Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Broodjebrie
07-12-2024 om 08:49
ik ga zo zwemmen, vanmiddag hier thuis aan de slag en de andere kerstspullen tevoorschijn halen. Misschien vandaag de boom optuigen (hij staat al, dat scheelt) maar ik kan het ook nog morgen doen.
Oh ja en ik moet nog tanken vandaag.
Ted68
07-12-2024 om 09:46
Ga zo met kat en blinde hond naar de dierenarts. Dan vanmiddag een nieuw schilderij ophangen, en man wil een nieuwe hoes over de bank doen(HELP). Ik ga dan ossobucco maken....Loop ik hem niet in de weg.
Of met de honden uit.
Moet ook nog de stal in vanmiddag.
Morgenochtend ga ik paard rijden. En daarna wat rommelen in huis.En morgenavond na het eten de sauna in
Tara82
07-12-2024 om 09:54
Dit weekend hebben we helemaal niks staan en daar ben ik erg blij mee. Ook de boodschappen zijn al gedaan. Voor kleuter was het de afgelopen tijd zo druk, dus het is goed zo. Die was totaal op gisteren na zwemles. We gaan gewoon rustig opruimen en schoonmaken in huis. Als het lukt ook nog de kerstboom opzetten, maar we zien het wel.
ToetieToover
07-12-2024 om 10:51
Dit weekend eindelijk geen lange autoritten ergens heen, de bestemmingen waren leuk, maar dat autorijden niet. Ik heb een playlist gemaakt voor de volgende lange rit! En de playlist voor mijn thuisworkouts aangepast en meteen voor de eerste keer gebruikt. Ik ben een beetje aan het koken geslagen. Katten verzorgen. Blad harken in de tuin en in de borders leggen. Tussendoor werk ik aan een schilderij, de lagen moeten steeds drogen, dus dat wissel ik af met de huishoudelijke werkzaamheden.
Auwereel
07-12-2024 om 11:07
Straks ga ik een presentatie geven voor een belangenvereniging waarvoor studenten van mij onderzoek hebben gedaan. Vind ik leuk om te doen. De gemiddelde leeftijd van de toehoorders is wel hoog, ik denk dat deze vereniging ledenwerving onder jongere mensen moet doen, anders is er over een jaar of tien niemand meer en kan je dat goede doel waar je voor staat wel vergeten, terwijl jongeren er ook gebruik van maken...
Dolfje
07-12-2024 om 16:10
Nou vandaag werd ff anders want moest onverwacht werken. Net door de striemende regen naar huis gefietst dus nu in joggingpak op de bank.
Loulou39
07-12-2024 om 22:33
Gisteravond met buren (bij hen thuis) afgesproken.
Vanmorgen huishouden, oa:
- bed verschonen
- was draaien
- stofzuigen
- poetsen etc.
Vanmiddag verjaardagsborrel, was een eindje reizen, maar supergezellig!
Daarna nog even zware boodschappen gedaan en een pakketje opgehaald (fijn dat AH tot 22:00 uur open is).
Morgen eerst nog een stukje huishouden en in de middag op de hond van iemand passen/wandelen. Misschien daarvoor nog even shoppen.
Hopelijk ‘s avonds lekker op de bank met m’n schatjes, thee, pepernoten en Netflix of een boek.
MissBobby
08-12-2024 om 19:27
vrijdagavond had ik bezoek. Gisteren overdag naar Rotterdam geweest met vriend. Lekker gekookt en na het eten de bank zo verbouwd dat het een groot bed werd. Hele avond serie gekeken. Lang geslapen en vandaag weer de hele dag op de bank vertoefd. Weer serie gekeken, muziek geluisterd, cadeautjes besteld. Heerlijke dag, helemaal bijgekomen ben ik.
Friezinnetje
08-12-2024 om 19:47
Loulou39 schreef op 08-12-2024 om 19:38:
Het weekend zit er op en ik ben nu alweer toe aan weekend 😂
nou ik ook idd. Lag net al te knikkebollen op de bank...
Dolfje
08-12-2024 om 20:05
Friezinnetje schreef op 08-12-2024 om 19:47:
[..]
nou ik ook idd. Lag net al te knikkebollen op de bank...
Ik ook zowat de hele middag al. Vrijdag was ik ook zo moe, gisteren ging het wel en heb gewerkt maar vandaag ben ik niet vooruit te branden.
HAHA!wait..what
08-12-2024 om 23:22
MissBobby schreef op 08-12-2024 om 19:27:
vrijdagavond had ik bezoek. Gisteren overdag naar Rotterdam geweest met vriend. Lekker gekookt en na het eten de bank zo verbouwd dat het een groot bed werd. Hele avond serie gekeken. Lang geslapen en vandaag weer de hele dag op de bank vertoefd. Weer serie gekeken, muziek geluisterd, cadeautjes besteld. Heerlijke dag, helemaal bijgekomen ben ik.
Oh heerlijk klinkt dit
Ted68
14-12-2024 om 12:19
Vanochtend boodschappen gedaan... al voor de kerst. Zo ga ik naar het bos, met paard en honden. Voordat het gaat sneeuwen. Man kookt vanavond, en ik doe vanmiddag nog wat in het huishouden. Morgen uitslapen, en de logeerkamer opruimen. Is hier een soort stalling van sportspullen en ski's . En ik wil in een nieuw boek beginnen....
Dolfje
14-12-2024 om 12:26
Gisteren gesport, gewandeld en aantal wassen gedraaid en badkamer en wc gepoetst.
S'avonds met man een film gekeken.
Vandaag tot nu toe beetje lummelen, had vanmorgen wel een telefoongesprek voor iets waarvan ik hoop dat het doorgaat. Dat hoor ik morgenavond als het goed is.
Man is nu weg een nieuwe soundbar kopen. Als hij terig is even lunchen en een eindje wandelen.
Einde middag pakken we de bus naar het centrum en willen we ergens een drankje doen en een borrelhap eten.
Morgen nog geen verdere plannen.
Maandag ben ik ook vrij en ga ik sowieso eerst sporten en in de middag misschien even met mijn vader ergens koffie drinken.
Friezinnetje
14-12-2024 om 12:58
gisteren eerst gesport, daarna naar stad om nog wat kadootjes te halen en boodschappen gedaan. Vanmorgen al vroeg van bed, toen meteen nog naar andere stad geweest. Had nog niet alles gekocht voor kadootjes, ook nog 2 nieuwe tunieken/shirts gekocht. Straks nog even naar tuincentrum, aan het begin van de avond komt er bij ons een hele optocht van verlichte trekkers/vrachtauto's langs, altijd erg leuk en daarna nog op verjaardag. Morgen eerst lekker rustig aan en dan 's middags nog een keer op verjaardag.