Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Courage schreef op 13-08-2024 om 14:24:

Zou het kunnen dat er wat geknipt is in het gesprek tussen RJ en Els?
Want hij zegt meerdere keren dat hij blij is dat ze hem begrijpt. En dat was ergens 'off' in dat hele gesprek. Net alsof hij zijn communicatievaardigheden ineens verloren had. Misschien heeft hij wel veel duidelijker gezegd dat hij nog de deur voor haar open houdt, maar eerst zonder haar, de andere dames wil afwachten. En is dat er uit geknipt.

Zou heel goed kunnen! 

HAHA!wait..what schreef op 13-08-2024 om 07:49:

[..]

Dit denk ik niet. Hij vindt haar leuk, méér dan leuk (zijn woorden, als ik het goed gehoord heb). Het zal me niks verbazen als ze nog terugkomt nadat alle vrouwen geweest zijn. Tenzij hij toch helemaal verliefd wordt op een ander.

Hij merkte alleen dat zij het niet trok en dat vond ik lief van hem. Maar ik snap ook dat hij alle andere vrouwen ook nog een kans wil geven. Dus misschien is hij (nog) niet verliefd op haar maar weet hij ook dat Els niet helemaal zichzelf was door de setting en gaat hij dat (hopelijk) nog ontdekken na het programma

Mijn invulling hoor, misschien wil ik dat gewoon graag 😇

Ja, dat hoop ik ook. Ik vind het programma gelijk minder leuk toen Els weg was. Ik vond ze juist zo leuk bij elkaar passen. Ik hoop dat ze elkaar weten te vinden.

Ik baalde juist dat die nieuwe dame hem er gelijk even 'inpiepte', terwijl ze later duidelijk maakte tussen neus en lippen door, dat het natuurlijk nog moest blijken of ze RJ leuk ging vinden. Jammer, dat had afwachtender gemogen. Ik denk dat RJ dat toch anders opvatte.

Vrijevlinder

Vrijevlinder

13-08-2024 om 16:41 Topicstarter

Toch zei Robert Jan ook iets als dat hij het niet voelde, en niet verwachte dat hij het over een paar dagen wel zou voelen. Dus ergens denk ik dat het niets wordt. 

Vrijevlinder schreef op 13-08-2024 om 16:41:

Toch zei Robert Jan ook iets als dat hij het niet voelde, en niet verwachte dat hij het over een paar dagen wel zou voelen. Dus ergens denk ik dat het niets wordt.

Ssssttt 🤫 Dat is niet wat ik wil horen 😜

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

13-08-2024 om 17:06

Nu in het AD
Boze Marcel . Is zo gemonteerd dat het lijkt of hij niet luistert 😇😅

Vrijevlinder

Vrijevlinder

13-08-2024 om 17:12 Topicstarter

HAHA!wait..what schreef op 13-08-2024 om 16:48:

[..]

Ssssttt 🤫 Dat is niet wat ik wil horen 😜

Ik hoop met je mee.

Roos55 schreef op 13-08-2024 om 17:06:

Nu in het AD
Boze Marcel . Is zo gemonteerd dat het lijkt of hij niet luistert 😇😅

Ja, dat geloof ik wel, want ze monteren het natuurlijk op een manier wat uiteindelijk de meeste kijkcijfers opleverde. Daar zit een heel team achter. Volgens mij is b&b het best bekeken programma van nu.

Ze kunnen natuurlijk alles zo knippen en op een bepaalde manier plakken, zodat iets heel kleins enorm uitvergroot wordt.

Mirjam kon uiteindelijk ook wat meer vertellen over zichzelf.

BritgetJones007 schreef op 13-08-2024 om 17:20:

[..]

Ja, dat geloof ik wel, want ze monteren het natuurlijk op een manier wat uiteindelijk de meeste kijkcijfers opleverde. Daar zit een heel team achter. Volgens mij is b&b het best bekeken programma van nu.

Ze kunnen natuurlijk alles zo knippen en op een bepaalde manier plakken, zodat iets heel kleins enorm uitvergroot wordt.

Mirjam kon uiteindelijk ook wat meer vertellen over zichzelf.

Maar Mirjam gaf toch ook aan dat hij amper vragen stelde? Ik denk eerder dat Marcel zichzelf heel anders ziet dan anderen. 

Loeki72 schreef op 13-08-2024 om 19:22:

[..]

Maar Mirjam gaf toch ook aan dat hij amper vragen stelde? Ik denk eerder dat Marcel zichzelf heel anders ziet dan anderen.

Dat denk ik ook. De tijd was te kort zei hij, nou nee hoor want fifty fifty van 20 minuten is maximaal 10 minuten over jezelf lullen. Marcel ziet het probleem niet dat Mirjam aangaf en dat betekent dat hij  niet kan of wil veranderen. Niemand heeft hem gevraagd om zoveel sushi te maken, ze hebben al een kok hè, en die vroeg aan hem niet teveel over zichzelf te praten. Dat zegt ze toch niet voor niets. Dat betekent dat je even moet nadenken. Maar nee, hij luisterde niet geheel conform zijn manier van doen. 

Hmm.. Hoe dat nu verder gaat met Mike en Noor (voorstukje van morgen). Wat heeft hij toch tegen zoenen? Ik snap dat hij niet iedereen wil/moet aflebberen zoals Albert doet.. Maar hij had het met die nieuwe ook meteen al erover dat ie niet (meteen) wilde zoenen. Heel gek moment/gesprek vond ik het

Loeki72 schreef op 13-08-2024 om 19:22:

[..]

Maar Mirjam gaf toch ook aan dat hij amper vragen stelde? Ik denk eerder dat Marcel zichzelf heel anders ziet dan anderen.

Ja, eens! Of vanwege zijn trots dat hij dit nu zegt.. 

cafecaron-vacuum-food.jpg?center=0.45956537598737679,0.5&mode=crop&width=528&height=396&rnd=132984174874470000

Klopt het nou gewoon dat Albert, Alain als kok heeft( ingehuurd) zijn stem herkende ik direct. 

MidasWolf schreef op 13-08-2024 om 23:08:

cafecaron-vacuum-food.jpg?center=0.45956537598737679,0.5&mode=crop&width=528&height=396&rnd=132984174874470000

Klopt het nou gewoon dat Albert, Alain als kok heeft( ingehuurd) zijn stem herkende ik direct.

Jazeker, hij kwam ook zelf in beeld.

Of hij was ingehuurd of het zelf leuk vond om mee te doen aan B&B, tja.

HAHA!wait..what schreef op 13-08-2024 om 22:59:

Hmm.. Hoe dat nu verder gaat met Mike en Noor (voorstukje van morgen). Wat heeft hij toch tegen zoenen? Ik snap dat hij niet iedereen wil/moet aflebberen zoals Albert doet.. Maar hij had het met die nieuwe ook meteen al erover dat ie niet (meteen) wilde zoenen. Heel gek moment/gesprek vond ik het

Mike heeft een koortslip.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.