Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zullen we hier wel even normaal blijven reageren en afwachten tot de mods reageren? Anders krijg je zo'n pot verwijt de ketel verhaal

Strot is niet getolereerd hier?

Doornroosje9 schreef op 15-07-2021 om 19:52:

O, we moeten liken zeker? Dan weten ze wie het met wie eens is.

Kan je ook zien wie je geliked heeft? En ik kan mezelf liken, dat is leuk 

Sabbiehhh schreef op 15-07-2021 om 19:54:

[..]

Voel me nu echt zo een klikspaan🤣

HahaHha 😂😂 neejoh als we willen kunnen we het gewoon terug zien in dat topic

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

15-07-2021 om 19:59

mevrouwbestekla schreef op 15-07-2021 om 19:58:

Strot is niet getolereerd hier?

Vast niet, lijkt op rot en da's niet lief of zo

Is net zo'n logische verklaring als de toegepaste censuur.

Ik voel me hier benaderd alsof ik kleuter ben die verf aan haar broek heeft gesmeerd. En dat ben ik niet, ik ben 52, praat normaal tegen me.

Dat buitengewoon restrictieve beleid van jullie gaat niet werken. Zeker niet als je zoveel vrouwen bij elkaar zet en zeker ook niet als er onderling dingen spelen waar jullie geen weet van hebben, maar waarin jullie meegezogen worden. En jullie je voor het karretje van sommige forummers laten spannen.
Discussie en onmin kun je niet voorkomen, niet als jullie een groot forum min of meer hierheen willen halen. Ik verwacht dat er een hoop gedoe komt en dat jullie het jezelf heel moeilijk gaan maken als er zo raar gemodereerd wordt. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Erg jammer als op deze manier veel mensen weer gelijk weggejaagd worden.

ShaunTheSheep schreef op 15-07-2021 om 19:59:

[..]

Vast niet, lijkt op rot en da's niet lief of zo

Is net zo'n logische verklaring als de toegepaste censuur.

nou ik verwacht een perma

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

15-07-2021 om 20:03

mevrouwbestekla schreef op 15-07-2021 om 20:00:

[..]

nou ik verwacht een perma

Gaan we samen naar een ander forum toch? 

Tjeda

Tjeda

15-07-2021 om 20:03

Ik blijf tussen onbedaarlijk snikken en hysterisch lachen in hangen, tis toch niet te geleuvuh zeg. Vroeg me even af of ik niet per ongeluk op het forum van Kapelaan Odekerke terecht was gekomen. Echt jammer dit!

AlexOudersnl

AlexOudersnl

15-07-2021 om 20:07 Topicstarter

Dit is - zoals ik eerder heb aangegeven - niet de manier om feedback te geven.

De moderators én wij als forum beheerders hebben ingegrepen in de topic Napraat omdat de toon niet juist was. Kan je het mee eens zijn, of niet. Dat mag je hier aankaarten, en zoals eerder gezegd hoeven we daar niet tientallen berichten over te ontvangen. Dat draagt niet bij aan een zinvolle discussie.

In de topic waar ingegrepen wordt willen wij geen feedback en als er opmerkingen zoals 'Ja juf' en kleuterklas komen, dan is dat kritiek / feedback en heeft dat geen plaats in dat topic per onze huisregels.

De topic is (tijdelijk) gesloten en opgeschoond, als er berichten per ongeluk verwijderd zijn die wel prima waren - onze excuses daarvoor.

Jullie mening over deze moderatie interventie is nu duidelijk gemaakt, ik verwacht hier nu geen feedback meer op.

Wij kunnen / zullen later vanavond de napraat weer openstellen maar ik verwacht daar geen feedback op moderatie of kinderachtige referenties/grapjes daaraan. Later vanavond of morgen ochtend zal ik met een reactie m.b.t. deze interventie komen.


LawfulLark45

LawfulLark45

15-07-2021 om 20:09

Nou doei dan maar, met je rooie geschreeuw. Kunnen jullie mijn account hier verwijderen?

Mijn god.
Nou Via mensen, het waren 3 leuke dagen.
Ik laat me helaas niet zo betuttelen en ik denk velen met me.
Jammer van jullie moeite. (En inkomsten)

Maar het ontgaat jullie dus blijkbaar volkomen dat degenen die kinderachtig zijn jullie zelf zijn? Wat een onmacht laten jullie zien en wat een onkunde om met mensen om te gaan. 

En hoe arrogant en aanmatigend zijn jullie om volwassen vrouwen op zo'n manier aan te spreken. Ronduit onprofessioneel!

Ik ben nu toch oprecht benieuwd naar wat er dan zo verkeerd was aan de toonzetting in jullie ogen. 
Daarnaast is het een pot verwijt de ketel want de toonzetting vanuit de mods hierover is ronduit neerbuigend en dus verre van prettig. 

Ook het meteen maar stil willen leggen van feedback en vragen is in mijn optiek een enorm zwaktebod, enige zelfreflectie hierin zou niet misstaan...

AlexOudersnl

AlexOudersnl

15-07-2021 om 20:12 Topicstarter

Blijkbaar was ik niet duidelijk in mijn vorige bericht, bovenstaande personen mogen nu 24 uur afkoelen.
Wij komen later vandaag of morgen met een reactie, tot dan mogen ook jullie dit laten rusten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.