Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.


alvast gefeliciteerd herfstappeltaart 

Ook van mij alvast gefeliciteerd! 🎊🎉🌸

Voor Herfstappeltaart alvast: 🍰
 Veel plezier!

Alvast gefeliciteerd Herfstappeltaart.  Een fijne dag gewenst. 

Alvast gefeliciteerd Herfstappeltaart. 
Hier vandaag lekker rustig aan, zo nog een paar boodschapjes halen en nog even granola maken. Verder in de tuin zitten met een boek. Vandaag even niet fietsen, gisteren al weer 43 km gefietst. 's Avonds even uit eten geweest bij tapasrestaurant. 

Gefeliciteerd Herfstappeltaart!

gefeliciteerd herfstappeltaart!

Ik heb zo’n dag dat ik niet vooruit te branden ben. Mijn oog valt op allerlei klussen maar ik heb er geen zin in. Ik heb mezelf toestemming gegeven om te lanterfanteren. Misschien wat strengen wol opwinden maar ik word al moe als ik denk aan alles wat ik dan moet doen, zoals opstaan  en ik ben expres ook nog niet in de tuin geweest want daar is altijd wel iets te doen. Uit het raam kijken is ook al geen succes, het raam moet gelapt. En opstaan om de gordijnen dicht te trekken wil ik ook al niet. Grootste opgave wordt douchen en omkleden voordat ik de deur uitmoet. Vanmiddag pas. Ik kan nog uuuuuuuuren stinkend op de bank liggen. 

Loulou39 schreef op 17-08-2024 om 21:44:

[..]

Oeh lekker!! Bericht toch maar weggehaald, maar klinkt goed wat je schrijft 🌸

Was inderdaad even fijn om rustig aan te doen na het gevlieg heen en weer in een (te) warme auto.

En eigenlijk wat te laat naar bed gegaan, want het boek boeide me en kon het niet weg leggen

Nu druk met de was (nou ja, de wasmachine is op het moment bezig en ik zit te wachten tot het ding klaar is). Maar inmiddels al 2 wassen buiten hangen  en er zit een was in de droger.

De planning verder is een flinke wandeling met de hond, lunchen, douchen en daarna naar schoonouders. We gaan (samen met zwager en schoonzus) met hun uit eten.

herfstappeltaart alvast gefeliciteerd met je verjaardag 

Dit weekend  werken en morgen  ook. 3 avonddiensten achter elkaar. Overdag  hooguit wat kleine klusjes, stofzuigen, een wasje. Mijn werk kost al genoeg  energie.

iedereen die jarig is geweest of jarig, nog van harte gefeliciteerd 

Gisteren hard geklutst (geholpen een laminaatvloer te leggen), vandaag met het gezin op pad. Vanochtend bij het ontbijt pas verzonnen wat we gingen doen. Dat doen we vaker, gewoon bedenken waar we zin in hebben Het werd het Watermuseum in Arnhem, gecombineerd met een picknick in het Sonsbeekpark. Heerlijke zondaginvulling! 

Mijn zus is uit het buitenland op bezoek, samen met haar kind. Dus we zijn de toerist: boot tocht,museum, bergen in om te rodelen,en naar een concert geweest....

Dankjulliewel allemaal voor de felicitaties! Lief!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.