Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Tara82
21-12-2024 om 11:18
Vandaag boodschappen doen en even de stad in voor wat kleine dingetjes die we nodig hebben. Verder lekker rustig aan. Morgen middag hebben we een familiefeest. Dochter gaat zich vast vermaken, want er zijn genoeg kinderen en honden en een grote tuin om in te spelen. Ik neem maar reserve kleren mee. Maandag en dinsdag werk ik thuis en daarna begint de kerstvakantie ook voor mij.
Friezinnetje
21-12-2024 om 11:24
gisteren al vrij, eerst gesport, toen boodschappen gedaan en daarna naar kerstmarkt om kerstpakket op te halen. Niet al te laat thuis, dus lekker op de bank gehangen
vandaag al wassen gedraaid, stofzuiger erdoor en planten water gegeven en mijn kledingkast opgeruimd (te grote kleding eruit gehaald). Boven moet ik nog stofzuigen en de kattenbak moet nog even schoon.
Vanmiddag weet ik nog niet, mss nog even de stad in om een nieuwe broek
Vanavond komt ws de buuf even langs om even gezellig bij te kletsen
morgen kerstkadootjes inpakken en verder weet ik het nog niet.
Ted68
21-12-2024 om 11:25
Heb net het een en ander in het huishouden gedaan. Ga zo met de honden en paarden lopen. En maak vanmiddag een lammgigot klaar. Ben licht grieperig. En slecht geslapen, want oude hond stond steeds weer naast mijn bed.Ze is blind,en durft niet meer alleen naar beneden....
Morgen tuigen we de kerstboom op, die koopt zoon vandaag. En alsdeladder al uit de kelder moet komen, was Ik meteen mijn gordijnen....
En ik moet een boodschappenlijst maken... want maandag doe ik de kerstboodschappen.