Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Dolfje schreef op 30-07-2024 om 14:27:

[..]

Ja daar word je toch gek vz van hoe Anja daar constant de nadruk op legt. Ze lijkt wel een puber of zo.

ja maar wie wil er nou niet een man in zo'n prachtige schipperstrui?  Ik heb zo'n vermoeden... als Peter aan het ontbijt verschijnt met een schipperspet op, dat Anja moet dweilen  

MRI

MRI

30-07-2024 om 15:11

Yumi schreef op 30-07-2024 om 14:57:

[..]

ja maar wie wil er nou niet een man in zo'n prachtige schipperstrui? Ik heb zo'n vermoeden... als Peter aan het ontbijt verschijnt met een schipperspet op, dat Anja moet dweilen

Zou het niet gewoon een reactie op Joop zijn? Die was teveel ik vind Peter een beetje te weinig naar mijn smaak. Maar misschien krijgt de kans niet van Anja

MRI schreef op 30-07-2024 om 15:11:

[..]

Zou het niet gewoon een reactie op Joop zijn? Die was teveel ik vind Peter een beetje te weinig naar mijn smaak. Maar misschien krijgt de kans niet van Anja 

Peter zit zo vaak op zijn kamer, dat zelfs Anja zei dat ze hem de hele dag nog niet had gezien. Dat gedweep met die man, begrijp ik echt niet er komt nauwelijks iets uit.
Joop was teveel en wou graag alles op zijn manier, en dat wou Anja ook... beide gewend aan alleen zijn en alles op de eigenwijze.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

30-07-2024 om 16:46

Yumi schreef op 30-07-2024 om 15:53:

[..]

Peter zit zo vaak op zijn kamer, dat zelfs Anja zei dat ze hem de hele dag nog niet had gezien. Dat gedweep met die man, begrijp ik echt niet er komt nauwelijks iets uit


ik vraag mij inderdaad af hoe leuk hij haar echt vindt .

Wat zat Thijz Ammarie weg te kijken zeg,   hij was al lang uitgecheckt in zijn hoofd. 

Met al die schippers zou je denken dat het gesponsord wordt door “Kapitein Iglo”

MidasWolf schreef op 30-07-2024 om 21:18:

Wat zat Thijz Ammarie weg te kijken zeg, hij was al lang uitgecheckt in zijn hoofd.

Ja, echt heel koud ook naar haar toe.

Geen mooie eigenschap van hem. Je zag duidelijk dat het hem geen zak interesseerde. Er moest vooral geen moeilijk gesprek komen. 

Hier kwam Ammarie veel sterker uit. Ik denk dat als ze deze aflevering kijkt ze alleen maar blij is dat ze weg is. Hij liet duidelijk zijn ware aard zien

MRI

MRI

30-07-2024 om 21:36

BritgetJones007 schreef op 30-07-2024 om 21:30:

[..]

Ja, echt heel koud ook naar haar toe.

Geen mooie eigenschap van hem. Je zag duidelijk dat het hem geen zak interesseerde. Er moest vooral geen moeilijk gesprek komen.

Hier kwam Ammarie veel sterker uit. Ik denk dat als ze deze aflevering kijkt ze alleen maar blij is dat ze weg is. Hij liet duidelijk zijn ware aard zien

ja dit. Heel onsympathiek

MidasWolf schreef op 30-07-2024 om 21:27:

Met al die schippers zou je denken dat het gesponsord wordt door “Kapitein Iglo”

OMG, die leeuw!!

Zijn ze Jacco gewoon vergeten? Als je met zijn allen zit te kletsen, dan ga je niet even checken of het de bedoeling is dat hij in die tent blijft? Of dacht Mirjam, genoeg fietsverhalen voor vandaag, laat maar ff zitten... Vraag me af of er bij de gasten wel af en toe iemand langskomt, vind dit echt raar. 

Thijz is behalve smoezelig echt geen leuke man. 

Maar Jacco zonder wifi?
En die cameraploeg dan die er bij stond? Nee, dit klopte niet.

Courage schreef op 30-07-2024 om 23:30:

Maar Jacco zonder wifi?
En die cameraploeg dan die er bij stond? Nee, dit klopte niet.

Mirjam zei toen Marcel aankwam dat er geen wifi was, misschien werkt het niet altijd.  Die cameraploeg mag natuurlijk niet ingrijpen. 

ik erger me dood aan die Marcel, wat een arrogante, zelfingenomen pedante kwast

lavande! schreef op 31-07-2024 om 02:55:

ik erger me dood aan die Marcel, wat een arrogante, zelfingenomen pedante kwast

Dat viel mij ook op: doorlopend negatief commentaar op de andere man geven, zijn eigen waarden tot waarheid verheffen en doen alsof hij “je van het” is. Wat een nare mannen heeft Mirjam op bezoek zeg, zit nog niks leuks bij. Vissen en fietsen is de gespreksstof. Boeiuh.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.