Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


hahhahahahahhaha maar eh wat moet ik hier mee? Hahahahha klinkt toch als een jouw probleem 

Zo zeg durf je wel! Wat een machtsmisbruik! Eerst 3 dagen niet reageren op mail waarin zo'n keurig vroeg om mee te denken over een oplossing voor het feit dat hij anderhalf uur enkele reis wel heel veel vond om op school 50 minuten een online module in te komen bukken en dan weer terug kon reizen. 
Nu had zoon zelf besloten dat hij de online module al ruim op tijd zou inleveren en dan niet naar dat ene lesuur zou komen. En dan zeg jij dat hij ongeoorloofd afwezig is?
Hij heeft dat werk thuis gemaakt en niet op school, omdat de trein van 6.30 halen wel heel vroeg uit bed betekent. Dan om 8.15 die module invullen en om 9.30 weer in de trein naar huis zitten om rond 11.00 weer thuis te zijn. Ik snap heel goed dat hij daar geen trek in had. Hij heeft dat werk wel gemaakt dus maak er dan afwezig in overleg van.  Hij had geprobeerd in contact te komen met je maar jij reageerde niet op zijn mails.  Echt heel flauw dit. 

Zenuwachtig, want ga vriend voor het eerst zien. We spreken elkaar al bijna twee maanden elke dag via de telefoon, het werd wel eens tijd. 
Voor de zekerheid wel een vriendin zijn adres gegeven, en m’n locatie deelde ik al met de vriendengroep via Life360. Al denk ik niet dat er iets gaat gebeuren, safety first.

SombraOnline schreef op 18-09-2024 om 14:26:

Zenuwachtig, want ga vriend voor het eerst zien. We spreken elkaar al bijna twee maanden elke dag via de telefoon, het werd wel eens tijd.
Voor de zekerheid wel een vriendin zijn adres gegeven, en m’n locatie deelde ik al met de vriendengroep via Life360. Al denk ik niet dat er iets gaat gebeuren, safety first.

En????

SombraOnline schreef op 18-09-2024 om 14:26:

Zenuwachtig, want ga vriend voor het eerst zien. We spreken elkaar al bijna twee maanden elke dag via de telefoon, het werd wel eens tijd.
Voor de zekerheid wel een vriendin zijn adres gegeven, en m’n locatie deelde ik al met de vriendengroep via Life360. Al denk ik niet dat er iets gaat gebeuren, safety first.

Succes Sombra, hoop dat het een leuke ontmoeting wordt!

wat zijn jullie asociaal zeg  Familie flodder anno 2024

Ik heb geen zin meer in mijn werk en totaal geen zin meer in mensen en het komende weekend. Wat een gezeik. 
laat me allemaal met rust en alleen. Blegh. 
(Ik heb werk met mensen, een leerling te begeleiden en het weekend heb ik ook allemaal mensen om me heen en super druk met activiteiten) 

Laat het nou maar over zijn… Die spanning die al dagen op de achtergrond sluimerend over wanneer het moment daar is ben ik zo beu. En ik durf niks meer te plannen, bang dat ik het weer af moet gaan zeggen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.