Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


Herfstappeltaart schreef op 18-08-2024 om 18:43:

Dankjulliewel allemaal voor de felicitaties! Lief!

Van mij ook gefeliciteerd!

watertoren schreef op 18-08-2024 om 18:58:

[..]

Van mij ook gefeliciteerd!

Dankjewel.

vrouw92

vrouw92

23-08-2024 om 18:46 Topicstarter

Na een heerlijke zomervakantie gaat hier langzaam het normale leven weer van start. Even wennen, maar eigenlijk heel fijn! 

Morgenochtend ga ik voor de derde keer naar de sportschool (is lang geleden dat 3x per week lukte!), een nieuwe waterfles halen, schoonmaken, een stuk wandelen en verder relaxen op de bank met de formule 1 + een goed boek. 

Zondag boodschappen, wandelen mealprep voor 4 dagen, wederom formule 1 en genieten van de laatste echte vakantiedag. 

Volgende week voorbereiden in de klas. 

Ik ben niet fit en hang al zowat de hele dag op de bank.
Ene moment gaat het redelijk, andere moment totaal geen energie 
Ben ook snipverkouden 
Hoop dat ik me morgen beter voel, dan is onze trouwdag en man heeft bij een restaurant gereserveerd 
Zo onder de douche, paracetamol en dan naar bed.
Zondag nog geen plannen en dat vind ik prima, hang dagje en als ik me wat  beter voel misschien nog een eindje wandelen met de honden 

Mijn weekend is vandaag begonnen met een rondje golf daarna heb ik uitgebreid gekookt voor ons twee.
Morgen maken we een uitstapje naar een landgoed met een mooi huis. Hier gaan we lekker wandelen. 's-Avonds gaan we uiteten.
Zondag klussen in de tuin en in de namiddag komen zoon en schoondochter en zij blijven gezellig eten.

Mama-Inge schreef op 23-08-2024 om 18:52:

Ik ben niet fit en hang al zowat de hele dag op de bank.
Ene moment gaat het redelijk, andere moment totaal geen energie
Ben ook snipverkouden
Hoop dat ik me morgen beter voel, dan is onze trouwdag en man heeft bij een restaurant gereserveerd
Zo onder de douche, paracetamol en dan naar bed.
Zondag nog geen plannen en dat vind ik prima, hang dagje en als ik me wat beter voel misschien nog een eindje wandelen met de honden

Ik hoop dat je je morgen goed voelt. Fijne trouwdag in ieder geval.

vandaag al weekend, eerst gesport, toen bakje bij mijn zus, daarna boodschappen gedaan. Nichtje even mee geweest. 
Vanmiddag wat omgelummeld hier thuis, 2 wassen gedraaid. 
Morgen nog een rustige dag, en zondag naar festival hier. Maandag ook nog vrij

vandaag gewerkt, wel vanochtend heel vroeg al gesport. Vanavond alleen thuis en dat vind ik wel lekker. 
morgen moeten de kinderen werken en ga ik naar een vriendin in de middag. Zondag moet oudste werken en middelste is niet thuis. Dan ga ik met de jongste naar t bos. En zelf sporten. ‘‘s middags een verjaardag. 

Ik had vandaag ook weekend, eerst wat spullen uit de schuur gehaald. Toen kwam de kapster. Toen gaan sporten en in bad geweest. Verder wat wassen gedraaid en zitten lezen. Er werden 2 paar schoenen bezorgd maar ze moeten helaas terug want het ene paar is te groot en op de andere die wel heel fijn zitten zit een beschadiging die zo duidelijk is dat ik me er aan ga ergeren.

Morgen gaan we verder met ruimen hier en naar de stort en naar de tweedehands winkel spullen brengen. Onze avond activiteit morgenavond gaat vanwege het weer niet door dus ff wat anders verzinnen.

Beterschap mama-inge! We gaan morgen op vakantie , dus moet vandaag inpakken,wassen etc. Gelukkig moeten we niet heel ver rijden...zo'n 600km ,en dan zijn we in toscana.

Vandaag een rustige dag. Kleuter is aan het buitenspelen op het grasveld voor met het buurjongetje. Ze komen alleen wel steeds binnen lopen omdat ze weer iets willen. Ik ga een beetje opruimen en een Ikea kastje inelkaar zetten voor mijn man. 

Morgen gaan we naar het kinderboeken museum. Het is het laatste weekend van de vakantie van kleuter (ik was deze week al aan het werk). Dus nog een keer met de trein. Daarna zeggen we het abonnement op, want in andere maanden halen we het er echt niet uit. We zitten dan ook op museum nummer 5 met onze tijdelijke museumkaarten. Dus die zijn er ook al uit. Morgen eten we pannenkoeken om de vakantie af te sluiten. Kleuter heeft al heel veel zin in groep 2, dus dat komt helemaal goed. Het zal wel weer even wennen zijn aan het school ritme. 

Weer een rustig weekend, er is weer zoveel gebeurd afgelopen week, zoveel stress (wel happy ending😁).

Vanmorgen huishouden gedaan (bed verschonen, wassen draaien, vloer schoon/dweilen, etc.)
Vanmiddag waarschijnlijk een terrasje met een vriendin en einde dag of morgen een wandel/wijn afspraak met een buurvrouw en verder staat er nog lekker niets 💃🏻

Net terug van vakantie: moet nog het een en ander opruimen.  Vanavond uit eten,want we zijn 25 jaar getrouwd. Morgen uit slapen, en s"avonds eten we met kinderen en aanhang...Als het droog is BBQ,en anders kook ik wat.

Gefeliciteerd met je zilveren huwelijk Ted68!

Ted68 gefeliciteerd 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.