Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Olympische Spelen Parijs 2024


Friezinnetje

Friezinnetje

28-07-2024 om 10:17 Topicstarter

de dames van het handboogschieten hebben gewonnen van het Franse team. Met 6-0. Vanmiddag tegen India

Ik kijk nu naar de bbc, daar is turnen op.

Net op HBO max dames boogschieten gekeken. De Nederlandse damesploeg heeft indrukwekkende gewonen van Frankrijk en zijn een ronde verder.

Ik ga nu ook beachvolleybal kijken.

nu het handboogschieten in de herhaling op npo, super knap van ze 

Turnen vind ik altijd wel mooi, en het zou vandaag komen.

https://nos.nl/parijs2024/programma/programma

MildredRatched schreef op 28-07-2024 om 10:15:

[..]

Klopt, vind ik ook onhandig van de NOS. Over het algemeen kiezen ze altijd voor de sport waar er Nederlanders bij meedoen, maar dat laten ze niet duidelijk weten op voorhand

Onder de online live stream staat wel iets van een programma (onder voorbehoud):

12.40 uur Roeien: mannen en vrouwen 4 zonder

13.15 uur Schermen: degen mannen 16e finales - Tristan Tulen

14.10 uur Mountainbiken: vrouwen - Puck Pieterse, Anne Terpstra

17.45 uur Kanovaren slalom: finales vrouwen - Martina Wegma

Friezinnetje

Friezinnetje

28-07-2024 om 16:04 Topicstarter

spannende wedstrijd bij het handboogschieten in de halve finales. Nederland moet tegen de nr 1 van de wereld: zuid Korea en staan op dit moment voor

Friezinnetje

Friezinnetje

28-07-2024 om 16:14 Topicstarter

Helaas net niet gelukt. Nu voor brons

Was wel een mooie wedstrijd de dames deden het erg goed. Ze mogen nog wel schieten voor het brons ben benieuwd.

Gaat nog niet echt lekker met Nederland de de medaillespiegel 

Moet een  nachtmerrie en een enorme teleurstelling voor die meisjes zijn als ze een fout maken waardoor de kans op een medailleplek verkeken is.

Friezinnetje

Friezinnetje

28-07-2024 om 18:35 Topicstarter

tja, dat hoort bij topsport he. 

rionyriony schreef op 28-07-2024 om 18:35:

Moet een nachtmerrie en een enorme teleurstelling voor die meisjes zijn als ze een fout maken waardoor de kans op een medailleplek verkeken is.

En zeker bij individuele sporten. Gisteren bij dameshockey maakte er ook1  een fout waar een goal uit kwam, maar dat compenseert het team wel weer.

Goal!

Nou zeg hockey kijken is wel een uitdaging. Start op Npo 1, na 10 minuten switchen naar 3 (want reclame en nieuws op 1), dan weer terug naar 1 en dan wordt het kijken gestopt want ze staan voor en er is ook handbal...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.