Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Ik had het echt te doen met Els. Iets in mij hoopt stiekem nog op een doorstart, als de camera's weg zijn.
RJ deed het goed inderdaad.

Ik weet dus nu wat er niet aan Niels klopt: het is een onrustige ziel, terwijl Arno nou juist zo honkvast is als wat (op zijn move naar Frankrijk na). Vraag me af of dat op de lange duur goed gaat. Ze denken elkaar gevonden te hebben, maar ik zie vooral ook hormonen heen en weer springen.

Over Joyce is hier al genoeg gezegd, type meangirl inderdaad.

Courage schreef op 12-08-2024 om 23:31:

Ik had het echt te doen met Els. Iets in mij hoopt stiekem nog op een doorstart, als de camera's weg zijn.
RJ deed het goed inderdaad.

Ik weet dus nu wat er niet aan Niels klopt: het is een onrustige ziel, terwijl Arno nou juist zo honkvast is als wat (op zijn move naar Frankrijk na). Vraag me af of dat op de lange duur goed gaat. Ze denken elkaar gevonden te hebben, maar ik zie vooral ook hormonen heen en weer springen.

Over Joyce is hier al genoeg gezegd, type meangirl inderdaad.

Ohhh wat grappig, ik dacht toen Els zei nog een keer terug te komen, dat het leuk voor beide zou zijn als ze de kans kregen zonder camera elkaar beter te leren kennen. 

Wat Niels betreft, ik zie ze niet samen... althans voor nu is het leuk, maar het heeft geen toekomst. Ik vind Niels lastig te lezen, kan zijn lichaamstaal niet plaatsen bij wat hij zegt. 

Rj en Els hebben wel een klik samen maar dan als broer en zus. Els is geen mooie vrouw en dat vind RJ wel belangrijk. 

Waarom zou Els geen mooie vrouw zijn? Ik vind Els er stijlvol uitzien en niet onaantrekkelijk.

RJ geeft zelf aan iets ontdeugends te missen, dat kan ik me wel voorstellen. Al komt dat misschien ook door de reserve die Els voelt zolang ze niet de enige is.

Ik vind Els echt geen mooie vrouw en ik denk dat RJ daar hetzelfde over denkt. Als hij haar aantrekkelijk had gevonden dan zou het wel een match kunnen zijn geworden maar hij vind haar niet mooi. 

watertoren schreef op 13-08-2024 om 02:07:

Ik vind Els echt geen mooie vrouw en ik denk dat RJ daar hetzelfde over denkt. Als hij haar aantrekkelijk had gevonden dan zou het wel een match kunnen zijn geworden maar hij vind haar niet mooi.

Dat denk ik ook. En nou is mooi natuurlijk maar een relatief begrip, want ze was ook niet perse lelijk. Ik denk dat het meer gaat om dat sparkeltje wat ze niet had. Nét iets te keurig en dat altijd. Zo iets.

Vrijevlinder

Vrijevlinder

13-08-2024 om 07:12 Topicstarter

watertoren schreef op 13-08-2024 om 02:07:

Ik vind Els echt geen mooie vrouw en ik denk dat RJ daar hetzelfde over denkt. Als hij haar aantrekkelijk had gevonden dan zou het wel een match kunnen zijn geworden maar hij vind haar niet mooi.

Robert Jan lijkt me niet zo oppervlakkig dat hij daarnaar kijkt. Ik heb 'm hoger dan dat. 

Tuurlijk, het oog wil ook wat, maar als de klik er was geweest was hij voor haar gegaan. 

Els vind ik niet lelijk. Wat een negatief gedoe over haar. 

De klik tussen RJ en Els was er juist wel. Ik ben er echt van overtuigd dat het niks geworden is vanwege haar uiterlijk. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

13-08-2024 om 07:34

watertoren schreef op 12-08-2024 om 22:58:

[..]

Ik was juist blij dat Els weg was. ik vond haar een stom kakwijf.

Altijd fijn vrouwen onder elkaar😇

watertoren schreef op 13-08-2024 om 07:27:

De klik tussen RJ en Els was er juist wel. Ik ben er echt van overtuigd dat het niks geworden is vanwege haar uiterlijk.

Ik denk dat ook wel een beetje. Zeker toen de nieuwe dame kwam leek ze een stuk ouder en minder sprankelend. Niet gek want ze schelen 10 jaar maar dat viel ineens wel op.

watertoren schreef op 13-08-2024 om 02:07:

Ik vind Els echt geen mooie vrouw en ik denk dat RJ daar hetzelfde over denkt. Als hij haar aantrekkelijk had gevonden dan zou het wel een match kunnen zijn geworden maar hij vind haar niet mooi.

Dit denk ik niet. Hij vindt haar leuk, méér dan leuk (zijn woorden, als ik het goed gehoord heb). Het zal me niks verbazen als ze nog terugkomt nadat alle vrouwen geweest zijn. Tenzij hij toch helemaal verliefd wordt op een ander. 

Hij merkte alleen dat zij het niet trok en dat vond ik lief van hem. Maar ik snap ook dat hij alle andere vrouwen ook nog een kans wil geven. Dus misschien is hij (nog) niet verliefd op haar maar weet hij ook dat Els niet helemaal zichzelf was door de setting en gaat hij dat (hopelijk) nog ontdekken na het programma  

Mijn invulling hoor, misschien wil ik dat gewoon graag 😇

Dolfje schreef op 13-08-2024 om 07:47:

[..]

Ik denk dat ook wel een beetje. Zeker toen de nieuwe dame kwam leek ze een stuk ouder en minder sprankelend. Niet gek want ze schelen 10 jaar maar dat viel ineens wel op.

Tja, het oog wil ook wat.

HAHA!wait..what schreef op 13-08-2024 om 07:49:

[..]

Dit denk ik niet. Hij vindt haar leuk, méér dan leuk (zijn woorden, als ik het goed gehoord heb). Het zal me niks verbazen als ze nog terugkomt nadat alle vrouwen geweest zijn. Tenzij hij toch helemaal verliefd wordt op een ander.

Hij merkte alleen dat zij het niet trok en dat vond ik lief van hem. Maar ik snap ook dat hij alle andere vrouwen ook nog een kans wil geven. Dus misschien is hij (nog) niet verliefd op haar maar weet hij ook dat Els niet helemaal zichzelf was door de setting en gaat hij dat (hopelijk) nog ontdekken na het programma

Mijn invulling hoor, misschien wil ik dat gewoon graag 😇

Zo heb ik het ook begrepen.  

Ergens hoop ik gewoon op een Debbie en Paul verhaal Hij moest toen even naar huis en zij ging hem toch wel missen, merkte je toen. Daar spatte de aantrekkingskracht/vonken eerst ook niet van af. Totdat ze na wat alcohol eindelijk zoenden haha!

watertoren schreef op 13-08-2024 om 07:49:

[..]

Tja, het oog wil ook wat.

Wat negatief weer. Jij kan haar onaantrekkelijk vinden maar dat wil niet zeggen dat hij/iedereen dat vindt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.