Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


kerst schreef op 29-08-2024 om 17:45:

volgende keer misschien beter koffie of thee met suiker Bakblik.

Ik sport nu elke dag, en bloeddruk blijft 150/ 100

Ik wilde echt even snel wat suiker naar binnen gieten en dan in het rijtje gaan staannaast mijn man en schoonmoeder om gecondoleerd te worden. Hete thee of koffie zou teveel tijd kosten.  Daarna nog een koffietafel. 

Wat een leermoment voor een volgende uitvaart van een (schoon)ouder. Dan neem ik zelf een rol dextro of fles suikerhoudend drinken mee. 

Nou nou de scholen zijn weer begonnen wat fijn. Geef al die verse bruggers een passende fiets!  Een degelijke tweedehands zonder accu achterop.  Die kleine fragiele mannetjes kunnen die te grote E-bike met school/voetbaltas niet mannen! Ik let echt wel op maar man man man dit is niet leuk fietsen zo. 

Ik mag dit niet eens denken van mijzelf maar wat is 1 van mijn verwekkers + aanhang toch af en toe een ontzettende ontactische botte irritant persoon.... 

wat ben jij slecht bereikbaar zeg, de laatste tijd. Ik wil je iets vertellen wat je niet leuk gaat vinden maar als we dit niet via bellen kunnen doen app ik je wel. 

Ik kan natuurlijk ook Voodoopoppetjes van ze maken; heeft meer zin dan in discussie gaan met iemand die het inlevingsvermogen heeft van een paalwurm...

Als ik je link stuur met informatie, moet je mij niet iets vragen dat letterlijk in die link staat. Lees eerst zelf de informatie even. En nee, dit gaat niet over een puber, maar over een volwassen persoon met een goede baan.

Hoezo kunnen wij niet gezellig samen fietsen? 
O, omdat jij elektrisch fietst en ik conventioneel!
Dat maakt toch geen drol uit? 
Jij kan niet harder dan 25, omdat je fiets daarop begrensd is.  Als ik even goed aanzet en opschakel tot mijn 6e versnelling dan ga ik zo 27. Dus die 25 van jou houd ik makkelijk bij. 
Maar goed geloof wat je geloven wil. 
Op de heenweg lukte het mij net niet om jou in te halen, bij het laatste verkeerslicht kon jij nog door groen, ik had rood. Die laatste 200 meter was net niet genoeg om weer op snelheid te komen.
Volgende maand heb ik de conditiedip weer weggewerkt na de vakantie en dan haal ik je wel in. 

Ik vind het zo jammer dat je totaal geen moeite meer lijkt te doen om jezelf te verzorgen. Toen je nog werkte "moest" je wel, maar nu vindt je het wel best zo. Je klaagt over je gezondheid, je huid, en dat je te zwaar bent, maar zegt er meteen achteraan geen zin te hebben om er iets voor te doen. Ondertussen doe je wel dingen die echt niet kunnen, zoals de (zon)schade aan je huid proberen weg te halen met een middel dat daar absoluut ongeschikt voor is. Als ik daar iets van zeg, ga je er gewoon mee door. Ik maak me zorgen, weet niet hoe ik je kan bereiken. 

poeh als ik volgend jaar weer 2-3 weken weg ga neem ik braids klaar mee begint vast te sparen

en Waarom moest die fles water mee?! …. Ik loop nu met dat kreng te zeulen waarvoor….

Sun vaatwascapsules.
De verliezer moet naakt over de straat.
Zelfde reclame, verliezer moet zingen op de radio, klinkt zo gemaakt vals.

Rogue schreef op 09-09-2024 om 11:46:

en Waarom moest die fles water mee?! …. Ik loop nu met dat kreng te zeulen waarvoor….

Leegdrinken zou ik zeggen  , scheelt gesjouw.

Hemke schreef op 09-09-2024 om 12:51:

Sun vaatwascapsules.
De verliezer moet naakt over de straat.
Zelfde reclame, verliezer moet zingen op de radio, klinkt zo gemaakt vals.

Oh nee hebben ze een nieuwe? 

I told you so! Dit was van begin af aan een heel slecht plan. En zie het nu nog maar eens terug te draaien…

Een tv-programma van een uitgesproken politieke mening te voorzien is een probaat middel om minstens de helft van de potentiële kijkers te laten afhaken.

Tot die tijd konden ze jouw politieke voorkeur wel vermoeden, maar als het ál te duidelijk wordt voelen mensen zich in een hoek gedreven en te kakken gezet. Want iedere richting heeft wel zijn zwakten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.