Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
MissBobby
14-12-2024 om 13:24
Gisteravond was vriend er. Lekker gekookt en daarna op de bank muziek liggen luisteren en gepraat. Op tijd naar bed want allebei moe. Uitgeslapen, koffie in bed gedronken. Samen gedoucht en ontbeten en toen is hij naar zijn eigen huis gegaan en heb ik m’n dochter opgehaald bij haar vader en zijn we kerstkleding gaan kopen. Ze slaagde al bij de tweede winkel dus we zijn alweer thuis. Ga zo even boodschappen doen en moet nog wat voor m’n werk afmaken. Morgenochtend sporten en dan vertrek ik einde middag naar Haarlem want moet daar maandagochtend vroeg zijn voor werk en ga dus avond van te voren. Morgenavond afgesproken om met een vriend daar te gaan eten.
Broodjebrie
14-12-2024 om 13:27
ik heb net met een vriendin ergens geluncht, nu thuis wat spullen opruimen en de wasmachine aan het werk zetten. Straks wil ik ook wat vakantie-aanvragen voor volgend jaar regelen op mijn werk, dat moet uiteraard allemaal online dus ik moet er even voor gaan zitten.
Morgen wil ik weer zwemmen, verder geen plannen.
Tara82
14-12-2024 om 13:29
Vanmorgen de kerst huisjes neergezet in de vitrinekast. Daarna kleuter naar theater les gebracht. Nu zijn we een boterham aan het eten. Straks even naar de bouwmarkt en ik wil meteen even naar de kringloopwinkels die er tegenover zitten. Daarna boodschappen doen. Verder niks gepland. Beetje opruimen en kijken of ik vanavond nog wat kerst Lego in elkaar kan zetten.
Tuinfluiter
14-12-2024 om 16:05
Weekend met zijn tweeën gisteren uitgebreid gekookt. Vandaag in huis gerommeld en vanmiddag wezen golfen was heerlijk buiten. Straks maak ik een borrelplankje en eten we iets makkelijkst. Morgen ga ik een grote pan wildstoof maken. Een deel is om in te vriezen altijd lekker als ik een keer niet wil koken. Als het redelijk weer is ga ik waarschijnlijk ook nog wel een wandeling maken.
vrouw92
14-12-2024 om 18:32
Vannacht bij mijn moeder geslapen. In de ochtend een heerlijk wandeling en daarna naar de kapper. Vervolgens een wereldreis terug (door gedoe met de trein) en de rest van de middag niets gedaan. Ik was bezig met mijn zuurdesemstarter en hoopte vanavond te beginnen met mijn eerste brood, maar helaas heb ik denk ik niet goed getimed. Na opnieuw voeden gebeurt er niet zoveel meer met mijn starter.
Mama-Inge
14-12-2024 om 18:47
Vanmorgen, na mijn werk, geslapen
Vanmiddag eerst met de honden gewandeld en daarna naar een kerstmarkt geweest
Moosey
14-12-2024 om 19:14
vrouw92 schreef op 14-12-2024 om 18:32:
Vannacht bij mijn moeder geslapen. In de ochtend een heerlijk wandeling en daarna naar de kapper. Vervolgens een wereldreis terug (door gedoe met de trein) en de rest van de middag niets gedaan. Ik was bezig met mijn zuurdesemstarter en hoopte vanavond te beginnen met mijn eerste brood, maar helaas heb ik denk ik niet goed getimed. Na opnieuw voeden gebeurt er niet zoveel meer met mijn starter.
Hoe laat heb je gevoed en hoe warm is het in je huis? Heb je een deel van de starter ook weggedaan?
Loulou39
15-12-2024 om 16:26
Vanmorgen wat in huis gerommeld, beetje huishouden doen, opruimen etc.
Daarna meer dan twee uur gesport (cardio en daarna een les).
Nu thuis lekker crashen en Netflixen op de bank met verse nootjes, olijven groente met dipjes en een glas rode wijn.
Lekker even een dag voor mezelf (los van huishouden vanmorgen, maar dat was ook voor mezelf eigenlijk 😁)
Loulou39
21-12-2024 om 09:40
Lekker nog niets gepland, alleen sporten, het altijd terugkomende huishouden en ik moet vanmiddag wat dingen kopen in de stad. Dat laatste zie ik wel tegenop, want volgens mij is het mega druk vanmiddag zo voor de kerst.
Tuinfluiter
21-12-2024 om 10:02
Vandaag het eerste kerst etentje wat ik geef. Alle boodschappen zijn al in huis en ik ga vandaag uitgebreid bakken en koken. Vanavond lekker lang tafelen met z'n zessen.
Morgen ochtend rustig aan en in de middag lekker de natuur in.
Broodjebrie
21-12-2024 om 10:38
ik kom net terug van zwemmen. Was enorm druk (mede door afzwemmende kinderen die ook in ons bad kwamen) dus ik ben maar eerder gestopt.
Verder niet echt plannen, als het droog blijft wil ik gaan wandelen.
Morgen met een vriendin lunchen, we hebben elkaar een tijdje niet gezien dus wordt hoog tijd dat we elkaar weer eens zien
Dolfje
21-12-2024 om 11:07
Woensdag had ik kerstborrel en was donderdag vrij dus toen begon mijn weekend
Donderdag met een zwaar hoofd in de bus gestapt en met mijn vader koffie gaan drinken en naar een museum geweest.
Gisteren was man ook vrij en zijn we eerst gaan sporten. Verder beetje gewandeld en gelummeld.
Vandaag gaan we naar vrienden aan er andere kant van het land. Morgen weer naar huis en dan vroeg naar bed denk ik.
Mama-Inge
21-12-2024 om 11:09
Vanmorgen, na het werk, geslapen
Vanmiddag nog wat werk gerelateerde dingen doen
Vanavond komen vrienden van ons, die nemen 1 van de kinderen mee, die gaat daar een paar dagen logeren
Zondag moet ik nog wat huishoudelijke klusjes doen en de nodige was weg werken
Evaluna
21-12-2024 om 11:13
Ik heb een drukke week gehad en zit nog in pyama op de bank. Wel een heel lijstje gemaakt, maar dat schiet nog niet zo op
Een beetje opruimen en stofzuigen.
Vanmiddag geven we een kerstconcert in het verzorgingshuis en vanavond komen vrienden langs. Morgen een rustige dag. Vriend heeft een avonddienst en dochter heeft met een vriendinnetje afgesproken, maar die redden zich wel.