik dat het misschien een wrat was of zo.

Ik heb er ook last van en soms duurt het wel ff voor het weg is helaas. 

Dolfje schreef op 31-07-2024 om 14:20:

[..]

Ik heb er ook last van en soms duurt het wel ff voor het weg is helaas.

Vergeet niet dat we nu pas een paar dagen onderweg zijn. 

Met een beetje pech heeft ie dit zo ruim een week.

GroenTuintje schreef op 31-07-2024 om 13:12:

ja heel vies vind ik het. Ik zou er niet mee willen en kunnen zoenen als ik zijn date was

Er is helemaal geen tijd van zoenen, motorcross, surfen, klimmen en wat hij al zo niet nog meer verzint. Geen ontbijt want dan heb je nog wat aan de dag.

Aldus Mike

Evaluna schreef op 31-07-2024 om 08:19:

Marcel doet dat echt niet leuk en ik zie ook nog geen vonk overslaan bij Mirjam.
Hij zou er als klusjesman passen.

Die heeft ze genoeg, volgens mij.....

Vrijevlinder

Vrijevlinder

31-07-2024 om 21:51 Topicstarter

Bij Mirjam heb ik het idee dat ze een sollicitant zoekt voor een baan. 

Wat reageerde Arno anders op deze man. Dit zou best eens een hele goede match kunnen zijn. 

Die Iris en Jannie gaan wel lekker zo met ze tweeën, het wordt dus tijd voor een nieuwe man! Yamas!

Ik heb echt meer dan genoeg van die safari lodge gezien, er gebeurt niks op liefdesgebied. Het lijkt meer een reisprogramma. 

Bij Arnootje klikken Emiel en Niels niet, maarja als Arnootje maar met een van hen klikt.

Malgosha is aan het golddiggen op volle toeren, gewoon onsmakelijk. Maar voor ons wel vermakelijk….iek hhhep ferrrloofiengs rrrieng fan Aaalbert 

Ach die Arno, vond het aandoenlijk dat hij zo van slag was 

Niels mag meteen in de master bedroom, krijgt uitleg hoe de verwarming aangaat. Emil lag met nachtvorst in de caravan en had het koud, maar kreeg een extra dekbed. Dat maakt het verschil in ontvangst wel erg groot, vind ik wel jammer.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.