Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Naminokurashi schreef op 25-08-2024 om 11:16:

ben er even helemaal klaar mee, met alles. Weet ook even niet meer waar ik het zoeken moet. De tranen staan hoog, gisteravond lag ik ook al bijna te janken in bed

Een dikke  voor jou.

Naminokurashi schreef op 25-08-2024 om 11:16:

ben er even helemaal klaar mee, met alles. Weet ook even niet meer waar ik het zoeken moet. De tranen staan hoog, gisteravond lag ik ook al bijna te janken in bed

klote werkgever! Een moreel kompas is julie ook nog vreemd, want met droge ogen dissen jullie een verhaaltje op wat kant nog wal raakt. En ik ga jullie helemaal pakken, zover ik kan!

Stomme Long Covid

Naminokurashi schreef op 25-08-2024 om 11:16:

ben er even helemaal klaar mee, met alles. Weet ook even niet meer waar ik het zoeken moet. De tranen staan hoog, gisteravond lag ik ook al bijna te janken in bed

Heel herkenbaar helaas

Ik kreeg van twee kanten tegelijkertijd informatie, moeder die zei wanneer de uitvaart was en vader die zei dat ik de groetjes van tante kreeg en oh ja, ze heeft borstkanker.
Maar ik mocht dat niet even voor mezelf op een rijtje zetten, want volgens vader schreeuwde ik. Wat ben ik blij dat ik vanmorgen met m'n psycholoog heb kunnen praten.

Tante S en tante J, als je ergens op verjaardagsvisite bent is het ook wel leuk dat je een ander de gelegenheid om iets te vertellen.  Prima dat jullie kort vertellen dat jullie zoons VIP kaarten had voor Zandvoort maar we hoeven niet precies te weten wie ze allemaal waar ontmoet hebben tot in de kleinste details. Zeker niet als je het zelf niet zo goed weet en 3x op je telefoon moet kijken om het verhaal goed te vertellen. Kort aangeven dat ze in de pitbox van RedBull zijn geweest en de foto laten zien waar ze met het hele team op staan is genoeg. 

Ik vind het heel erg, maar ik geloof je niet. Ik weet niet hóe je het voor elkaar gekregen hebt, maar ik vermoed dat je het expres hebt gedaan. En ik kan het er nu écht niet bij hebben.

Willekeur in plaats van wet, is pas écht onrechtvaardig. Duimpje omhoog of duimpje naar beneden; het zal een prettig machtsgevoel geven. Maar er zijn zat mensen die minstens dezelfde problemen hebben en die geen medelijdend publiek voor zichzelf kunnen mobiliseren en dus naar een plek achteraan de rij worden gedwongen.

hm ik had best mijn sleehakken meekunnen nemen  inplaats van 3 paar sneakers

Eigenlijk wil ik dit wel hardop zeggen  maar als ik dat doe ga ik schreeuwen.
Ik woon in een hof. Het stoepje voor mijn deur is geen fietspad. Toch fietsen daar buren onderweg naar hun huis. 
De buurvrouw van een paar huizen verder rijdt tegen mijn fiets waardoor die met een noodvaart omkwakt. Die fiets staat daar al dagen op deze manier en ik woon hier ook al bijna 2 jaar. 
Ze komt terug en wil eerst in twijfel trekken dat dat wat er was afgebroken ook daadwerkelijk af was. Vervolgens zegt ze: Kosten delen?
Ik was te flabbergasted om te reageren. En dan erbij dat mijn fiets wel uitsteekt en ook dat de roos die in het tuintje staat ook wel blokkeerd. Wat een fucking onzin!!! Ze rijdt er al maanden zo langs en dan heb ik het NU gedaan?! Echt, WTF.
Laat maar weten zegt ze en loopt vervolgens weg.

Ik kom jullie restaurant in voor condoleances. Heb rete lang in de kerk gezeten, op het kerkhof gestaan in de warmte en wil iets kogels drinken MET suiker om dat trillerige gevoel in mijn benen te bestrijden. Sinas cola als er maar suiker in zit dat zeg ik tegen de ober. Dan krijg ik verdomme weer die smerige zero-zooi!! Tot op met zero ik wil suiker! Zeker op dit moment!

Bakblik schreef op 29-08-2024 om 09:21:

Ik kom jullie restaurant in voor condoleances. Heb rete lang in de kerk gezeten, op het kerkhof gestaan in de warmte en wil iets kogels drinken MET suiker om dat trillerige gevoel in mijn benen te bestrijden. Sinas cola als er maar suiker in zit dat zeg ik tegen de ober. Dan krijg ik verdomme weer die smerige zero-zooi!! Tot op met zero ik wil suiker! Zeker op dit moment!

@ Bakblik 

Kan het zijn dat de ober verstond “als er maar GEEN suiker in zit?

Zilver_gray schreef op 29-08-2024 om 09:36:

[..]

@ Bakblik

Kan het zijn dat de ober verstond “als er maar GEEN suiker in zit?


Bedankt voor de knuffel. 

Toen ik binnenkwam zag ik dat ze pepsi/sisi hadden. Dan hebben ze sowieso de sinas alleen in zero als ze kleine flesjes hebben.  Als er uit grote flessen geschonken wordt weleens met suiker. (zo fijn kinderen die in de horeca werken en weten hoe de contracten met de frisbedrijven in elkaar steken). Ik heb dus echt gevraagd om iets MET suiker. Bij voorkeur sinas en anders cola. In een keer achterover slaan en de suiker doet zijn werk bij mij. Toen ik na dik 10 minuten niks merkte dacht ik shit dit was dus toch zero. 

volgende keer misschien beter koffie of thee met suiker Bakblik.

Ik sport nu elke dag, en bloeddruk blijft 150/ 100

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.