Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Olympische Spelen Parijs 2024


De hockeydames komen er nog niet echt lekker in.

Sassenach schreef op 27-07-2024 om 20:47:

De hockeydames komen er nog niet echt lekker in.

Je zegt het en hij vliegt erin

MildredRatched schreef op 27-07-2024 om 20:49:

[..]

Je zegt het en hij vliegt erin

Ja, dat had ik eerder moeten doen. 

Sassenach schreef op 27-07-2024 om 20:50:

[..]

Ja, dat had ik eerder moeten doen.

We horen het wel als jij het weer tijd vindt voor een doelpunt 

MildredRatched schreef op 27-07-2024 om 20:51:

[..]

We horen het wel als jij het weer tijd vindt voor een doelpunt

ik kijk nu ook via hbomax, maar het nadeel daarvan is dat er bij een heel aantal sporten geen commentaar is, dat maakt het wat mij betreft wel echt minder leuk. Nu surfen, dat is wel met commentaar dus best interessant

MildredRatched schreef op 27-07-2024 om 20:58:

ik kijk nu ook via hbomax, maar het nadeel daarvan is dat er bij een heel aantal sporten geen commentaar is, dat maakt het wat mij betreft wel echt minder leuk. Nu surfen, dat is wel met commentaar dus best interessant

Dat heb ik niet, ik kijk via de NOS.

Friezinnetje

Friezinnetje

27-07-2024 om 21:09 Topicstarter

en staat het 3-0. Ze zijn los

Ik vind het bij hockey altijd zo knap dat de scheids kan zien wat er gebeurt. Het spel gaat zo verrekte snel. 

Friezinnetje schreef op 27-07-2024 om 21:09:

en staat het 3-0. Ze zijn los

En 3-1

Friezinnetje

Friezinnetje

27-07-2024 om 21:55 Topicstarter

mooie winst voor de dames

Sassenach schreef op 27-07-2024 om 20:59:

[..]

Dat heb ik niet, ik kijk via de NOS.

Het leuke van hbo is dat je kan kiezen wat je wil kijken, bij de nos ben je zo afhankelijk van hun uitzendschema. 

MildredRatched schreef op 27-07-2024 om 22:28:

[..]

Het leuke van hbo is dat je kan kiezen wat je wil kijken, bij de nos ben je zo afhankelijk van hun uitzendschema.

Ik probeerde gisteren te vinden wat er werd uitgezonden. Kan wel een totaal wedstrijd overzicht vinden maar niet wat de nos (gaat) uitzenden. 

Neweve schreef op 28-07-2024 om 10:06:

[..]

Ik probeerde gisteren te vinden wat er werd uitgezonden. Kan wel een totaal wedstrijd overzicht vinden maar niet wat de nos (gaat) uitzenden.

Klopt, vind ik ook onhandig van de NOS. Over het algemeen kiezen ze altijd voor de sport waar er Nederlanders bij meedoen, maar dat laten ze niet duidelijk weten op voorhand

nu beachvolleybal met de omstreden Steven van de Velde

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.