Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


Vandaag nog een mooi wandeling in Slovenië maken vanavond inpakken want morgen gaan we naar de kust van Kroatië. Dat is een korte rit dus onderweg gaan we nog een stadje bekijken. 

Straks eerst naar ikea, want zoon gaat verhuizen....Dus er moet vooral voor de keuken veel gekocht worden.
Vanavond een feest van een vriend die met pensioen gaat. En morgen word een opruim en schoonmaak dag.

Man gaat vandaag naar een opendag voor radio zend amateurs. Ik hoop dat hij het naar zijn zin heeft. Dochter en ik gaan vanmiddag naar kleuter cursus. Dans, muziek, theater en atelier, maar het is niet duidelijk met welke ze beginnen. Maar ze vind het allemaal leuk dus we zien het wel. Daarna de stad in om broeken voor haar te kopen. 

Zondag wordt een opruimen dag. Maandag komt namelijk de logeer hond. Alle poppen en knuffels moeten dus boven blijven. Het is nog niet helemaal duidelijk of hij aan het einde van de dag opgehaald wordt. Anders zal man hem dinsdag ook nog weg moeten brengen. 

Ik ben vandaag op een open dag van het AZC in de buurt geweest. Was heel leuk! Morgen niet teveel plannen denk ik

Heb gisteren zoon verhuist. En ben nu aan het wassen. Moet vanmiddag nog het een en ander naar zoon brengen. En ik geloof dat ik dan wel een keer klaar ben met verhuizen.

Ik heb nog vakantie, morgen ook nog vrij.
Woensdag zijn we thuis gekomen dus woensdag en donderdag veel bezig geweest met de was maar alles is weer schoon en droog en ligt in de kast. Scheelt dat ik nu mijn hemdjes en korte broeken etc  niet meer nodig heb dus alles gevouwen in de kast gelegd tot de volgende vakantie.
Donderdag en zaterdag naar de sportschool geweest, ja ja de vakantiekilo’s zijn er aangevlogen. Echt geen idee hoe 
Verder mijn series bij zitten kijken , zitten lezen en boodschappen gedaan. Ff lekker rustig thuis na 2 weken in een all in hotel onder de mensen is wel fijn.
 Gisteren had ik een reünie dat was leuk en vanmiddag gaan we naar een lokaal evenement. 
Was vanmorgen vroeg op en heb zo’n dik half uur gewandeld. Fris maar mooi weer.

Gisteren klusjes in huis gedaan en een grote pan wildstoof gemaakt. Lekker van gegeten en een paar porties ingevroren.
Vanmorgen de laatste vakantie kleren gestreken en opgeborgen. Vanmiddag lekker naar buiten en een rondje golf spelen. Het is hier mooi weer dus heerlijk om een middag buiten te zijn.

Laatste vrije dag vandaag.  Oudste kind zou langs komen maar heeft afgebeld. Jongste is naar Amsterdam  vertrokken voor een shopsessie. Denk dat ik nu zo met man naar de Ezelopvang  vertrek om ff ezels te knuffelen en wellicht  nog een boswandeling  ga maken. Geen zin om in huis te blijven zitten  ondanks  dat ik nog genoeg  huishouden  te doen heb.

Gisteren zou ik de was weg werken 
Maar de dag liep anders.
Veel onderweg geweest, eerst naar schoonouders 
Daarna iets voor het werk regelen 
En met oudste zoon naar de mediamarkt geweest 
Daarna op de bank gaan zitten, was al 5 uur en niets meer gedaan, was moe.
Man heeft eten geregeld bij de plaatselijke pizzeria 
En 's avonds lagen we al voor 10 uur in bed.

Vandaag toch echt met de was bezig 
Al heb ik meer zin om er opuit te gaan met het mooie weer 
Misschien vanmiddag nog even richting bos met hond als ik tijd over heb
Moet ook nog naar de winkel, want van de week iets vergeten wat ik vandaag nodig heb.

Gisteravond met de buren gegeten. Vandaag naast het huishouden eenkamer schilderen, waar morgen ons buro in komt te staan. En tussendoor moeten we ook nog gras maaien. 

ik heb de wasmachine al aan het werk gezet, straks mijn dekbed verwisselen, en ik wil vanmiddag nog gaan wandelen. Daarna heb ik een verjaardag en diegene heeft ook een frietkraam gehuurd dus voor het eten hoef ik niet te zorgen.
Morgen zwemmen en daarna langs een familielid. 

het is/wordt mooi weer, dus ik wil even in de tuin bezig. Wat snoeien, wat opruimen. tuinstoelen in de schuur enz. 

Het wordt vooral huishoudelijke klussen dit weekend. Maar zo eerst kleuter naar dansles brengen. Ik moet omrijden, want er is kermis en ik heb geen zin in gezeur. Makkelijker als ze het gewoon niet ziet. We gaan liever naar een pretpark. Als ze groter is kunnen we altijd nog een naar een echt grote kermis gaan.

Misschien gaan we nog naar het tuincentrum. Kleuter is lid van oerrrr en nu is ze bosjeswachter van een stukje van de voortuin, maar daar moet natuurlijk nog wel wat planten in. Ze heeft namelijk een erg leeg stukje gekozen. Er mogen sowieso nog wel wat planten bij. 

Vandaag strijken, golfen en uitgebreid koken.
Morgen ochtend even bij zoon en schoondochter langs om ze te helpen bij een lastig klusje.

Vanochtend huishouden en vanmiddag verjaardag 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.