Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Roos55 schreef op 20-07-2024 om 11:55:

[..]

Ik vind je niet ongeduldig. Volgens mij is het vooral verdrietig.

Ik zou je ook graag wat anders gunnen 

Hé l*l, wie is hier nou de leidinggevende? En dus wiens probleem is dit? Je had hier vorig jaar al op moeten anticiperen maar je was te dom of te laks om dat te doen. Ik heb het je nog gezegd maar daar ging je niet op in. 
Nu gooi je jouw probleem bij mij neer alsof het mijn schuld is  ik ben geen leidinggevende en zelfs geen coördinator. 
Ik ga het oplossen maar zal wel luidkeels door de hele organisatie heen verkondigen dat dat mijn verdienste is en niet de jouwe.

Gelebloem schreef op 20-07-2024 om 04:14:

Waarom zijn zoveel professionals stiekem eigenlijk helemaal geen professionals in het door hun gekozen vakgebied? Ik heb helemaal geen energie om me in die mate in iedere dienst die ik afneem te verdiepen. Als ik je inhuur om mijn huis te witten/ mijn nagels te doen/ mijn pakketje te bezorgen/ mij te begeleiden in iets dan wil ik enorm graag dat jij daar significant meer van begrijpt dan ik. Ik wil me laven aan jouw kennis, niet je de basis moeten uitleggen. Heeft iedereen tegenwoordig een copywriter voor zijn site in dienst? Ik volgde laats een cursus en op de website stond een prachtig genuanceerd verhaal; de cursus zelf had vervolgens echt geen niveau, zo irritant.


Precies dit.

rionyriony schreef op 20-07-2024 om 07:34:

[..]

Dat heb ik vaak met artsen. Omdat je zelf het antwoord niet meer kan vinden ga je daar tenslotte met de moed der wanhoop heen, en dan zegt die (beginnende) arts: "maar vertel me wat ik dán voor je kan doen?" (nadat je de voorgestelde fysio niet ziet zitten).

Tja als ik dat had geweten had ik niet hoeven komen; want dan had ik "naar mezelf gekund". En ik ben echt niet duurder dan haar.


Echt hé.

Dorestad schreef op 20-07-2024 om 10:31:

[..]

Hier zou dreumes waarschijnlijk door kattenstront kruipen. De katten van de buurvrouw gebruiken mijn gras als publieke schijtbak en mijn pergolapalen als krabpalen, ze zitten helemaal vol splinters.

Hier hebben de vorige bewoners aarde over een oude boomstam gegooid en daar gras op. 
Die boomstronk is nu aan het wegrotten dus overal ontstaan kuilen. Daarbij groeit er allemaal mos en andere bodembedekkers… 

SuzyQFive schreef op 20-07-2024 om 13:09:

[..]

Hier hebben de vorige bewoners aarde over een oude boomstam gegooid en daar gras op.
Die boomstronk is nu aan het wegrotten dus overal ontstaan kuilen. Daarbij groeit er allemaal mos en andere bodembedekkers…

Dat hebben wij gehad met de eerste bewoners die allemaal hout in een grote vijver hadden gegooid.  Kuilen,  de grootste met diameter van ruim 4 meter. Afgelopen jaar is dat grasveld helemaal afgegraven en geëgaliseerd en voorzien van nieuw gras.  

Je hebt gelijk, ik moet me meer afzijdig houden. Niet telkens vragen hoe het gaat, niet telkens willen bemoeien, uitzoeken of regelen.

Maar man, wat vind ik dat vreselijk moeilijk! Ik wil de wereld voor jullie, maar realiseer me dat mijn gedrag onze relatie eerder op de proef stelt, dan dat het toevoegt.
Ja snap het .. loslaten… maar ik kan dat nog niet, geef me nog even de tijd te wennen aan deze nieuwe situatie..

Een situatie waarin je steeds meer je eigen weg zoekt, je je eigen keuzes maakt en niet alles meer met mij wil delen, en al helemaal niet meer zit te wachten op mijn mening.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

20-07-2024 om 16:20

Loslaten 😅

Ruim jullie je  rotzooi  toch gewoon eens  op!!!!
Ik ben moe, heb hard gewerkt en word niet blij van al die troep bij thuiskomst!

lientje69 schreef op 20-07-2024 om 17:08:

Ruim jullie je rotzooi toch gewoon eens op!!!!
Ik ben moe, heb hard gewerkt en word niet blij van al die troep bij thuiskomst!

Nou, dat zou ik zeer luid hardop uitspreken hoor!

prima dat jullie producten maken voor de wereldmarkt maar kan dat knopje waarmee je kiest voor de Engelse of Nederlandse eenheid voor gewicht een degelijke schakelaar zijn en dan liefst nog achter een klepje?
Deze tiptoetsen verspringen al als je er zachtjes een theelepeltje tegenaan houdt. 
Heb ik weer een cake gebakken die niet goed is qua structuur, omdat ik waarschijnlijk 1 ingrediënt (maar misschien ook wel 2) in de verkeerde eenheid heb gewogen. 

Hoe wil je in een 3 slaapkamer woning 5 kinderen  huisvesten  Mens waar begin je aan. 

Bakblik schreef op 21-07-2024 om 20:46:

prima dat jullie producten maken voor de wereldmarkt maar kan dat knopje waarmee je kiest voor de Engelse of Nederlandse eenheid voor gewicht een degelijke schakelaar zijn en dan liefst nog achter een klepje?
Deze tiptoetsen verspringen al als je er zachtjes een theelepeltje tegenaan houdt.
Heb ik weer een cake gebakken die niet goed is qua structuur, omdat ik waarschijnlijk 1 ingrediënt (maar misschien ook wel 2) in de verkeerde eenheid heb gewogen.

Jaaah dat heb ik ook al een aantal keer gehad met mijn fancy weegschaaltje, niet handig!

Zo en nu ben ik het zat, dit was de zoveelste keer dat iemand eerder naar huis gaat terwijl er nog genoeg te doen is. Je hebt wel lef, 2 uur eerder weg en wel die uren schrijven, dat is gewoon stelen 

Buschauffeur in de ochtendspits zit echt niemand te wachten op luide muziek. Zeker niet als iedereen veel liever in de niet rijdende trein had willen zitten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.