Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


Friezinnetje schreef op 05-10-2024 om 09:35:

het is/wordt mooi weer, dus ik wil even in de tuin bezig. Wat snoeien, wat opruimen. tuinstoelen in de schuur enz.

vanmorgen ramen gedaan aan de voorkant van het huis (binnen en buiten) en vanmiddag snoeien in de tuin, potten met eenjarigen legen, tulpenbollen weer in potten gedaan, naar tuincentrum geweest voor potgrond en een bosje bloemen, bloemen bij iemand gebracht die lelijk met de fiets was gevallen, onkruid veel verwijderd. 

Eigenlijk moet ik nog even gras maaien, dus moet mezelf even een schop onder de kont geven. Moet ik ook nog ergens een container regelen, want de mijne is vol

ik had gisteren de kapster, bloed doneren en naar de fysio. Vandaag gewerkt. Was om 16:00 uur thuis. Toen een rondje met man gewandeld omdat het lekker weer was. Hij ging om 19:00 uur weg met een vriend naar het voetbal en ik lig sinds een half uurtje in bed met iPad en series.

Gisteren, na mijn werk, geslapen en was laat uit bed.
Wat opruim klusjes gedaan
Moest 's middags nog wat werk gerelateerde dingen regelen, was ik een poos mee zoet, maar de honden konden mee en toen ik klaar was, zijn we naar een recreatieplas gereden en daar hebben ze, na een wandeling, nog een poos in en om het water gespeeld.
Wat boodschappen gedaan en daarna weinig fut meer om wat te doen.

Vandaag moet er het 1 en ander aan was weg gewerkt worden en verder nog geen plannen

hier ook een rustige dag, wat was doen en nog even met de bezem door de tuin heen. 
Verder mss even wat haken en tv kijken

Ik had eigenlijk het plan min of meer omdat het eigenlijk "moet" en morgen niet kan om te gaan sporten vandaag maar dit is mijn enige vrije dag omdat ik gisteren ook heb moeten werken en heb eigenlijk geen zin. En man is niet helemaal fit dus die gaat sowieso niet.
Ik ga in elk geval lezen en moet wat boodschappen doen want moet zorgen dat het eten voor morgenavond ook klaar staat want dan laat thuis.

Vandaag moet ik in de tuin wat dingen doen: bloemen uit de grond, dingetjes opruimen en in de schuur zetten,  bloembollen in potten stoppen etc. Het is vandaag nog mooi weer, dus dat zijn wel lekkere klusjes. Verder geen plannen voor vandaag, gewoon rustig thuis zijn. 

Ik moet mijn gang verfen... Geen zin in ....daarom hang ik nu nog op dit forum. Dan staat de wasmachine aan...
Vanavond gaan we bij vrienden eten. Morgen komen andere vrienden koffie drinken,en lunchen. En s'avonds komen eten we met alle kinderen en aanhang...
En natuurlijk gaat het huishouden met dieren gewoon door....

Man is nog steeds niet echt helemaal fit dus we hebben niks gepland. En ik ben ook heel moe, net 2 weken weer gewerkt na de vakantie en het is elke dag hectisch geweest.

Heb het beddengoed net afgehaald en in de machine gedaan dus dat is iets wat vandaag klaar moet.
En heb de wc gepoetst. Nieuw toiletblok er ook in en een nieuwe fles met geurstokjes neergezet.
Moet straks eigenlijk ook nog was vouwen en strijken.
Man heeft nu een brood in de bbm zitten ( gisteravond al gevuld maar vergeten aan te zetten, dus voor de lunch vers brood.
Verder ga ik wat boodschappen doen voor Saoto vanavond en lezen. Vanmiddag gaan we even wandelen en pokemon spelen en later verder series kijken denk ik. Of een film vanavond.
Morgen ga ik naar de sportschool want maandag gaat niet ivm werk en moet dan ook vast zorgen voor het eten voor maandag.

Gisteren al vrij en bezoek gehad dus toen de benedenverdieping schoongemaakt. Vandaag dus alleen de eerste verdieping. 

We gaan ook winkelen: nieuwe fiets man en winterschoenen voor onze dochters.

Vanavond uitgebreid koken. Ben benieuwd!

Fijne dag iedereen!

Weinig op de planning dit weekend, dus lekker wat omrommelen, wat hhd doen. 

Ik had allerlei plannen voor het weekend maar zit gammel en verkouden op de bank. Ik baal ervan want het is hier echt mooi weer. Ik ga dus lezen en tv kijken.

ik heb gisteren een heftige sessie bij de psycholoog gehad en daar moet ik nog steeds van bijkomen. Ik heb net even gezwommen. Nu hang ik wat op de bank, ben nog behoorlijk van slag dus weet niet echt hoe de rest van deze dag eruit ziet. 

gisteravond gedanst. Straks een verjaardag en daarna ga ik uit eten/weer dansen/logeren. Morgenochtend uit ontbijten, dan naar huis en in de middag nog een wandeling en wijntje met een vriend. 

Broodjebrie schreef op 12-10-2024 om 10:54:

ik heb gisteren een heftige sessie bij de psycholoog gehad en daar moet ik nog steeds van bijkomen. Ik heb net even gezwommen. Nu hang ik wat op de bank, ben nog behoorlijk van slag dus weet niet echt hoe de rest van deze dag eruit ziet.

Extra lief zijn voor jezelf!

Dolfje schreef op 12-10-2024 om 11:25:

[..]

Extra lief zijn voor jezelf!

Ga ik proberen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.