Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


HAHA!wait..what schreef op 13-08-2024 om 08:05:

[..]

Wat negatief weer. Jij kan haar onaantrekkelijk vinden maar dat wil niet zeggen dat hij/iedereen dat vindt.

*Ik denk dat RJ dat ook vind. Het klikte wel tussen hem en haar maar Els was voor hem niet aantrekkelijk en sorry maar ik geef hem geen ongelijk.

HAHA!wait..what schreef op 13-08-2024 om 08:05:

[..]

Wat negatief weer. Jij kan haar onaantrekkelijk vinden maar dat wil niet zeggen dat hij/iedereen dat vindt.

Smaken verschillen inderdaad. Ik vind Els een mooie statige vrouw. 

Roos55 schreef op 12-08-2024 om 22:28:

Arme Kwalbert
Hij kon er niks aan doen . Lag aan haar voorgevel. En trainingsbroek 😇

Ik denk dat hij bedoelde dat in zijn trainingsbroek zijn ‘enthousiasme’ duidelijk te zien was 😂. Dus tja….

bieb1963 schreef op 13-08-2024 om 09:13:

[..]

Ik denk dat hij bedoelde dat in zijn trainingsbroek zijn ‘enthousiasme’ duidelijk te zien was 😂. Dus tja….

Af Sjaak…Af! 

Zo onaantrekkelijk als mannen hun penis een naam geven. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

13-08-2024 om 09:21

stoute kwalbert stout 
Zooo geil 

bieb1963 schreef op 13-08-2024 om 09:13:

[..]

Ik denk dat hij bedoelde dat in zijn trainingsbroek zijn ‘enthousiasme’ duidelijk te zien was 😂. Dus tja….

Ja.. Bah 🤮 Af Sjaak.. Mijn god, moest er ook wel om lachen hoor. Totaal niet mijn type qua gedrag/uiterlijk maar hij zegt het wel 'eerlijk'. 

Toch benieuwd wie nu de waarheid spreekt!

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

13-08-2024 om 10:05

Ik denk zij .

MRI

MRI

13-08-2024 om 10:21

watertoren schreef op 13-08-2024 om 02:07:

Ik vind Els echt geen mooie vrouw en ik denk dat RJ daar hetzelfde over denkt. Als hij haar aantrekkelijk had gevonden dan zou het wel een match kunnen zijn geworden maar hij vind haar niet mooi.

Goh ik vond dit draadje zo gezellig en fijn juist omdat mensen niet afgerekend werden op hun uiterlijk. Misschien wel hoe ze er mee om gingen en waar ze iets aan kunnen doen (geen verzorgd gebit, slordige kleren) maar niet op of iemand van nature mooi is of niet. Vrouwen die andere vrouwen afkraken op hun uiterlijk (en dat dan vijf keer moeten herhalen) ... imho wordt de wereld daar niet beter van. 

ik vind Margreeth wel goed eruit zien en leuk vlot type. Die nieuwe dame vind ik minder leuk bij RJ. 

Ik denk dat Els qua omgangsvormen en het meeblenden in de situatie wel bij RJ zou passen. De nieuwe dame is qua etiquette niet zo denk ik. Hij reageerde ook nogal op haar kleding. Maar ze ziet er wel mooi uit, hij zou haar kunnen omvormen met kleding gaf hij toch aan? Toen ze met  zijn 3en in de schotse kledingwinkel waren?

Knutselkei schreef op 13-08-2024 om 10:47:

Ik denk dat Els qua omgangsvormen en het meeblenden in de situatie wel bij RJ zou passen. De nieuwe dame is qua etiquette niet zo denk ik. Hij reageerde ook nogal op haar kleding. Maar ze ziet er wel mooi uit, hij zou haar kunnen omvormen met kleding gaf hij toch aan? Toen ze met zijn 3en in de schotse kledingwinkel waren?

Kansloze missie hoor, iemand willen veranderen. Ze is toch geen aankleedpop? Ze heeft een eigen smaak. Minpunten voor RJ. Ook herinner ik mij een commentaar van RJ toen Els duidelijk aan het flirten was en hij dat betitelde als ‘gewoon vriendelijk’. Hij miste daar wat subtielere signalen. Met name fysiek miste hij die ook denk ik, met zijn inpiepen. Ik kan dat niet zo goed rijmen met zijn uitspraken dat hij de ‘jager’ wil zijn. Maar goed, ik vind ook nog steeds dat ik huidige vriendlief heb versierd en hij vindt dat het andersom was

Ja, RJ vond het gezellig dat Margreeth gelijk 'inpiepte'.   

Maar hij heeft ten  opzichte van Els geen enkele toenadering gezocht.  De afscheidszoen was ongeveer de eerste keer...

Als hij zo van aanraken houdt, waarom heeft hij Els dan niet aangeraakt?   Dat  hoeft toch niet van de vrouw uit te gaan?


Beterlaat2021! schreef op 13-08-2024 om 11:11:

Ja, RJ vond het gezellig dat Margreeth gelijk 'inpiepte'.

Maar hij heeft ten opzichte van Els geen enkele toenadering gezocht. De afscheidszoen was ongeveer de eerste keer...

Als hij zo van aanraken houdt, waarom heeft hij Els dan niet aangeraakt? Dat hoeft toch niet van de vrouw uit te gaan?


Omdat hij haar niet aantrekkelijk vindt? Kan me zomaar voorstellen dat hij ook 'met zijn verstand' denkt dat ze perfect past. Maar het niet voelt. En dan denk ik wel dat Watertoren gelijk heeft; uiterlijk zal daarin een rol spelen. Niet zozeer omdat Els nu zo lelijk is. Maar niet zo seksueel aantrekkelijk (voor hem). Ze is heel keurig. Maar keurig nodigt niet uit tot aanraken. Kan goed dat zij door de hele setting niet zo uit de verf kwam. Maar ja, die setting is wel waar het nu eenmaal in moet gebeuren. 

Ik vond ze ook leuk passen. Maar tegelijk; ze zijn alletwee kak, dus dat moet werken, is natuurlijk ook een versimpelde versie van het liefdesspel. Doet me denken aan een goede vriend van mij waaraan regelmatig wordt gevraagd; "is die niet wat voor jou? Hij is óók homo, duss". Alsof geaardheid het enige selectiecriterium is. 

Vrijevlinder

Vrijevlinder

13-08-2024 om 12:26 Topicstarter

GroenTuintje schreef op 13-08-2024 om 10:43:

ik vind Margreeth wel goed eruit zien en leuk vlot type. Die nieuwe dame vind ik minder leuk bij RJ.

Welke nieuwe dame? Is nog niet op Rtl geweest toch, of mis ik iets? Of was er een voorstukje, dan heb ik het gemist. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.