Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


straks de kip braadsticks voor morgen alvast braden/bakken voor morgen dan is mijn verjaardag.
Verder niets. 

Gefeliciteerd Ted68!

Hier een heel rustig weekend, want ben nog ziek. Ik wilde eigenlijk met dochter weg, maar dat trek ik echt niet. Man is niet ziek, maar maakt zich vreselijk druk om de sollicitatie die hij volgende week heeft. Dus we rommelen een beetje in huis. Dochter doet toch wel lekker haar eigen ding.

Weer hysterische week achter de rug met heel veel afspraken en heel veel mensen om me heen. Komende week allemaal lunch-, sport- en “uit eten” afspraken, dus dit weekend lekker weer niets gepland.

Uiteraard zoals elk weekend eerst huishouden gedaan en nu even wat gezellige boodschappen doen: nieuwe kwasten en nieuwe aquarelverf halen, en een lekkere, nieuwe luxe shampoo uitzoeken.

Daarna of aquarelleren of iets op Netflix/Videoland kijken: beetje afhankelijk van de migraine die ik op voel komen (die nu nog wel te doen is gelukkig 👍🏻).

Morgen weet ik nog niet

Helaas een slaaptekort opgebouwd door onrustige week maar toch op tijd opgestaan om met mijn meiden de stad in te gaan. Manlief is morgen jarig en we hebben leuke cadeaus gekocht. Rondje over de markt was leuk en daarna nog wat kleding gekocht.
Een dame uit het buitenland probeerde te betalen met een briefje van 500 euro. Die zijn blijkbaar paars. Echt nog nooit gezien in het echt!

vanochtend gesport en boodschappen gedaan. Vanmiddag rondje stad. Straks zijn alle kinderen thuis incl aanhang van één. Ik ga Turkse pizza’s maken en we gaan vast kletsen of spelletjes doen. 
morgenochtend sporten. Verder wat in huis rommelen en ik wil plantjes halen voor binnen. Ook nog eind wandelen op het programma.

Na het werk, geslapen tot 11 uur.
Na de lunch een flink eind gewandeld met de honden 
Had nog een schone was in de wasmand staan, dat spul gevouwen en opgeruimd en ook de was die in de droger zat.
Verder zitten lezen en genieten van het mooie weer 
Misschien vanavond een eindje fietsen of wandelen

Voor morgen geen plannen 
Wil eigenlijk wel weer eens richting water om te suppen 
Maar even kijken hoe het loopt allemaal

Gefeliciteerd Ted!
Vandaag is onze eerste vakantiedag en we zijn gaan fietsen en naar een museum geweest en op een terrasje gezeten en nu ben ik een beetje aangeschoten 

Morgen verder met inpakken en poetsen.

Naminokurashi schreef op 07-09-2024 om 11:55:

straks de kip braadsticks voor morgen alvast braden/bakken voor morgen dan is mijn verjaardag.
Verder niets.

Gefeliciteerd alvast!

Ted68 Gefeliciteerd!

Ik zit nog middenin mijn vakantie. Ben bezig met een serie op Netflix die ik gisteren ontdekt heb. Verder wat rommelen in huis en doen waar ik zin in heb.

En Ted: gefeliciteerd! 🎊🎉🎀

Ik kom net thuis van een feest. Mijn vrienden waren 35 jaar getrouwd. Ik heb geen slaap en zit hier wat bij te lezen. 

Dank jullie wel!

vrouw92

vrouw92

13-09-2024 om 20:16 Topicstarter

Overprikkeld na een hele drukke week. Iets teveel van mijzelf gevraagd. Maandag bij de fysio geweest voor mijn knie. Op de echo niets te zien, maar nu behoorlijk pijn. Als dit ook bij overprikkeld zijn hoort vind ik mijn autisme nu even heel stom. Het acceptatieproces gaat moeizaam.

Dit weekend heel weinig plannen, PMDD kickt ook nog in, heb een paar eetbuien gehad en ik geloof dat er dit weekend niet veel gaat gebeuren.

sterkte vrouw92. 

Mijn laatste vakantiedagen zijn ingegaan. Morgen houd ik bewust even vrij want er ligt een familielid in het ziekenhuis en als het daar slecht mee gaat wil ik er toch heen. Ziekenhuis ligt niet bepaald naast de deur. Mocht ik er niet heen hoeven, dan blijf ik overdag thuis. Morgenavond even bijkletsen met vriendin.
Zondag verjaardag.
En maandag weer werken.. jeej. 

Ik ben net thuis van werk en ga zo slapen 
Wat huishoudelijke klusjes en was weg werken vandaag 

Voor morgen nog geen plannen 
We zien wel hoe het loopt , man heeft het vandaag nogal druk met vanalles.
Denk dat hij morgen weinig zin heeft om iets te gaan ondernemen 
Misschien dat ik ergens met de honden ga wandelen, naar het bos of water

Vandaag naar de kapper (bleeeg)
Morgen naar dochter in andere stad, anderhalf uur rijden. (zin in, niet in het rijden maar wel in naar dochter gaan).

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.