Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Malgosia verdwijnt net als haar decolleté (!) en zingen doet ze ook niet meer want ze wordt er toch niet voor ingehuurd (toch weer dat geld). Zou ze ingehuurd zijn via een castingbureau om een beetje drama te brengen? Ze insinueert er lekker op los, ben benieuwd naar ‘de waarheid’ maar in haar eigen woorden: “Nou doeiiiiii hé!”. 

De nieuwe dame bij Appie deed yoga en ik voel een band, qua yogales geven, qua leeftijd, qua dat er naar je lichaam wordt gestaard door vieze oude mannetjes. Ik weet nog die keer dat iemand over mijn kont begon toen ik een yogales gaf, alleen die had niet door dat hij tegen mijn lief sprak . Maar misschien vind ze het van Appie niet erg?  

Veel yoga deze keer, Mike heeft het ook ondergaan. Al kwamen die jonge mensen daar duidelijk makkelijker mee. Echt, ik verbaas me over die stramme oudjes. Kom op, allemaal naar de yoga mensen 

Haantje79 schreef op 06-08-2024 om 07:46:

De aftocht van Malgosha, omdat zij als echte oermoeder haar allang volwassen dochter zo mist. Niet omdat ze meteen op het zijspoor is gezet toen mevrouw met de mooie billen binnen kwam hoor, neeeeeeee En nu wil Albert ook niet meer naar Polen komen! Hoe durft hij na die twee onstuimige dagen die ze hebben beleefd en zelfs al ferlooofiengsrieng hadden. Het leven is niet eerlijk!

Bij Arno is het oersaai en het wil ook niet gezellig worden, dat vreselijke restaurant met snackbar interieur! Niels en Emiel botert niet, hij moet Emiel nu wegsturen, helemaal na het gesprekje met Niels.

Kapitein Iglo heeft de ballotagecommissie bij Anja niet overleefd. En dat is helemaal niet erg. Hij vindt Amsterdammers toch opscheppers. Tijd voor de volgende man bij Anja.

Lotte heeft Mike en Noor toegestaan hun momentje te hebben maar wil de volgende keer wel geïnformeerd worden over hun privé zaken. Excuse me? En Mike trekt geen grens dat dit haar niet aangaat, of was hij te verbaasd over zoveel entitlement?

Dat vond ik ook bizar van Lotte. Of ze haar de volgende keer op de hoogte willen houden van wat er speelt tussen Noor en Mike Ik denk alleen dat ze het anders bedoelde als dat het eruit kwam. Ik denk dat het eerder een wanhopige poging was om aan hun te vragen om haar wat meer bij het groepsgebeuren te betrekken. Het dringt nog niet tot haar door dat ze eigenlijk naar huis moet gaan, omdat de band tussen Mike en Noor al te sterk is en er daarom geen 'ruimte' wordt gevoeld door haar. 

Malagosia ben ik na de afgelopen uitzending juist veel meer gaan waarderen. Ik vond dat ze de eer aan zichzelf hield door te zeggen dat ze naar huis ging. Albert is nog meer gezakt in mijn achting. Volgens mij gaat hij achter elke vrouwelijke vrouw aan en heeft hij ook geen innerlijke grens wat dat betreft. Ook hoe hij eerst over Malagosia sprak voor de camera, helemaal op te hemelen, maar toen kwam Joyce en was zij het helemaal met die dommige grijs erbij van hem. Maar hij laat vooral zien dat hij met zijn *** denkt. Wat een afknapper.

 Hilarisch dat Magosia ervandoor ging en dacht: hij bekijkt het maar! Sterk van haar ook. Ik denk dat er al iets gebeurd is tussen hun, dus dat voelt natuurlijk wel kwetsend. Goed dat zij die grens trok. Helemaal top.

ToetieToover schreef op 06-08-2024 om 12:19:

Malgosia verdwijnt net als haar decolleté (!) 

Haha dat viel mij ook op, de strijd is gestreden. 

Haantje79 schreef op 06-08-2024 om 14:29:

[..]

Haha dat viel mij ook op, de strijd is gestreden.

Ze hoeft die dingen niet meer in de strijd te gooien whahaha ze vestigde er graag de aandacht op. Ook met haar sportbeha voor het sukkeldrafje hardlopen moest nog even vermeld worden dat ze een grote cupmaat had.  

Roos55 schreef op 06-08-2024 om 08:43:

Wat vinden jullie van Debbie haar aanwezigheid?

Ik vind het niks toevoegen.

Anja heeft een leuke kat vind ik

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

06-08-2024 om 21:45

Anja of ik met ganzen zit 😂😂

MidasWolf schreef op 06-08-2024 om 20:51:

Anja heeft een leuke kat vind ik

Piet! 

Joyce stort zich op Albert, ze heeft nu vrij spel voordat er weer een ander komt. En er moeten ook gelijk kusjes en huggies gedeeld worden. En toekomstplannen gesmeed worden. Doei Malgosha! Doe je de deur achter je dicht??? Ooo ze was al weg??  

De serieuze concurrentie van Els is gearriveerd. Els wil haar lynchen, maar ook vriendelijk over blijven komen. Wat een tweestrijd!

Roos55 schreef op 06-08-2024 om 21:45:

Anja of ik met ganzen zit 😂😂

Met gasten zei ze toch?

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

06-08-2024 om 22:21

Mamali schreef op 06-08-2024 om 22:19:

[..]

Met gasten zei ze toch?

ik dacht al …..ganzen pff

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

06-08-2024 om 22:22

Ben ook erg benieuwd naar Els en RJ

Mamali schreef op 06-08-2024 om 22:19:

[..]

Met gasten zei ze toch?

Ja en daar leek het ook op. Begrijp het wel, uit beide komt weinig.... tot nu toe 3 mannen waar geen klik mee was. Het leukste was eigenlijk de schipperstrui, misschien kan ze die overnemen? Heeft ze toch nog iets om warm van te worden

malagosia komt wel beter uit de verf. Een waardig afscheid. Albert zegt wel dat hij niet kwaad spreekt over mensen. Maar die ruimte heeft hij natuurlijk ook niet, als hij eerst bij Malagosia 'de temperatuur op gaat nemen' en haar weer aan de kant zet als er een jonger exemplaar voorbij komt. Ik vind nu Joyce juist overdreven overkomen. Met 'ik hou van mensen met passie voor iets'...jaja, het is mij wel duidelijk wat die passie is .
Die ouwe snoepert die lust er wel pap van. Dat wordt nog wat als de volgende net weer wat mooier, net wat anders en ook haar charmes in de strijd gaat gooien. Ik denk dat Albert zijn toverstafje weer achterna gaat en het Bye Bye Joyce is...

Ik vind de stem van Anja zo ontzettend irritant. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.