Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


MRI

MRI

05-08-2024 om 22:14

Roos55 schreef op 05-08-2024 om 22:12:

Geslapen? 😇😇

Ja ik vind dat ze nu al allerlei hints naar fysiek contact geeft

MRI schreef op 05-08-2024 om 22:14:

[..]

Ja ik vind dat ze nu al allerlei hints naar fysiek contact geeft

Ze was net binnen toen ze al wou zoenen, dus het zou me niet verbazen. Voor Joyce misschien een afknapper.

Anja lijkt eindelijk wakker te worden, er zit niks in die Peter en er komt ook niks uit. Alhoewel hij vanavond wel spraakzaam was, over zichzelf en negatief over de vrienden van Anja 🤨

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

05-08-2024 om 22:43

Peter lijkt ook een vies gebitje te hebben

Dat Emiel nog bij Arno blijft, het is toch redelijk duidelijk dat hij het derde wiel aan de wagen is. Of het derde paar handen aan de deur

Zeker omdat Arno zo z’n best doet voor Niels, misschien zien we niet buiten de camera’s om dat hij alsnog leuke moment met Arno heeft.

Toch denk ik dat hij zelf opstapt of naar huis wordt gestuurd. Prima man, niet voor Arno en niet op die plek. Denk dat hij toch meer behoefte aan reuring gaat krijgen.
Dan zou hij(Emiel) beter in een groter dorp/provinciestadje kunnen wonen. Arno woont volgens mij heel afgelegen. Dat moet je wel liggen. 

mikado123 schreef op 05-08-2024 om 21:10:

vertrekt ammgossie nu ineens?? Waar komt dat vandaan?

Ze ziet waarschijnlijk dat haar momentum over is, en wil nog met een beetje eer vertrekken in plaats van weggestuurd te worden. 

Bijzondere kandidate(Malgosia) heb het idee dat zij er gewoon een soort van bij is gegooid mede door de redactie om voor wat spanning/juice  te zorgen.

Net zoals die twee meiden op het laatste bij Saul. Die hadden toen ook al weinig kans. Leuk om te zien, voor de rest niet interessant voor de B&B houder zelf. 

Denk dat Anja nog in staat is om te zeggen wanneer ze hem een glas water serveert “Woelige baren hé “

Zij vind het schipper zijnde helemaal geweldig. Op zich niets mis mee, hopelijk ziet ze ook de man daar achter nog.Dat hij meer is geweest als alleen dat.

MidasWolf schreef op 06-08-2024 om 07:15:


Zij vind het schipper zijnde helemaal geweldig. 


Ja en dan denken dat een kanaal interessant is voor die man.

De aftocht van Malgosha, omdat zij als echte oermoeder haar allang volwassen dochter zo mist. Niet omdat ze meteen op het zijspoor is gezet toen mevrouw met de mooie billen binnen kwam hoor, neeeeeeee  En nu wil Albert ook niet meer naar Polen komen! Hoe durft hij na die twee onstuimige dagen die ze hebben beleefd en zelfs al ferlooofiengsrieng hadden. Het leven is niet eerlijk!

Bij Arno is het oersaai en het wil ook niet gezellig worden, dat vreselijke restaurant met snackbar interieur! Niels en Emiel botert niet, hij moet Emiel nu wegsturen, helemaal na het gesprekje met Niels. 

Kapitein Iglo heeft de ballotagecommissie bij Anja niet overleefd. En dat is helemaal niet erg. Hij vindt Amsterdammers toch opscheppers. Tijd voor de volgende man bij Anja.

Lotte heeft Mike en Noor toegestaan hun momentje te hebben maar wil de volgende keer wel geïnformeerd worden over hun privé zaken. Excuse me? En Mike trekt geen grens dat dit haar niet aangaat, of was hij te verbaasd over zoveel entitlement? 

MidasWolf schreef op 06-08-2024 om 07:15:

Denk dat Anja nog in staat is om te zeggen wanneer ze hem een glas water serveert “Woelige baren hé “

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

06-08-2024 om 08:43

Wat vinden jullie van Debbie haar aanwezigheid?

Roos55 schreef op 05-08-2024 om 22:43:

Peter lijkt ook een vies gebitje te hebben

Dan past hij toch prima bij Anja...      !!

Wat betreft de aanwezigheid van Debbie, dat stoort me niks. Er komen toch wel vaker goede vrienden op bezoek?  
 En die stellen soms vragen die wij ook zouden willen stellen.

(-  Toen het programma begon zei de voice over Jeroen :  'we zijn ondertussen al aan de 4e week toe...'

Nou, wij wel, maar de deelnemers  zijn  nauwelijks een week bezig. - )

Roos55 schreef op 06-08-2024 om 08:43:

Wat vinden jullie van Debbie haar aanwezigheid?

Ze komt in meerdere programma's "even langs". Ik vind het een leuke vrouw, maar dit hoeft voor mij niet. 

Vrouwen uitzoeken voor Albert, gesprekjes met de vrouwen. Commentaar op Thijz, voor mij heeft het geen meerwaarde, net zoals haar boek, waarom? 

MRI

MRI

06-08-2024 om 09:13

Roos55 schreef op 06-08-2024 om 08:43:

Wat vinden jullie van Debbie haar aanwezigheid?

Ik vind Debbie veel te veel te zien in allerlei programma's. Als zij met Paul is kan hij vrijwel niks zeggen want Debbie vertelt alles wel. Ik vond het zo'n leuke vrouw vorig jaar. Nu heb ik haar teveel zien opduiken. En beste vriendin van Albert vind ik nou ook niet zo voor spreken hoor. 

Ik denk dat dit komt omdat zij producent geweest is en dus veel mensen kent. Van mij hoeft t ook niet. Inderdaad Paul met zijn bedachtzame uhmm..uhmm.. kwam er niet tussendoor

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.