Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Olympische Spelen Parijs 2024


Friezinnetje

Friezinnetje

28-07-2024 om 21:11 Topicstarter

Neweve schreef op 28-07-2024 om 21:10:

Nou zeg hockey kijken is wel een uitdaging. Start op Npo 1, na 10 minuten switchen naar 3 (want reclame en nieuws op 1), dan weer terug naar 1 en dan wordt het kijken gestopt want ze staan voor en er is ook handbal...

op eurosport is het hockey er nog voor. Het staat 4-0

Friezinnetje

Friezinnetje

28-07-2024 om 21:16 Topicstarter

heb nu op de livestream van nos het zwemmen, op tv handbal en kan evt doorschakelen naar eurosport

Friezinnetje

Friezinnetje

28-07-2024 om 21:19 Topicstarter

Heren winnen met 4-0 bij het hockey

Friezinnetje

Friezinnetje

28-07-2024 om 21:22 Topicstarter

wat is het Franse publiek enorm onsportief zeg. Ik hoor bij diverse wedstrijden een enorm boe-geroep. Snappen ze de spelregels wel of zo? 

Friezinnetje

Friezinnetje

28-07-2024 om 21:39 Topicstarter

zo meteen de finale 100 m schoolslag, met 2 nederlanders in de race

Friezinnetje schreef op 28-07-2024 om 21:39:

zo meteen de finale 100 m schoolslag, met 2 nederlanders in de race

Ik zit klaar.

Friezinnetje

Friezinnetje

28-07-2024 om 21:54 Topicstarter

lijken te ver achter te liggen

Jammer.

Friezinnetje

Friezinnetje

28-07-2024 om 21:54 Topicstarter

helaas, geen medaille voor beide

Neweve schreef op 28-07-2024 om 21:10:

Nou zeg hockey kijken is wel een uitdaging. Start op Npo 1, na 10 minuten switchen naar 3 (want reclame en nieuws op 1), dan weer terug naar 1 en dan wordt het kijken gestopt want ze staan voor en er is ook handbal...

Wij hebben hierom nu maar een abonnement genomen op HBO Max. Op andere zenders heb je alleen dit soort geswitch, dat is toch geen kijken zo... 

Ik keek net handbal vrouwen: NL- Frankrijk. Spannende wedstrijd was het. 

Friezinnetje

Friezinnetje

28-07-2024 om 22:34 Topicstarter

_Audrey schreef op 28-07-2024 om 22:34:

Ik keek net handbal vrouwen: NL- Frankrijk. Spannende wedstrijd was het.

ja was een spannende wedstrijd. 

Vanmiddag heb ik naar het mountainbiken gekeken. Zo op koers liggen voor zilver en dan toch genoegen moeten nemen met een 4de plaats. Blijkbaar inherent aan de sport maar hou zuur. 

Vanavond heb ik hockey gekeken. Althans, dat heb ik geprobeerd via de nos (stream) wat een slechte beeldkwaliteit heb ik daar. Slechter dan normaal als ik iets kijk via npo of videoland. 
Google leert mij dat nos inmiddels een nieuwere app heeft, nos live, maar dat mijn tv daar te oud voor is. 
Geen idee of de beeldkwaliteit daar beter is? Of via HBO een betere beeldkwaliteit? 
Via de nos is het in ieder geval vervelend kijken. Heb nog geen hele wedstrijd kunnen zien. 

De dag begint al goed met vrouwen volleybal, NL- Turkije. Leuke sport vind ik dat 

Ik ben ook volleybal aan het kijken. Deze sport domineert mijn agenda ook deze week. Deze week ook nog een keer live 🧡 Ze zijn de wedstrijd goed gestart

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.