Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Denk dat dit forum snel terug leegloopt met deze manier van modereren. Helaas, het was te mooi om waar te zijn vrees ik. 

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 21:27:

[..]

Ik vind het heel sterk dat jullie gelijk al de strijd aangaan. Op Viva heeft de meute met de grote bek te lang geregeerd. Il vind het fijn dat dat hier gewoon niet kan. Ik weet zeker dat heel veel mensen die nu zwijgen, stiekem blij zijn met deze manier van modereren. Op lange termijn houd je een prettiger forum over ( wat Viva al lang niet meer was)
Hulde dus!!

Op lange termijn hou je helemaal geen forum over, want iedereen zoekt haar heil elders.

Behalve de allersaaisten, die blijven. 

Solomio schreef op 15-07-2021 om 21:31:

[..]

Op lange termijn hou je helemaal geen forum over, want iedereen zoekt haar heil elders.

Behalve de allersaaisten, die blijven.

-

Aquarius27

Aquarius27

15-07-2021 om 21:32

AllyMcBeal schreef op 15-07-2021 om 20:52:

Jullie hebben er alles aan gedaan om de Vivaforummers naar hier te halen. Het hele forum aangepast zodat we ons thuis zouden voelen. Harstikke fijn allemaal maar nu gedragen we ons alof we thuis zijn en dan willen jullie ons veranderen. Dit is zo volkomen tegenstrijdig. Totaal kansloos dus als het zo blijft.

Als ik gastvrij ben en mijn gasten het gevoel wil geven dat de thuis zijn, ben ik toch niet blij als ze dan met hun schoenen met poep eraan door de kamer lopen en ongevraagd mijn koelkast leeg eten.  

Bah, dat "kampjes verdelen". Ik had daar op Viva altijd al een hekel aan. Leef toch eens gewoon samen en leg niet telkens je focus op de ander. Ik vond het hier juist zo prettig gaan (een enkeling met opspelend oud zeer daargelaten). 

er.is.maar.1.Pino schreef op 15-07-2021 om 21:36:

Bah, dat "kampjes verdelen". Ik had daar op Viva altijd al een hekel aan. Leef toch eens gewoon samen en leg niet telkens je focus op de ander. Ik vond het hier juist zo prettig gaan (een enkeling met opspelend oud zeer daargelaten).

Eens.. 

Pot verwijt de ketel want de mensen die hier roepen dat de mods niet netjes communiceren of niet op volwassen niveau, zijn de grootste kleuters op dit moment met reacties uitlokken en nutteloze topics openen. Kan me bijna niet voorstellen dat het hier om volwassen mensen gaat. 

AlexOudersnl schreef op 15-07-2021 om 20:07:

Dit is - zoals ik eerder heb aangegeven - niet de manier om feedback te geven.

De moderators én wij als forum beheerders hebben ingegrepen in de topic Napraat omdat de toon niet juist was. Kan je het mee eens zijn, of niet. Dat mag je hier aankaarten, en zoals eerder gezegd hoeven we daar niet tientallen berichten over te ontvangen. Dat draagt niet bij aan een zinvolle discussie.

In de topic waar ingegrepen wordt willen wij geen feedback en als er opmerkingen zoals 'Ja juf' en kleuterklas komen, dan is dat kritiek / feedback en heeft dat geen plaats in dat topic per onze huisregels.

De topic is (tijdelijk) gesloten en opgeschoond, als er berichten per ongeluk verwijderd zijn die wel prima waren - onze excuses daarvoor.

Jullie mening over deze moderatie interventie is nu duidelijk gemaakt, ik verwacht hier nu geen feedback meer op.

Wij kunnen / zullen later vanavond de napraat weer openstellen maar ik verwacht daar geen feedback op moderatie of kinderachtige referenties/grapjes daaraan. Later vanavond of morgen ochtend zal ik met een reactie m.b.t. deze interventie komen.


Het lijkt erop alsof jullie je niet gerealiseerd hebben dat het Vivaforum oorspronkelijk bedoeld was voor Vrouwen met een Mening.

Die slogan is al een poosje verdwenen, maar die Vrouwen met een Mening zitten daar nog steeds. 

Er zijn periodes geweest dat ook daar de boel kapot gemodereerd werd, dat lijkt hier nu ook te gaan gebeuren.

Pittige discussie? Mag niet.

Grapje over suffe mod-ingreep? Mag niet. 

Volgens mij mag je hier idd alleen maar koetsiekoetsie en kumbaya doen?

LightheartedEmu17

LightheartedEmu17

15-07-2021 om 21:38

Solomio schreef op 15-07-2021 om 21:31:

[..]

Op lange termijn hou je helemaal geen forum over, want iedereen zoekt haar heil elders.

Behalve de allersaaisten, die blijven.

Die zichzelf dan heel ironisch Yolo noemen enzo.

What’s in a name.. 

wat zonde nou. Was helemaal blij met het technische gedeelte. Alleen al dat bijgehouden wordt waar je bent en dat je dat 'toon meer' niet hoeft te openen... maar inderdaad alsjeblieft ook wel de ruimte voor een beetje discussie.

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 21:32:

[..]

Als ik gastvrij ben en mijn gasten het gevoel wil geven dat de thuis zijn, ben ik toch niet blij als ze dan met hun schoenen met poep eraan door de kamer lopen en ongevraagd mijn koelkast leeg eten.

😂😂😭😭

Wat is er hier toch allemaal aan de hand joh, zo plotseling. Dacht laat ik dit topic maar weer eens een keer aanklikken en schrik me rot..



Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 21:32:

[..]

Als ik gastvrij ben en mijn gasten het gevoel wil geven dat de thuis zijn, ben ik toch niet blij als ze dan met hun schoenen met poep eraan door de kamer lopen en ongevraagd mijn koelkast leeg eten.

Nee dat zou niet aardig zijn. Maar het raakt kant nog wal want ik loop niet met poep aan mijn schoenen thuis en eet ook niet expres koelkasten van een ander leeg. Met andere woorden we doen niet anders dan we op Vief doen en als je dat niet leuk vindt dan had je ons niet moeten lokken.

En dat gastvrij hier lijkt aardig maar dat is ook maar omdat ze hier groter willen groeien. 

En ik gebruik het woord we om de mensen die de moderatie hier niks vinden te duiden. Niet om te zeggen dat het een groepje is.

Aquarius27

Aquarius27

15-07-2021 om 21:40

Solomio schreef op 15-07-2021 om 21:31:

[..]

Op lange termijn hou je helemaal geen forum over, want iedereen zoekt haar heil elders.

Behalve de allersaaisten, die blijven.

Waarom is gewoon willen kletsen en niet voortdurend anderen naar beneden willen halen saai? Wat is de meerwaarde van de godganse dag bezig zijn met mensen bespreken op een manier die kwetsend is ? Zie je nu oprecht niet in dat dat niet voor iedereen leuk is? 

Djelisa schreef op 15-07-2021 om 21:32:

[..]

Dat zal wel meevallen! Zie alle likes van mensen die heel graag willen dat LV weggaat. Zij verpest ook al jaren het andere forum. Lekker terug in hun hok dat type forummers. Blijft het hier gezellig!

Wat flink, om een persoonlijke afkeer anoniem elders te gaan doorzetten. 

LV is juist zo'n forumster die een beetje leven in de brouwerij brengt. Op een leuke manier.

wow wat is dit dan? Ik ben best ingrijpen van mods gewend maar ik hoef niet als een kleuter die een snoepje heeft gepikt toe gegilt worden door een boze ouder.
De reacties zijn ook zo door jullie eigen manier van communiceren. Jammer het forum ziet er super top uit en werkt goed maar dit modereren maakt jullie mooie forum nu compleet om zeep. 

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 21:40:

[..]

Waarom is gewoon willen kletsen en niet voortdurend anderen naar beneden willen halen saai? Wat is de meerwaarde van de godganse dag bezig zijn met mensen bespreken op een manier die kwetsend is ? Zie je nu oprecht niet in dat dat niet voor iedereen leuk is?

Schei toch uit. Jij doet niet anders dan anderen naar beneden halen.

Als jij denkt dat je 'gewoon kletst', dan klets je idd gewoon. Uit je nek.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.