Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Olympische Spelen Parijs 2024


We waren er nóg niet, een brandende piano en een paard op de seine.

Boarn schreef op 26-07-2024 om 22:11:

[..]

Haha, ja op een soort fruitschaal.

Hoe bedenk je het...

Dat paard is mank links achter,  zou niet door de keuring komen als het echt was.

Boarn schreef op 26-07-2024 om 22:11:

[..]

Haha, ja op een soort fruitschaal.

Hoe bedenk je het...

Dit bedenk je na een mooi glas wijn. Ik had er één bij het diner en had geen probleem om Bacchus te herkennen

die muziek is nu wel erg psychedelisch geworden.

Boarn schreef op 26-07-2024 om 22:16:

We waren er nóg niet, een brandende piano en een paard op de seine.

Die kan ook bij het grof vuil. 

Tuinfluiter schreef op 26-07-2024 om 22:17:

[..]

Dit bedenk je na een mooi glas wijn. Ik had er één bij het diner en had geen probleem om Bacchus te herkennen

Ah, ik drink geen wijn, daarom herkende ik hem waarschijnlijk niet.

Blablabla

Wat snuiven die Fransen joh... dit was echt bizar 🤣

Celine, prachtig 😍😍

Ik heb van begin tot eind genoten, ik vond het prachtig! 

(Oké, alleen die 2 officials die bijna hetzelfde verhaal hielden vond ik minder. Die 2e had niet gehoeven)

Ik vond het stuk tussen de laatste boot en het aansteken van het vuur te lang duren en wat saai met die dansers, smurf in fruitschaal, eindelops galopperend paard over de Seine en de toespraken.
Maar alles ervoor & vuur was erg mooi!

Jammer wel van de regen.

Zit nu roeien te kijken de Nederlandse sporter won zijn heat met overmacht en is dus door naar de kwartfinale. Mooie sport om naar te kijken.

Tuinfluiter schreef op 27-07-2024 om 09:43:

Zit nu roeien te kijken de Nederlandse sporter won zijn heat met overmacht en is dus door naar de kwartfinale. Mooie sport om naar te kijken.

Straks om 10:10 komen de badmintonners in actie. Ook mooi om te kijken.

En een leuk filmpje met Selena Piek.

https://nos.nl/l/2530237

Bij het zwemmen loopt het tijdwaarneming achter. De tijd begint pas te lopen als ze in het water liggen. Zijn al op de terugweg als de tussentijd na 50m stopt.
De finish is zo niet leuk te zien. De eerste serie had ik het nog niet door en dacht dat ze echt hard hadden gezwommen. Kun je zo 2 seconden bij optellen.

Edit: ondertussen helemaal geen tijdwaarneming meer. Na een serie geen tijdenoverzicht. En de app waar je de resultaten kunt bekijken sluit steeds af.

Voor mij hoeft het niet meer op deze manier. Kun je er zelf met een stopwatch bij gaan zitten. (ik heb een burn-out en depressie, dit speelt ook mee in mijn gedachte).

Waterpolo Nederland-Hongarije was spannend. Maar Nederland wel gewonnen met 10-8!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.