Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


ToetieToover schreef op 07-08-2024 om 07:55:

[..]

Ze heeft een bijzondere manier van intonatie, een beetje negatief en… betuttelend? 

Ja de intonatie, zo irritant vind ik dat.

Joyce: ik vind het wel fijn als een man alles bepaalt.
OMG, dat leeftijdsverschil zit wel snor dus, ze gedraagt zich net zo oud als Albert...

Courage schreef op 07-08-2024 om 20:02:

Joyce: ik vind het wel fijn als een man alles bepaalt.
OMG, dat leeftijdsverschil zit wel snor dus, ze gedraagt zich net zo oud als Albert...

Ontzettend ongeëmancipeerd

Thijz en zijn vriend leken wel een satirisch cabaret duo zo als ze naar/bij de bakker waren.

Heb het ook wel een soort van te doen met Els. Hoop eigenlijk dat zij het wordt. Dan ben ik. Ben meer op haar hand.
Misschien is die stijfheid ook wel een soort van spanning. 

Margreeth is ook een prima vrouw, dat zou ook een mogelijk leuk stel vormen. 
Zij is in alles gewoon een wat losser. 

Anja begint na mate het programma vordert ook scherper te worden.Jan wordt hem niet meer. Wat dat betreft weet Peter een stuk beter met haar om te gaan.

Kat Piet heeft gesproken  gekrabd dus dan is het duidelijk, opstappen……
Hoop voor haar dat er toch nog leukere mannen komen, op Peter na is het tot nu toe niet echt wat. 


Dat zag je bij Petri ook. Daar waren toen ook maar een/twee mannen die wat leuker waren dan de rest langsgekomen.

Vrijevlinder

Vrijevlinder

07-08-2024 om 22:10 Topicstarter

Waar ik Robert Jan de sympathiekste vind, vind ik Thijz de meest omsympathieke. Hij is grof in de mond en lijkt de hele dag te mopperen. In mijn achterhoofd heb ik hoe hij zich eerder over vrouwen uit liet. Ik schat in dat hij er geen vrouw aan over houdt. 

MidasWolf schreef op 07-08-2024 om 21:18:

Anja begint na mate het programma vordert ook scherper te worden.Jan wordt hem niet meer. Wat dat betreft weet Peter een stuk beter met haar om te gaan.

Kat Piet heeft gesproken gekrabd dus dan is het duidelijk, opstappen……
Hoop voor haar dat er toch nog leukere mannen komen, op Peter na is het tot nu toe niet echt wat.


Dat zag je bij Petri ook. Daar waren toen ook maar een/twee mannen die wat leuker waren dan de rest langsgekomen.

Anja, is naast scherp behoorlijk aan het mopperen op Jan, die kan niets goeds meer doen. Ze zijn beide eigenwijs, dus daar kan ze wel over vallen maar ze geeft zelf ook geen strobreed toe. 

Ze vond dat Peter alleen over zichzelf sprak tijdens het bezoek van haar vrienden, maar hij blijft wel? Gaat ze Jan wel wegsturen, of moet iemand net zoals Joop zelf opstappen?

Yumi schreef op 07-08-2024 om 22:14:

[..]

Anja, is naast scherp behoorlijk aan het mopperen op Jan, die kan niets goeds meer doen. Ze zijn beide eigenwijs, dus daar kan ze wel over vallen maar ze geeft zelf ook geen strobreed toe.

Ze vond dat Peter alleen over zichzelf sprak tijdens het bezoek van haar vrienden, maar hij blijft wel? Gaat ze Jan wel wegsturen, of moet iemand net zoals Joop zelf opstappen?

Ook opmerkelijk voor mijn gevoel krijgt hij ook niet echt een kans. Of we zien het idd niet buiten beeld om. 

Dat ze hem niet naar huis laat gaan begrijp ik ook niet echt. Bij twijfel nog wel, daar lijkt hier geen sprake van. 


MidasWolf schreef op 07-08-2024 om 22:19:

[..]

Ook opmerkelijk voor mijn gevoel krijgt hij ook niet echt een kans. Of we zien het idd niet buiten beeld om.

Dat ze hem niet naar huis laat gaan begrijp ik ook niet echt. Bij twijfel nog wel, daar lijkt hier geen sprake van.


Ik hoop echt dat we niet alles zien, want je zal maar naar Frankrijk rijden voor een programma waarin je de liefde hoopt te vinden. Krijg je vanaf het eerste moment de deksel op je neus. Waarschijnlijk stapt hij zelf op, hij vond dat het dorp niet veel te bieden had. 

ik denk eerlijk gezegd dat Jan een vorm van autisme heeft, hij wil alles op zijn manier doen, is daar nogal drammerig in, en praat ook teveel....lees....alleen maar zenden. Dat voelt Anja goed aan. Er is geen echte interactie met deze man mogelijk

Nou, ik vind Anja toch ook wel een zure zeur. Ik snap niet, als je al zo lang alleen bent, dat je aan zo'n programma mee gaat doen om aan de man te komen.

Bij Robert Jan wordt het misschien wel spannend..... toch vind ik Els zo goed bij hem passen.

En Thijz blijkt een tamelijk kaal hoofd te hebben, geen wonder als je altijd een hoofddeksel draagt.

MRI

MRI

08-08-2024 om 12:02

Beterlaat2021! schreef op 08-08-2024 om 11:58:

Nou, ik vind Anja toch ook wel een zure zeur. Ik snap niet, als je al zo lang alleen bent, dat je aan zo'n programma mee gaat doen om aan de man te komen.

Snap ik niet. Waarom niet?

Beterlaat2021! schreef op 08-08-2024 om 11:58:

Nou, ik vind Anja toch ook wel een zure zeur. Ik snap niet, als je al zo lang alleen bent, dat je aan zo'n programma mee gaat doen om aan de man te komen.

Bij Robert Jan wordt het misschien wel spannend..... toch vind ik Els zo goed bij hem passen.

En Thijz blijkt een tamelijk kaal hoofd te hebben, geen wonder als je altijd een hoofddeksel draagt.

Anja is de makkelijkste niet inderdaad. Ik zou niet zo goed weten wat ze nou precies zoekt in een man. Lekker zoenen heb ik onthouden maar met zo’n zuur mondje van haarzelf en slechte gebit van de zeebonk zie ik dat niet snel gebeuren. Ze wil dansen en bewegen en de regie houden en zoenen dus, verder dan dat zie ik niet precies wat ze zoekt. Iets ondeugends?

Die Thijz valt tegen zeg. En dat haar inderdaad. Man man man doe er een kam doorheen of haal die pet er maar niet vanaf. En die gele rookvinger, bah. Hij komt erg smoezelig op mij over en als een bezoekende dame commentaar heeft op zijn dweil (ja echt dweil, het is geen metafoor ofzo, het is maar een dweil, Thijs jonguh) gedraagt hij zich zelf ook als een dweil, wat een kleutergedrag toonde hij daar.

MRI schreef op 08-08-2024 om 12:02:

[..]

Snap ik niet. Waarom niet?

Idd. Juist wel toch? Ik snap niet als je net uit een relatie komt oid dat je meedoet. Maar als het al lang niet gelukt is kan ik me juist voorstellen dat je dit aangrijpt.

Echt geluk met de mannen heeft Anja ook niet. Zoals die man de hele tijd doorpraat. Het is ook geen wederkerig gesprek. Gewoon zo'n saaie monoloog en alle observaties die hij doet benoemd hij. Maar ik snap dan weer niet waarom ze niet iemand wegstuurt. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.