Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Roos55 schreef op 02-08-2024 om 18:17:

Malgosia in de gevangenis gezeten
Zo bij boulevard 🙃

En wij maar denken dat Albert de bad guy is… wat een plot twist! Het is nog onduidelijk waarvoor zij heeft gezeten. Kennelijk heeft zij wel een VOG kunnen krijgen voor het programma. 

Haantje79 schreef op 02-08-2024 om 21:32:

[..]

En wij maar denken dat Albert de bad guy is… wat een plot twist! Het is nog onduidelijk waarvoor zij heeft gezeten. Kennelijk heeft zij wel een VOG kunnen krijgen voor het programma.

Van Linda.nl :

Een kleine smet op het blazoen van het programma, aangezien alle deelnemers een VOG, ofwel een Verklaring omtrent het Gedrag moeten kunnen overhandigen. Aangezien dit alles zich in Polen afspeelde en niet in Nederland, is Malgosia door de mazen van de (programma)wet geglipt. Tipgevers zorgden ervoor dat RTL er alsnog achter kwam, zo bevestigde de zender vrijdag aan RTL Boulevard.

Dolfje schreef op 02-08-2024 om 23:01:

[..]

Van Linda.nl :

Een kleine smet op het blazoen van het programma, aangezien alle deelnemers een VOG, ofwel een Verklaring omtrent het Gedrag moeten kunnen overhandigen. Aangezien dit alles zich in Polen afspeelde en niet in Nederland, is Malgosia door de mazen van de (programma)wet geglipt. Tipgevers zorgden ervoor dat RTL er alsnog achter kwam, zo bevestigde de zender vrijdag aan RTL Boulevard.

Whoa! Dat is interessant. Wat zou ze op haar kerfstok hebben? Dit plaatst haar toch weer in de categorie ‘golddigger’/oplichtster en ik geloof geen snars van haar bewering dat het haar niet uitmaakt dat die ring maar 2 euro was. 

Ik las op X de roddel dat zij met mannen het bed in is gedoken en ze daarna heeft gechanteerd. Iedereen kan natuurlijk zoiets schrijven, maar het zou mij niet verbazen als het waar is.

Ik vind haar reactie ook vreemd dat het allemaal anders inelkaar steekt en persoonlijk is. Dat geeft voor mij aan dat ze zichzelf niet schuldig voelt over wat ze dan ook heeft gedaan. Maarja je draait niet de bak in voor een paar zweetvoeten. Vroeg of laat zal toch wel uitkomen waarover het gaat.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

04-08-2024 om 10:26

Haantje79 schreef op 04-08-2024 om 10:17:

Ik las op X de roddel dat zij met mannen het bed in is gedoken en ze daarna heeft gechanteerd.  

😂😂😂😂

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

04-08-2024 om 10:27

Is straks kwalbert de pineut

Ben benieuwd wanneer Mike Lotte naar huis stuurt. Ik zie de match tussen hun totaal niet. Zij is ook erg gereserveerd in haar houding, waar Noor een frisse spontane meid is. Ik ben wel benieuwd wat devolgende voor type gaat zijn.
Mike en Noor en Charlotte die snap ik nog, maar Lotte vind ik een mismatch.
Hoop dat hij met Noor eindigt.

Roos55 schreef op 04-08-2024 om 10:27:

Is straks kwalbert de pineut

met het pakje sigaretten

GroenTuintje schreef op 04-08-2024 om 11:24:

[..]

met het pakje sigaretten

Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken 

Ik weet niet of dat echt gebeurd is.  Ik zie haar er wel voor aan om t te laten lijken?

vertrekt ammgossie nu ineens?? Waar komt dat vandaan?

ik denk uit jaloersheid.  

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

05-08-2024 om 22:06

mikado123 schreef op 05-08-2024 om 21:10:

vertrekt ammgossie nu ineens?? Waar komt dat vandaan?

Heimwee naar dochter 🙃


MRI

MRI

05-08-2024 om 22:12

In één van de voorfilmpjes is het toch Joyce die tegen Albert zegt "ze vertelde wel dat jij twee nachten met haar geslapen had"? Dat zou een reden voor Gosia kunnen zijn. Tenzij ik het verkeerd gezien heb en het een andere vrouw is die dat tegen hem zegt. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

05-08-2024 om 22:12

Geslapen?  😇😇

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.