Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Er heerst weer een oorverdovende stilte. Waarom verbaast me dat totaal niet? 

serieus, we hebben het over eerlijkheid en vertrouwen. De volgende dag app je je dat "heel toevallig vandaag ..." net nu wij zo'n dag hebben. Héél toevallig vind je het.

Ik weet dat je kapot bent en moeite hebt mij (of wie dan ook) te geloven en vertrouwen. Maar in deze volgorde? En dan insinueren dat ik ellende veroorzaakt heb? Alsof ik je vandaag expres...Terwijl ik donders goed wéét dat ik a) eerlijk en echt discreet hen en b) er helemaal geen ellende ís omdat iedereen blij met je is!

Hoe vaak ga jij nog in je eigen poten schieten? 
Ik ben er klaar mee, je bent lief, maar ik verdien het niet zo behandeld te worden.

“Every record has been destroyed or falsified, every book rewritten…”

Dat was precies waar ik aan moest denken toen ik het bericht op X las. 40 jaar te laat weliswaar, maar o zo reëel. Eng. 

Dat jij besluit om je vakantie dagelijks met mij te delen in een verslag van de dag met foto's op WhatsApp dat doe je zelf. Verwacht niet van mij dat ik dat ook doe! Ik heb dat niet zo'n behoefte aan een dat mag ik zelf beslissen! 

Wat ben jij een onaangename  vrouw zeg. Arme vader en moeder.

Beste jumbo medewerker dat je mij moet controleren prima leef je uit. Maar ik had dat gebakje niet voor niks boven op gelegd. 

Beste buren, willen jullie voortaan om 6 uur 's morgens, die balkondeur openmaken zonder dat ik er wakker van wordt? Ik weet dat het een warme plaknacht was, om die reden stond bij mij ook alles open en mijn slaapkamer grenst aan het balkon. Ik heb nauwelijks geslapen en viel pas 'n uur later weer in slaap, en toen was jullie was klaar, die met veel gestommel opgehangen moest worden.  Dit is al de zoveelste keer en ik ben het zat!

Vieze gore klootzak. Had je poten thuisgehouden. Zieke hufter. Hoop dat je lang celstraf krijgt ( zal wel niet ) en dat je daar flink gepakt gaat worden.

( sorry voor het gescheld, weet niet of dit mag hier , maar moet dit ff kwijt) heb echt zin keihard te gillen.

lientje69 schreef op 15-08-2024 om 20:21:

Vieze gore klootzak. Had je poten thuisgehouden. Zieke hufter. Hoop dst je lang celstraf krijgt ( zal wel niet ) en dat je daar flink gepakt gaat worden.

( sorry voor het gescheld, weet niet of dit mag hier , maar moet dit ff kwijt) heb echt zin keihard te gillen.

Ik vind dat je je nog netjes verwoord, en je hebt het niet hardop gezegd toch? 😉

Sterkte!

lieve schat je woont klein met je gezin, hebt al wat huisdieren rondlopen en nu komt er nog een huisdier bij? Ze kunnen niet eens naar buiten! Had het gedaan als je een tuin erbij had..

Dit is echt de laatste keer,dat ik de verjaardagen vier met een BBQ.
Weer  familie wat afzegt, het is gebeurt.
Volgend vier ik mijn verjaardag toch niet meer.PUNT

poging2 

je had best die deur kunnen openen vriendin, in die 5sec dat je stilstond en stond te miepen dat je haast had, had in die tussentijd al lang en breed binnen kunnen zijn 

waarom ruik ik mijn moeders stinksambal   

Ik vind mezelf soms helemaal geen leuke moeder  Maar iets met bloed en nagels  Soms…

Jij bent 1 van de pijlers onder de dorpse roddelkliek. Volledig terecht dat mijn ouders wat afstand van je hebben genomen en dat ze in het zeldzame geval dat ze je nog spreken niet alles vertellen wat er gaande is binnen ons gezin. Als je iets ter oren is gekomen over ons via die roddelkliek zou het je sieren als je dat gewoon eerlijk zegt als mijn moeder vraagt hoe je dat weet. 
Zeggen dat je mij hebt gesproken en dat ik het heb verteld is wel heel laag,  want je had mij niet gesproken! Ik ontwijk je als de pest om rare roddels te voorkomen. 
Nadat mijn moeder even bij mij kwam fact checken zal ik je nog meer uit de weg gaan. Wat een zielige bedoening met dat geroddel en jammer voor jou: Het komt toch wel uit! 
Stop ermee! 

ben er even helemaal klaar mee, met alles. Weet ook even niet meer waar ik het zoeken moet. De tranen staan hoog, gisteravond lag ik ook al bijna te janken in bed

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.