Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Yumi schreef op 06-08-2024 om 22:24:

[..]

Ja en daar leek het ook op. Begrijp het wel, uit beide komt weinig.... tot nu toe 3 mannen waar geen klik mee was. Het leukste was eigenlijk de schipperstrui, misschien kan ze die overnemen? Heeft ze toch nog iets om warm van te worden

Roos55 schreef op 06-08-2024 om 08:43:

Wat vinden jullie van Debbie haar aanwezigheid?

Heel eerlijk; ik denk dat Debbie nu vooral plaatsvervangende schaamte voelt tav Albert en hoe hij zich neerzet als een beetje ouwe snoepert

Haantje79 schreef op 02-08-2024 om 21:32:

[..]

En wij maar denken dat Albert de bad guy is… wat een plot twist! Het is nog onduidelijk waarvoor zij heeft gezeten. Kennelijk heeft zij wel een VOG kunnen krijgen voor het programma.

Heel eerlijk, voor mij dan, het gedrag van Albert overstemt dit hele bericht....dat is alweer naar de achtergrond verdwenen.

Malagosia zei het heel treffend; eerst wordt je koffer naar binnen gebracht, maar bij gaan dan mag ze dat zelf doen. Heel lomp gedrag.

als ik Albert en Joyce bij het strand zie, lijkt het eerder een vader met zijn dochter qua leeftijd en uiterlijk. 
Hoe oud is die Joyce dan

BritgetJones007 schreef op 06-08-2024 om 23:42:

als ik Albert en Joyce bij het strand zie, lijkt het eerder een vader met zijn dochter qua leeftijd en uiterlijk.
Hoe oud is die Joyce dan

52 geloof ik. Maar Albert heeft wel echt een verlopen oude drank kop vind ik.

Ik vind die Joyce ook helemáál niet leuk. En ik zie de combi eigenlijk ook niet. 

BritgetJones007 schreef op 06-08-2024 om 23:42:

als ik Albert en Joyce bij het strand zie, lijkt het eerder een vader met zijn dochter qua leeftijd en uiterlijk.
Hoe oud is die Joyce dan

Niet veel ouder dan Malgosia, Appie valt op 15 jaar jonger. Maakt niet uit verder wat voor vrouw, als ze maar willen rollebollen voordat hij zo oud is dat hij dat niet meer kan. 

Dolfje schreef op 06-08-2024 om 23:09:

Ik vind de stem van Anja zo ontzettend irritant.

Ze heeft een bijzondere manier van intonatie, een beetje negatief en… betuttelend? Zo praat ze al jaren tegen haar kat 🐈‍⬛ en die wint het qua ‘ondeugd’ (Anja dingetje) tot nu toe nog steeds van de mannen. Wat een types komen er bij Anja, brrrr. Ik weet nog dat mijn moeder alleenstaand werd en zei dat ze nooit meer een vent wilde, want haar generatie was ouderwets en daar was ze helemaal klaar mee. Anja is nog 10 jaar jonger maar ik begin te begrijpen wat mijn moeder bedoelt met haar “die mannen willen allemaal verzorgd worden en voegen verder niets toe, dan kun je beter een kat hebben”. En die kat, die steelt de show hoor. Dat is dan ook niet zo moeilijk 

Ik begin nu toch benieuwd te worden naar de lengte van Robert Jan, de nieuwe dame had daar ook al een opmerking over. Komt ze aan in haar tijgerprintje met totaal niet bij RJ matchende parfum 😂 en het siert RJ enorm dat hij daar doorheen kijkt, zich openstelt en nieuwsgierig blijft naar haar karakter. Of dat nou nette aangeleerde manieren zijn weet ik niet, maar het pleit enorm voor zijn karakter. Ik vind hem leuker dan ik dacht op basis van het introductiefilmpje.

ik ben ook fan van Robert Jan

GroenTuintje schreef op 07-08-2024 om 09:31:

ik ben ook fan van Robert Jan

Ik ook, terwijl ik een hekel heb aan kakkers 😂

Vrijevlinder

Vrijevlinder

07-08-2024 om 10:55 Topicstarter

GroenTuintje schreef op 07-08-2024 om 09:31:

ik ben ook fan van Robert Jan

Ik ook. Deze man lijkt volkomen zichzelf en is respectvol naar iedereen. Ik vind het een hele sympathieke man. Dit is de deelnemer die mij het meest verrast heeft in positieve zin. 

bieb1963 schreef op 07-08-2024 om 10:49:

[..]

Ik ook, terwijl ik een hekel heb aan kakkers 😂

Eens

Vrijevlinder schreef op 07-08-2024 om 10:55:

[..]

Ik ook. Deze man lijkt volkomen zichzelf en is respectvol naar iedereen. Ik vind het een hele sympathieke man. Dit is de deelnemer die mij het meest verrast heeft in positieve zin.

Ik vind het heerlijk hoe hij in zijn ochtend jas loopt voor de camera’s 

Ochtendjas, ik dacht meer nachthemd....
En hij is dol op tijgerprintjes :


wink-eye-wink.gif



En Albert vind ik een hork, was er nou niemand te vinden die Malgosia even uitgeleide deed?    Echt een hork.
En Malgosia vind ik een heks.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.